مرگ فجیع هر سه مرد عنکبوتی در یک لایو اکشن طنز جدید + ویدیو

مرگ فجیع هر سه مرد عنکبوتی در یک لایو اکشن طنز جدید + ویدیو

مرگ مرد عنکبوتی هم اتفاق افتاد و واقعی شد! مگوایر، هالند و گارفیلد مرد عنکبوتی در یک ویدیوی لایواکشن بارها و بارها می میرند.

در ویدیویی که برخی از تاثیرگذارترین و نمادین‌ترین لحظات مرد عنکبوتی را به اشتباهات مرگبار تبدیل می‌کند، هر سه بازیگر لایو اکشن مرد عنکبوتی در مرگ‌های احمقانه و مزخرف جان خود را از دست می‌دهند.

این ویدیو با درجه R-rated ، که به تازگی توسط NSFW منتشر شده است، نگاهی اجمالی به واقعیتی دارد که در آن مرد عنکبوتی (و هر یک از تغییرات فیلم او با بازی توبی مگوایر، تام هالند و اندرو گارفیلد) دیگر شگفت انگیز نیست و بارها و بارها با مرگ فجیع خونین خود مواجه می شود. این شخصیت با رسیدن به پایان خود غریبه نیست، زیرا مرد عنکبوتی ۹ بار در کمیک های مختلف مرده است.

یک لایو اکشن برای بزرگترها

همان طور که گفته شد ، لایو اکشن مرد عنکبوتی درجه R مخفف Restricted-Under 17 دارد. به این معنی است که بچه‌های زیر ۱۷ سال برای تماشای این محتوای خاص نیاز به داشتن والدین همراه دارند و یا همراهی شخص بزرگتری به عنوان سرپرست آنها برای تماشا لازم هست. به عبارت دیگر، هیئت تشخیص داده‌ است که موارد این فیلم‌ها برای بزرگسالان است و والدین بیشتر از فرزندانشان ترغیب می‌شوند که این فیلم‌ها را ببینند. علاوه بر این، ممکن است رتبه R به معنی‌های دیگری باشد: فیلم حاوی کلمات رکیک، خشونت و نمایش استعمال مواد مخدر و دخانیات است.

به جرات می‌توان گفت که مفهوم چندجهانی در حال حاضر واقعیت دارد. بین موفقیت باکس آفیس فیلم مبتکرانه Everything Everywhere All at Once تا اعداد و ارقام باورنکردنی افتتاحیه آخر هفته برای Doctor Strange در Multiverse of Madness، به نظر می رسد که مخاطبان مشتاق انواع داستان سرایی مهارنشده و پرهیاهویی هستند که دریچه چندجهانی را می گشاید.

وقتی صحبت از مرد عنکبوتی به میان می‌آید، فیلم سینمایی Spider-Man: No Way Home در دسامبر گذشته به هالند، مگوایر و گارفیلد اجازه داد تا در یک ماجراجویی غول‌پیکر چند وجهی نمایش را با هم به اشتراک بگذارند.

در میان رونق پروژه‌هایی که در دنیای چندگانه پخش می‌شوند، ویدئویی توسط آبنر پاستول ارسال شده است که در آن تعجب می‌کنید، «اگر پیتر پارکر در مرد عنکبوتی بودن وحشتناک بود چه می‌شد؟»

مرگ های خنده دار مرد عنکبوتی

این ویدیو در واقع یک سری از مرگ‌های خنده‌دار مرگ عنکبوتی را نشان می دهد که در آن قهرمان به‌طور جدی زمان‌بندی خود را اشتباه قضاوت می‌کند، در مهارت خود دچار تزلزل می‌شود، و در چسبیدن به اطراف توسط حواس عنکبوتی خود شکست می‌خورد. بنابراین، به همین دلیل از هم پاشیده، خرد شده و تکه تکه می‌شود.

مجموعه The Corridor Crew ویدیوهای هیجان انگیز زیادی ساخته اند، از جمله پریدن از روی واگن هنرمندانی که تلاش می کنند از دست خود برای تعمیر لوک اسکای واکر CGI در Mandalorian کمک بگیرند، ویدئوی کامل یوتیوب به جزئیات روند پیدا کردن برخی از نمادین‌ترین لحظات مرد عنکبوتی، و همچنین تکنیک‌های دیجیتالی مورد استفاده برای به ثمر رساندن آن لحظه‌ها را توضیح می‌دهد.

برخی از این تکنیک‌ها شامل استفاده از متابول‌ها هستند که نیروهایی هستند که از داخل بافت‌هایی مانند پارچه یا پوست اعمال می‌شوند که در اثر ضربه به قطعات از پیش برش‌خورده منفجر می‌شوند؛ مانند لحظه‌ای که پارکر مگوایر برای اولین بار قدرت‌های خود را به کار می‌گیرد.

اگرچه ویدیوی مرد عنکبوتی قطعا برای همه مناسب نخواهد بود، اما سطحی از تخیل در اینجا وجود دارد. هر چند که ممکن است خشن و نوجوانانه باشد، که باید ستایش کرد. این خون‌ریزی تلخ نیست، بلکه در سطح خشونت‌اش شبیه لونی تونز است.

به شما پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

سود خالص ۶۱۰ میلیون دلاری سونی از اکران موفق «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»

مردی که با ۲۹۲ بار تماشای فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» رکورد گینس را شکست

درخواست مادر تام هالند از سازندگان مرد عنکبوتی برای وقت دستشویی بیشتر پسرش

تدابیر امنیتی شدید فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» برای لو نرفتن نقش ویلم دفو

افشای دستمزد بازیگران نقش مرد عنکبوتی؛ توبی مگوایر نجومی ترین اسپایدرمن!

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود