تمسخر ماجرای خرابکاری امبر هرد در تخت جانی دپ در برنامه تلویزیونی مشهور + ویدئو

تمسخر ماجرای خرابکاری امبر هرد در تخت جانی دپ در برنامه تلویزیونی مشهور + ویدئو

برنامه تلویزیونی محبوب آمریکا، «پخش زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) در قسمت جدید خود به سراغ موضوع داغ این روزهای هالیوود یعنی دادگاه امبر هرد و جانی دپ رفت و ماجرای خرابکاری هرد در تخت دپ را سوژه ی نمایش طنز خود کرد.

جانی دپ در یکی از جلسات دادگاه، امبر هرد را به مدفوع کردن در تختخواب خانه شان متهم کرد. دپ گفت هرد به این خاطر این کار را کرد که او به جشن تولد ۳۰ سالگی هرد دیر رسیده و چند دقیقه بعد نیز جشن را ترک کرده بود. یکی از محافظان دپ نیز ادعا کرد هرد مسئولیت خرابکاری روی تخت را به عهده گرفته و اذعان کرده بود «شوخی وحشتناکی» بوده.

برنامه تلویزیونی «پخش زنده شنبه شب» در بخش نمایش طنز قسمت جدید خود به دادگاه جانی دپ و امبر هرد پرداخت. نمایش با صحبت های کیت مک کینن در نقش گوینده خبر شبکه MSNBC، نیکول والاس آغاز می شود. گوینده ی خبر از پرداختن به اخبار مهم هفته مانند کمبود شیر خشک در آمریکا و سرنگونی هلیکوپترهای روسیه در اوکراین را صرف نظر می کند تا به آنچه به آن «دادگاه احمقانه جانی دپ – امبر هرد» می گوید، بپردازد.

گوینده ی خبر می گوید: «ببینید می دانم که خیلی با وضعی که حالا هست تناسب ندارد، اما با همه ی مشکلاتی که در دنیا هست، خوب نیست که یک خبر هست که همه مان می توانیم با دیدنش بگوییم: “وای چقدر خوب که من جای این ها نیستم”؟»

نمایش با پخش گزارشی درباره ی مطرح شدن ماجرای خرابکاری امبر هرد در دادگاه ادامه می یابد. کایل مونی نقش دپ، ایدی برایانت نقش وکیل دپ و سیسیلی استرانگ نقش قاضی دادگاه را ایفا می کنند. علیرغم اعتراض وکیل امبر هرد (با بازی هایدی گاردنر)، قاضی اجازه ی پخش تصاویر دوربین های مداربسته از لحظه ای که مستخدمین خانه ی دپ و هرد مدفوع را کشف کردند را صادر می کند.

قاضی به شوخی می گوید: «اجازه می دهم، چون سرگرم کننده به نظر می رسد و این دادگاه هم برای سرگرمی است.»

کنان تامپسون، ایگو انوودیم، کریس رد و ملیسا ویلسنور نقش مستخدمین خانه ی دپ و هرد را ایفا می کنند. تصویر دوربین مدار بسته نشان می دهد مستخدم ها به جای تمیز کردن تخت، مشغول عکس گرفتن از مدفوع شده بودند.

دپ که دائماً در حال پوزخند زدن است، قاضی از او می پرسد دادگاه برایش سرگرم کننده است. دپ در پاسخ می گوید: «یک کم». پس از آن قاضی یک لیوان شراب بیرون می آورد و می گوید: «خیلی بدی کاپیتان جک.»

در انتهای نمایش، قاضی رأی خود را اعلام می کند. او می گوید حرف های دپ را باور می کند اما از پوزخندهایش فهمیده که این اولین باری نبوده که یک زن را آنقدر عصبانی کرده که در تختش مدفوع کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

اعتراف امبر هرد به خرابکاری در رختخواب جانی دپ / آیا هرد از دنباله آکوامن حذف می‌شود؟

منبع: insider
دیجیاتو
۸ نظر

ورود

  • رضایی اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۱

    اگر این دادگاه مربوط به یک زن قربانی خشونت خانگی بود این بامزه ها بازهم جرات داشتند مسخره بازی دربیارن و بگن دادگاه برای سرگرمیه؟ این دموکراتهای دورو فقط بلدند آویزون فمینیستها و بقیه گروهها تندروی اجتماعی بشن تا به کمک اونها پایگاه سیاسی شون رو قوی تر کنند و چهارتا رای بیشتر بدست بیارن. ادعای انسان دوستی و برابری شون گوش فلک رو کر کرده ولی در عمل فقط برده این گروهها هستند.

    • بهنام اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۱

      دقیقا درسته?? اینقدر هم این شبکه بدبخت و ذلیل هست که حتی جرات نکردند با کاراکتر امبرهرد هم شوخی کنند با اینکه توی افکار عمومی اکثرا اون رو مجرم و جانی دپ رو قربانی می دونند ولی چون زنه ترسیدند اون رو مسخره کنند فمینیستها بریزند سرشون.
      من البته خودم آدمی هستم که معتقدم برای همه چیز و همه کس میشه طنز درست کرد ولی چیزی که اذیت میکنه استانداردهای دوگانه است. اگر همه گروههای اجتماعی ظرفیت تحمل طنز رو داشته باشند مشکلی نیست ولی وقتی بعضیها با کوچکترین شوخی و انتقادی قاطی می کنند و برای خودشون تقدس و حرمت ویژه قائل هستند، طبیعیه بقیه هم بگن چرا ما ساکت بمونیم.

    • سروش z اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۱

      حق میگی

    • ارمی اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۱

      اصلا هم درست نیست یعنی چی چون امبر زنه باید همیشه قربانی در نظر گرفته بشه و جانی چون مرده باید مجرم باشه دیگه واقعا فمنیست ها عنش رو در اوردن یعنی چی که هر چی میشه زن رو مظلوم نشون میدین و مرد رو یه شغال الان والا برعکش شده شما زنها دارین حق مارو میخورید و به ما ظلم میکنید هر اتفاقی بیفته چون زنید مظلوم حساب میشید و مرد جنایتکار واقعا که برای این افکار مریظتون متاسفم نه به فمنیست بودم واقعا حالم داره بد میشه از این همه چرت بازی در اوردن فمنیست ها

  • ابوالفضل اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۱

    فمنیست، دموکرات و …… اینها همشون کشکی بیش نیستن چون تو هیچکدوم انسانیت دیده نمیشه اگر مردم اصول انسانی رو رعایت کنند بهتر میشه دیدگاه و نتیجه گیری درستی رو میکنند

  • جامعه رو به زوال اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۱

    روزی بیدار خواهید شد که خیلی دیر شده فمنیست معنایی نداره ما همه خواهر و برادر هستیم ولی شماها به دنبال جنگیدن و بدانید آن کس که دنبال جنگ است خداوند هم با او جنگ خواهد کرد ولی این خداوند است که قادر مطلق است

  • Meli اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۱

    توو کامنتارو که نگاه میکنم همش میگن فمینیسم چیز خوبی نیست. این که یه عده میان وجه فمنیسم رو خراب میکنن دلیل نمیشه چیز بدی باشه. فمنیسم یعنی برابری بین زن و مَرد. اینو توو مغزتون فرو کنین با تشکر

    • فرزین اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۱

      این هم زوریه که باید تو مغزمون فرو کنیم؟! مردم خودشون عقل دارند می بینند و می فهمند که فمینیسم چی هست و چی نیست. لازم نیست یک عده ماله کش مثل تو بیان براشون فمینیسم رو تعریف کنند. شماها از اون فمینیستهایی که به صراحت مردستیزی شون رو نشون میدن هم بدترید حداقل اونها روراست هستند نه مثل شماها که دم از برابری زن و مرد میزنید ولی درونتون پر از خشم و عقده و کینه است نسبت به مردان.