هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انسان‌ها به‌طور میانگین یک‌سوم از طول عمر خود را در خواب سپری می‌کنند؛ همین موضوع اهمیت استفاده از سرویس خواب مناسب برای ایجاد فضایی آرامش‌بخش و راحت را گوشزد می‌کند. در ادامه به معرفی نکات مهم برای خرید سرویس خواب می‌پردازیم‌. با رعایت نکات گفته‌شده در این مطلب می‌توانید خریدی مطمئن و آگاهانه داشته باشید.

سرویس خواب شامل چه چیز‌هایی می‌شود؟

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید سرویس خواب، آشنایی با اجزای تشکیل دهنده آن است. اجزای اصلی تشکیل دهنده سرویس خواب عبارت‌اند از:

  • تختخواب
  • پاتختی
  • میز توالت
  • دراور
  • پاف
  • کمد و باکس لباس

این موارد اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب کامل هستند. سرویس خواب‌ مدل‌های مختلفی دارد که اجزای تشکیل دهنده آن‌ها ممکن است با هم متفاوت باشند. به‌عنوان مثال برخی سرویس‌های خواب ممکن است سه تکه، چهار تکه یا کامل باشند. بعضی افراد هم با توجه به سلیقه و نیاز خود به‌صورت جداگانه اجزای سرویس خواب را خریداری می‌کنند.

نکاتی که اگر هنگام خرید تختخواب به آن توجه نکنید، پشیمان می‌شوید

تختخواب را می‌توان به‌عنوان قلب سرویس خواب نام‌برد؛ زیرا جایی که برای استراحت بعد از گذراندن یک روز پر‌مشغله به آن مراجعه می‌کنید تخت خواب و تشک آن است. همین موضوع اهمیت انتخاب یک تخت مناسب برای سرویس خواب را دوچندان می‌کند.

  • تختخواب مناسب هنگامی که روی آن دراز می‌کشید یا از روی آن بلند می‌شود، صدا نمی‌دهد.
  • تخت با‌کیفیت، بوی بد نمی‌دهد.
  • ارتفاع مناسب برای تختخواب ۴۰ تا ۴۵‌سانتی‌متر است. اگر از این میزان بیشتر باشد، برای پایین آمدن از تخت با مشکل مواجه خواهید شد و چنانچه از این حد کمتر باشد، هنگام نشستن روی تخت اذیت می‌شوید.
  • عرض تختخواب دونفره به‌صورت استاندارد ۱۶۰سانتی‌متر و عرض تختخواب یک‌نفره ۹۰‌سانتی‌متر است. اگر عرض تخت از این حد کمتر باشد، فضای کافی برای خوابیدن نخواهد داشت و اگر خیلی بزرگ‌تر از این میزان باشد، فضای زیادی از اتاق خواب را اشغال می‌کند. استفاده از تختخواب تاشو برای اتاق‌های کوچک بسیار مناسب و کاربردی است.
  • تختخواب را بر اساس وزن و قد افرادی که از آن استفاده می‌کنند، انتخاب و خریداری کنید. چنانچه به وزن افراد توجه نکنید ممکن است تختی ظریف بخرید که تحمل وزن فرد یا افرادی که از آن استفاده می‌کنند را نداشته باشد؛ همین موضوع به مرور زمان باعث خراب شدن تختخواب می‌شود.
    اگر به قد افراد استفاده کننده از تخت توجه نکنید، ممکن است تختخوابی بخرید که طول کوتاهی داشته باشد و افراد قدبلند زمان استراحت روی آن با مشکل مواجه شوند.

توجه به وسعت اتاق و ابعاد سرویس خواب

تصور کنید برای خرید سرویس خواب به فروشگاهی می‌روید از سرویس خوابی خوشتان می‌آید و با اشتیاق فراوان آن را می‌خرید. سپس کالا را به منزل می‌آورید و متوجه می‌شوید که فضای کافی برای چینش سرویس خواب در اختیار ندارید. در همچین شرایطی ممکن است از روی اجبار بخشی از اجزای سرویس خواب را بدون استفاده در انبار قرار دهید، چرا‌که جای کافی برای آن در اختیار ندارید؛ بنابراین بهتر است قبل از خرید، ابعاد سرویس خواب و فضایی که در اختیار دارید را به خوبی مدنظر قرار دهید.

اگر فضای کافی برای همه اجزای سرویس خواب را ندارید، نیاز نیست یک سرویس خواب کامل بخرید. اجزای کاربردی‌تر مانند تخت، کمد لباس و میز آرایش را خریداری کنید تا دچار کمبود فضا نشوید.

کیفیت کالا از نکات حائز‌اهمیت در خرید سرویس اتاق خواب

سرویس خواب جزو لوازمی نیست که سالی یک‌بار آن را عوض کنید؛ بنابراین بهتر است در هنگام خرید سرویس خواب به کیفیت و ماندگاری آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. متریال، شرکت تولید‌کننده کالا و جنس چوب یا فلز استفاده شده در سرویس خواب، عوامل موثر بر کیفیت کالا هستند. مسلما تشخیص جنس خوب از بد کار هر شخصی نیست و برای این‌کار نیاز به متخصص داریم.

با خرید سرویس خواب از فروشگاه‌های معتبر دیگر نگرانی در مورد کیفیت کالا نخواهید داشت؛ چرا‌که فروشگاه‌های معتبر با ارائه کالای بی‌کیفیت اعتبار خود را زیر سوال نمی‌برند و برای کالای خود ضمانت اصالت و کیفیت ارائه می‌دهند.

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

توجه به سبک دکوراسیون منزل هنگام خرید سرویس خواب بزرگسالان

بعد از توجه به موارد پایه مانند کیفیت، اجزا و ابعاد سرویس خواب، نوبت به زیبایی می‌رسد. تنوع و طرح سرویس خواب بی‌شمار است. برای هر شخص با هر سلیقه‌ای یک سرویس خواب مناسب پیدا می‌شود. حتی اگر سرویس خواب مناسب خود را پیدا نکردید، به سادگی می‌توانید طرح، رنگ و جنس مورد نظر خود را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهید تا با توجه به سلیقه شما، سرویس خواب مد‌نظرتان را تولید کنند؛ با این حال هنگام انتخاب سرویس خواب، به سبک دکوراسیون منزل توجه کنید. به‌عنوان مثال، وقتی سبک دکوراسیون اتاق یا خانه کلاسیک است، انتخاب سرویس خواب مدرن اشتباهی بزرگ به‌شمار می‌آید.

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

قیمت سرویس خواب؛ بودجه خود را در نظر بگیرید

مواردی مانند متریال، جنس، برند و فروشگاه تأثیر مستقیم بر قیمت سرویس خواب دارند. مسلما هرچه کیفیت ساخت بیشتر باشد، قیمت نهایی کار نیز افزایش پیدا می‌کند؛ همچنین تعداد اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب نیز روی قیمت تأثیر دارد. به‌عنوان مثال، اگر سرویس خواب ۳ تکه خریداری کنید هزینه کمتری نسبت به سرویس خواب کامل پرداخت خواهید کرد.

خرید سرویس خواب سفارشی به‌صورت اقساطی از بلج

در این مطلب نکات مهم در خرید سرویس خواب را بیان کردیم. عوامل مؤثر بر کیفیت و قیمت را شرح دادیم تا با در نظر گرفتن این موارد، مناسب‌ترین سرویس خواب را خریداری کنید. انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید سرویس خواب، نکته حائز‌اهمیتی است که باید مدنظر قرار دهید. اگر به این موضوع توجه نکنید و از روی هیجان تصمیم به خرید بگیرید، ممکن است سرویس خوابی بی‌کیفیت و غیر‌استاندارد بخرید. این موضوع باعث می‌شود اجزای سرویس خواب بعد از گذشت مدت کوتاهی فرسوده شوند و مجبور شوید آن‌ها را کنار گذاشته و به‌دنبال خرید سرویس خواب جدید باشید.

بلج با بیش از ۳۰سال تجربه در زمینه طراحی و تولید دکوراسیون، انواع سرویس خواب با‌کیفیت و استاندارد را در اختیار شما قرار می‌دهد. با مراجعه به سایت بلج به نشانی bolej.ir  انواع سرویس خواب را مشاهده و کالا مورد نظر خود را خریداری کنید. ارسال رایگان، پرداخت در محل، تولید کالای سفارشی و پرداخت اقساطی بخشی از مزایای خرید از فروشگاه بلج به‌شمار می‌رود.

برای خرید یا سفارش سرویس خواب خاص و با‌کیفیت با شماره تلفن ۵۳۱۳۸-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان بلج در واحد پشتیبانی و فروش، آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • ریحانه علیزاده بهمن ۶, ۱۴۰۱

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:
    سرویس خواب

  • ماریا رضایی اسفند ۳, ۱۴۰۱

    سلام
    معرفی عالی، بعضی از ای باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    پیشنهاد میکنم این محصولات رو هم ببینید:
    سرویس خواب