ترکش‌های جدایی جرارد پیکه از شکیرا ؛ بارسلونا نیازی به مدافع جنجالی ندارد!

ترکش‌های جدایی جرارد پیکه از شکیرا ؛ بارسلونا نیازی به مدافع جنجالی ندارد!

جرارد پیکه قول داده است که زندگی خصوصی خود را کنار بگذارد و فقط روی فوتبال تمرکز کند، زیرا ژاوی به او گفته است که او در فصل آینده مازاد بر نیازهای بارسلونا خواهد بود!

دو هفته پیش، به این ملی پوش اسپانیایی گفته شد که به دلیل رفتار غیرحرفه ای خارج از زمین و وخامت شرایط جسمانی او آینده ای در باشگاه ندارد.

با این حال، پیکه به خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، به دلیل پیشنهاد باشگاه برای جذب یک مدافع سطح بالا، پاسخ داد و مدعی شد که علیرغم اظهارات سرمربی، او اولین انتخاب ژاوی خواهد بود.

مشکلات پیکه پایان ندارد!

ژاوی به پیکه – که گفته می شود یکی از پردرآمدترین بازیکنان بارسلونا است – گفت که دیگر بخشی از برنامه های او نیست و می تواند در تابستان امسال نوکمپ را ترک کند.

مشکلات اصلی ژاوی با این بازیکن حول محور علایق تجاری او در خارج از زمین و توانایی او در کنار آمدن با برنامه پرتحرک در فوتبال مدرن است.

به گزارش اسپورت، با این حال، پیکه اظهارات ژاوی را نادیده گرفته و قول داده است که برای اثبات اشتباه سرمربی بارسلونا بیشتر تلاش کند.

این بازیکن ۳۵ ساله همچنین از لاپورتا به دلیل اشاره به ورود یک “مدافع سطح بالا” انتقاد کرد و گفت که این مهره ها فقط برای تعویض استفاده می شوند.

او گفته است:

«من شروع کننده خواهم بود. اگر جرات دارید، بهترین مدافع میانی جهان را بیاورید که به عنوان بازیکن تعویضی بیاید.»

باشگاه امیدوار بود که پیکه تابستان امسال آبرومندانه از این تیم خارج شود، اما به نظر می رسد که او به دنبال این است که تا حد امکان در تیم باقی بماند.

مدافع میانی کهنه کار مشتاق است نشان دهد که حتی در ۳۵ سالگی همچنان بهترین گزینه برای ژاوی در فصل آینده است.

در نتیجه، او ساعت ۹ صبح هر روز صبح در Ciutat Esportiva Joan Gamper – زمین تمرین بارسلونا – شرکت کرده تا تحت بازتوانی قرار گیرد.

گفته می شود که او سخت کار می کند تا از مصدومیت کشاله ران که او را از فصل گذشته دور کرد، بهبود یابد.

جایگزینی پیکه با ژول کونده

او همچنین به دنبال احیای آمادگی جسمانی خود است تا بتواند با هر مدافعی که وارد می شود رقابت کند.

در حال حاضر، ژول کونده به عنوان هدف اصلی دفاعی بارسلونا برای دوره تابستانی معرفی شده است.

تصور می‌شود که این بازیکن فرانسوی یکی از پرطرفدارترین بازیکنان جوان اروپا در تابستان امسال باشد و گفته می‌شود که غول‌های اروپایی مختلف به دنبال این بازیکن هستند.

کونده در اوایل ماه جاری در شکست ۱-۰ فرانسه مقابل کرواسی در لیگ ملت‌ها تنها ۴۵ دقیقه دوام آورد و سپس مصدوم شد. او با بنجامین پاوارد جایگزین شد. دیدیه دشان نیز فاش کرد که این بازیکن ۲۳ ساله برای رفع یک “مشکل” طولانی مدت نیاز به جراحی دارد.

پیکه همچنین در حال ایجاد تغییراتی در زندگی شخصی خود است. وقتی نوبت به کسب و کارهایی که در آن دخیل است می‌رسد، او در جایگاه دوم قرار می‌گیرد.

پیکه موسس یک هلدینگ سرمایه گذاری ورزشی و رسانه ای به نام هولدینگ Kosmos است. او در کنار چهار شریک دیگر آن را تشکیل داده و رئیس آن نیز است.

یکی از این شرکا شامل هیروشی میکیتانی، بنیانگذار حامی فعلی بارسلونا و غول تجارت الکترونیک ژاپنی راکوتن است.

او همچنین از رسانه های اجتماعی کناره گیری خواهد کرد. زیرا به نظر می رسد قبل از کمپین ۲۰۲۲-۲۰۲۳ به طور انحصاری روی فوتبال تمرکز کند.

این خبر مدت کوتاهی پس از افشای جدایی پرطرفدار پیکه از خواننده کلمبیایی شکیرا منتشر شد.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

شکیرا جدایی اش از جرارد پیکه را رسماً اعلام کرد

زنی که جرارد پیکه با او به شکیرا خیانت کرده کیست؟

افشاگری جدید رسانه های اسپانیایی از هویت دختری که باعث جدایی پیکه و شکیرا شد

اطلاعاتی تازه در مورد عشق جدید جرارد پیکه؛ «۲۲ ساله، دانشجو و با گونه های برجسته»

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود