اعلام اتهامات سپیده رشنو و انتشار تصویری تازه از وی در دادسرا

اعلام اتهامات سپیده رشنو و انتشار تصویری تازه از وی در دادسرا

خبرگزاری میزان، رسانه قوه قضاییه، ضمن انتشار خبر ابلاغ کیفرخواست صادر شده برای سپیده رشنو ، متهم درگیری بر سر حجاب در اتوبوس بی. آر. تی. تصویر جدیدی از وی که در دادسرا حاضر شده بود را منتشر کرد.

خبرگزاری میزان در این رابطه نوشته است:

حجت‌ الاسلام والمسلمین افشاری، رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران با اشاره به برگزاری جلسه تفهیم اتهام سپیده رشنو ، با توجه به کیفرخواست صادره و ارجاع پرونده به این شعبه، گفت: «در اجرای قانون آیین دادرسی کیفری و الزام قانون‌ گذار به ابلاغ کیفرخواست، متهم از زندان احضار شده و در شعبه مذکور، مفاد کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به وی ابلاغ شد.»

وی تأکید کرد: «متهم از مفاد پرونده، اتهامات و ادله انتسابی که دایر بر اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور از طریق ارتباط با افراد خارج‌ نشین و فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی و تشویق مردم به فساد و فحشا بود، آگاه شد تا جهت دفاع از خود، با توجه به مفاد کیفرخواست صادره، در جلسه رسیدگی آمادگی لازم را کسب کند.»

اواخر تیر ماه امسال ویدئویی از درگیری بر سر حجاب در اتوبوسی در تهران در شبکه های اجتماعی منتشر شد که واکنش های زیادی را در پی داشت.

در این ویدئو زنی جوان و چادری در اتوبوس به زن دیگری درباره ی حجابش تذکر می‌ داد که این درگیری لفظی منجر به درگیری فیزیکی شده بود. در نهایت با بالا گرفتن مشاجره، زن آمر به معروف با فشار زنی دیگر و برخی از مسافران دیگر مجبور به پیاده شدن از اتوبوس شده بود.

پس از انتشار گسترده ی این ویدئو در شبکه های اجتماعی، خبرگزاری فارس خبر داد زنی که تذکر حجاب گرفته بود، بازداشت شده است. فارس همچنین زن بازداشت شده را «عضو یک شبکه سازمان یافته کشف حجاب و مرتبط با مسیح علینژاد» معرفی کرد و نوشت تعداد قابل توجهی از افراد این شبکه شناسایی و دستگیر شده‌ اند.

پس از آن برخی منابع اعلام کردند فرد بازداشت شده، زنی ۲۸ ساله به نام سپیده رشنو، شاعر، داستان نویس، ویراستار و عکاس هنری است.

چند روز بعد رسانه های اصولگرا ویدئویی از آشتی زن آمر به معروف با زن دیگری که در همان اتوبوس با وی درگیری فیزیکی پیدا کرده بود، منتشر کردند.

اندکی بعد اخبار ۲۰:۳۰ گزارشی درباره ی ماجرای این درگیری در اتوبوس منتشر کرد که با اعترافات سپیده رشنو همراه بود.

در گزارش ۲۰:۳۰ گفته شد که بر خلاف آنچه در برخی منابع عنوان شده، نه سپیده رشنو یک هنرمند و نه زن آمر به معروف فرزند یک نظامی است.

سپیده رشنو در این گزارش گفت که پس از اتفاق اتوبوس، ویدئوی آن را برای مسیح علینژاد ارسال کرد که تشویق او را در پی داشت. او هچنین درباره ی علینژاد گفت فردی که خودش در گود نیست نباید بقیه را ترغیب به ارسال فیلم برای خود کند.

 

بیشتر بخوانید:

اعترافات زن تذکرگیرنده ماجرای تذکر حجاب در اتوبوس در گزارش اخبار ۲۰:۳۰ + ویدئو

آشتی دختران ماجرای تذکر حجاب در اتوبوس + ویدئو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵۹ نظر

ورود

  • پیمان مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    نمیدونم چرا حالم از این زنهای بی چاک دهن که فکر می کنند همه جا باید خودشون رو نخود آش کنند و با همه دهن به دهن بشن بهم می خوره. حتی اگر با عقیده شون موافق باشم. یک جور حس این رو دارن که همه دارن حقشون رو می خورند و اگر دهنشون رو باز نکنند و تعفن بیرون نریزند از حقشون دفاع نکردند.

    • حسین مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

      بله شکنجه های که روی صورتش معلوم بود کیا چقدر وحشی هستند
      واقعا اینکه میبینم با وجود آگاهی اکثریت مردم ایران هنوز هم یه سری حییون مثل شما هستند که جنایت و شکنجه و ظلم رو با همین حرف ها توجیه میکنن حالم از ایران بهم میخوره
      شما بمال شاید از ج.ا چیزی گیرت بیاد….

      • Dd مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

        کدام کشور مشاهده شده که مردمش اینقدر بازیچه قرار گرفته شده باشند…ما ایرانیها خودزنی می کنیم .خودمون تحقیر می کنیم ..خانم پولی نژاد رفته اونور جهان داره از آمریکا پول میگیره و خرج خودش می‌کنه و داره حالشو می‌بره ..اونوقت یک عده آدم ساده لو این طرف دارن بهش سواری می‌دند…و نمی فهمیم که آرامش خودمون و خانواده و جامعه که داریم توش زندگی می کنیم داریم بهم می زنیم…بدون فکر مثل اینکه دست آموز باشیم .طرف از اون طرف جهان میگه اینکار بکن .اینجا ما انجام می دیم .

        • مبین مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

          دلم برای زنهای ایرانی میسوزه که با طناب بدبختی مثل علینژاد میرن توی چاه. خیال هم می کنند با این کارهاشون دارند مبارزه می کنند. کاش حداقل بین اپوزیسیون چهارنفر آدم سالم بودند که رهبری می کردند اعتراضات رو. وقتی آدم میبینه برای برخی زنها امثال علینژاد شدن لیدر همزمان گریه و خنده اش میگیره.

          • مهدی مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

            اصلا بی حجابها رو بگیرید شکنجه کنید و کتک بزنید و زندانی کنید و هرروز هم بیارین تلویزیون نشان بدهید ،دوتا فایده داره ۱_مردم را سرگرم میکنید تا به همدیگر بپرند و از مشکلات اقتصادی فراموش کنند ۲_ وقتی کار این بی حجابها امنیت ملی را به خطر میندازد و اختلاس ودزدی و جاسوسی جرایم کوچولو بی اهمیت هستند پس بهتر هست همین طور محکم بریم جلو و تمامی جرایم دیگر رو بیخیال ،فقط بی حجابی مهم هست

        • رضا مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

          این طرز فکر قابل ارائه و دفاع نیست ،همه داریم میبینم مخالفت به هر شکل و اندازه ای سرکوب میشه پس کسی‌که بخواد با سیستم مخالفت کنه نمی‌تونه وسط گود باشه،قبل انقلاب هم دستورات از فرانسه ابلاغ می‌شد…

      • داداش من تا به امروز مخالف بودم ولی امروز با یکیشون نزدیک بود تصادف کنم تازه فهمیدم حیایی که مادرامون داشتن کجا رفته مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

        مسیح علینژاد ی هرزه به تمام معناست که بنیاد خانواده هارو داره از هم میپاچونه، من تا به امروز مخالف برخورد با زنها بد حجاب بودم، امروز نزدیک بود با یکیشون تصادف کنم اینقدر وقیح بود ۲بار فرمون رو گرفت روم ازادی خوبه ولی به ی مشت هول ازادی بدی میشن هرزهای اینستاگرامی، که با وجود شوهر دار بودن دلبری میکنن

      • امیر مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

        چون آرایش نداره میشه شکنجه و بعد شما از کجا فهمیدی که شکنجه کردنش ولی بقیه نفهمیدن بعد شما دکتری کارشناسی که فهمیدی شکنجه کردنش بعد چون زیره چمش هاش پف کرده میشه شکنجه اگه منم توی زندان می افتادم تا روز دادگاه که حکم صادر بشه معلوم که خواب به چشم هام نیومد

        • حسین مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

          از روی سیاهی و کبودی های دور چشم مشخصه
          بله دیگه کم حجابی و درگیری با زنی چادری که گاز می‌گرفته حکم ش میشه ۱۵ سال حبس ؟
          ۱۵ سال حبس رو برای کسانی که در قتل های زنجیره ای دست داشتن و کلی آدم رو به عمد ترور کردن ندادن بعد برای این زن جوان این اقدام مساوی ۱۵ سال حبس هست؟؟
          این احکام سنگین برای کار های کوچک دقیقا مانند چند سال آخر دوران پهلوی هست که با همین احکام سنگین در پی ترساندن و ساکت نگه داشتن مخالفین بود

    • خسته مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

      بهش میگن مشکل روانی

    • دمت گرم برادر کاملا موافقم. مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

      فقط خودشو نشون داد که چه انگلیه وخیلی خطر داذه برای جامعه که باید تعفن زدایی بشه

    • امیر مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

      امیدوارم همینقدر که از اینجور زن ها بدت میاد
      صد برابر از فمینیسم جماعت بدت بیاد
      چون اینا از سقط جنین میلیون ها بچه
      تا الکی هشتگ می تو زدن و به فنا دادن یه بدبخت
      دست های گنه کاری دارن
      گفته میشه امبر هرد قراره با عَلَم کردن فمینیسم از جانی دپ شکایت کنه…

      • فمینیست مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

        میدونی جناب؟ به یکی از دخترای همسایمون ت.جاوز شد ، بدبختیش زد و باردار شد. تو سیزده سالگی. دیر فهمید و دیگه اجازه ندادن سقط کنه.
        مرد.
        میفهمی؟ مرد.

    • منظورت این آمران به معروف هست ک خودشونو نخود آش میکنند ؟ مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

      منظورت آمران به معروف هست (زن چادری) یا سپیده رشنو؟

    • ناشناس مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

      کاش دزدا واختلاسگرهای مملکتم همینجوری میاوردن جلو دوربین ازشون اعتراف میگرفتن این دختر کاره خوبی نکرد ولی این طرز برخوردو بی آبرو کردنشم دیگه خیییلی بزرگتر از گناهش بود چرا دولت جراًت نداره اختلاسگرای کله گنده رو اینجوری رسوا کنه زورش به یه دخترضعیف رسیده این بدبخت که بایه سیلی کارش حل بود برید جاهای دیگه رو رسیدگی کنید که گندش دراومده مثل اختلاس ۹۲هزارمیلیاردی فولاد مبارکه

      • تهمینه مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

        کیه که بفهمه.
        البته که دولت زورش به زنها ومردم بیچاره میرسه چون چیزی گیرش نمیاد.ولی از دزدها وتبهکارای کله گنده واختلاس خیلی چیزا گیرش میاد.چرا بایداونارو مجازات کنه.پس خرج لبنان وعراق دسوریه رو کی بایدبده؟

  • منم مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    من فقط همینو میدونم که هیچ چیزی به زور نمیشه به مردم تحمیل کرد مگر رضا شاه نمیخاست چادر از سر همین زنان در بیاره مگر تونست چادری کردنشونم هم همینطور

    • تهمینه مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

      دقیقا.ولی نمیدونم چرا باز اصرار دارن زور بگن واجبارکنن مردم رو.
      مردم طرفداراینا بودن.خاک توسرشون که ازسادگی مردم سواستفاده کردن.به جایی رسوندن مردم رو که چشم دیدنشون رو ندارن.باانقلاب همین مردم شماهااومدین صاحب کشورشدین،چطورمیتونیدانقدرظلم کنید.چراهمیشه میخواین مردم توغم وبدبختی وماتم باشن.
      ریشه تون خشک بشه هرچه زودتر

  • ریحانه مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    واقعا ازادی از نظر شماها چیه؟ آیا آزادی واقعی مثل رقصیدن علینژاد در شب عاشوراست.؟ واقعا دنبال این چنین آزادی ای هستید

    • تهمینه مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

      خب برقصه
      به من وشماچه؟اونو توقبرخودش میذارن،جواب اعمال هرکس باخودشه؟توروز عاشورا،هزاران هزارنفرتوکل جهان مشغول رقص وکارای دیگه هستن.
      تواعتقادخودتو داشته باش.چیکاربه بقیه داری؟

  • روژان مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    خدا لعنتتون کنه براش پرونده سازی کردید و با کتک اعتراف گرفتید از این مادر مرده، آقااا لا اکراه فی الدین در دین اجباری نیست بخدا این آه ها دامن گیره

  • ناشناس مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    جرم سگهای هاری که گاز میگیرند چیه ؟ خخخخخ

    • بهرام مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

      اون رو از خودت بپرس که سگ پیشت خرگوشه

  • فاران مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    جالبه یک نفر این همه اتهامات مختلف داشته و تا الان دستگیر نشده به محض درگیری با مامور گشت تمام اتهامتش یک جا مشخص شد و جالبتر اینکه خودش اعتراف کرده بعد از درگیری فیلمش رو برای علینژاد ارسال کرده و تشویق شده.خواهشا یه کم به شعور مردم احترام بگذارید.

  • ناشناس مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    مجازاتش کنن تا درس عبرت زنای بی چاک و دهن بشه

    • مجتبی مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

      دقیقا.
      انگار تو مشتی گرگ گیر کرده
      جمش کن بابا چی میگی. چکاری

    • m.z مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

      متاسفم برات که انقدر بدبختی که ارزوی مجازات یه دختر بیچاره رو میکنی که تا یه ماه پیش به سادگی داش زندگیش رو میکرد و سره فضولی و احترام نزاشتن به عقایدش الان وضعش اینه ، انشالله خارمادر خودت یه بلایی سرشون بیاد بلکه به خودت بیای ، وقتی ما نمیریم بیرون چادر زنای فضول رو از سرشون بکشیم پایین ، شما هم نباید بیاید به خواهر و مادر مردم خیره شید و فضولی کنید بدبختای هرزه و هول که تا یه تار مو میبینید منقلب میشید… البته درسیه که دولت های اسلامی بهتون داده ، امیدوارم نسلش تا دویست سال اینده کنده شه.

  • تفکر جدید مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    به این میگن استراتژی تنش اجتماعی.
    یه استراتژی کثیف که تو جنگ هایبریدی میشه دیدش.
    ببینین چرا عربستان که در سطح تمدنی با ما دشمن هست و ما هم باهاشون دشمنیم ، میاد پول میده برا ما برنامه بسازن؟ شبکه میسازه برا ما؟ حتی به اون پهلوی های ملعون پول میدن و ازشون دعوت میکنن؟
    منطق پشتش چیه؟
    این استراتژی تنش اجتماعی از داخل ایجاد میشه . پول ریختن و بعدم ایجاد تنش اجتماعی و بعد میشینن و نگاه میکنن. دقیقا همون فیلم دلقک.

    خب درگیری بین باحجاب بی حجاب که سالهاست داره انجام میشه.
    کل داستان همینه.
    اتفاقا مقصر اصلی مذهبی ها هستن. و این تفکر که تو فکر اینها کاشته شده که باید کاری کنن باید مرز بکشن و هرکی داخل نیست رو کتک بزنن از خارج هدایت میشه. اما چون دست گذاشتن و دنبال مقصر گشتن اونم تو یه مسئله ی مذهبی حساسیت زا هست کسی دنبالش رو نمیگیره.
    و میدونین بهترین کار چیه؟ اینکه مسئولین نترس و واقعا دنبالشو بگیرن. اینکه چرا یکی به خودش جرات میده پلیس بشه و بقیه رو مجرم بدونه.

    تو امریکا این قضیه رو به نوع دیگه ایی میبینیم. تو امریکا مثلا شما مهاجر باشی تو پارک نشستی داری بستنی میخوری یه سفید پوست تحمل دیدن نداره میاد یه بهانه ایی میاره. و معمولا به پلیس زنگ میزنه گزارش غلط میده به پلیس. مثلا میگه طرف بهش حمله کرده. یا طرف کتکش زده. یا خودشو به زمین میزنه و میگه طرف هلش داده.
    اما اونجا مسئولین دلسوزی کردن. دنبالشو گرفتن. و با اومدن موبایل الان جامعه فهمیده که عموم این گزارشها غلطه. و نوع رفتار معمولا مشابهه. کنسرواتیسم یا محافظه کاری رو میشه دید که فکر میکنه طرف اگه پوستش یکم تیره هست پس حق نداره.
    حالا مسعولین خوابن دنبالشو نمیگیرن. چون اصلا سوادشو ندارن. سواد جامعه شناسی ندارن. و ماشالله دانشگاه ها رو نگاه میکنی حداقل ۱۰۰ تا دانشکده جامعه شناسی تو کشور موجوده.

  • یه بنده خدا مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    خدا ازتون نگذره دختر مردم را به چه روزی انداختین.امیدوارم به حق علی اون خانم چادری که باعث و بانیش بود تیکه تیکه بشه

    • حمید مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

      شک نکن خدا عادله و خودش جواب اون زن فضول رو میده

    • تهمینه مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

      الهی آمین

    • یاسر مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

      وقتی نمیفهمی حرف میزنی

  • حامد مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    بلخره که میرید
    یکی ده تا صد تا از زن ها از مردم ما رو مجازات کنید و زجر و شکنجه بدید آخرش جاتون تو زباله دونی تاریخه

  • mohammad مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    این اعترافات اجباری هست و دیگه نخنما شده

    من جای اون زن باحجاب بودم از خجالت الان می مردم

    عمر یک بار مصرف مردم رو نابود کردند

  • علی مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    سلام مردم مهربون وباغیرت ایران.وسلام بر خانمهای باشخصیت کشور عزیز ایران.لطفا باحیا وباعفت باشید.خدا خیرتون بده‌.موفق وسلامت باشید

  • dsqwqw مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    خاک برسرتون که نظرات رو سانسور می کنید. این نشون میده چقدر عقده ای و بدیخت هستین.

  • حلما مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    تا شما باشید برای به موفقیت رسیدن کسی که خودش خارج از گود نشسته خودتون را نخود آش نکنید ..بفهمید بازی با سیاست شوخی بردار نیست اون هم با تشویقای آشغال فراری که خانوادش هم قبولش ندارن

    • تهمینه مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

      چراچرت وپرت میگی؟داریم ازحرف زور صحبت میکنیم.ازاجبار.ازفضولی بقیه توپوشش این واون.کاری هم به مسیح ندارم.
      پای مسیح هم وسط نباشه این بیشرف ها دست ازسر زنها بدنمیدارن.
      اینهمه مشکل تومملکته.هرروز داره سرقت وزورگیری وتجاوزودعوا میشه،پس چرا دولت هیچ غلطی نمیکنه وگیردداده به مو

  • صادق مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    امنیت زنان را از بین برده اند صد رحمت به طالبان . ظلم پایدار. نمی ماند . خدا بزرگ است . بجای برخورد با اختلاسگران فولاد با یک زن بی پناه که بین زن ها روسری نپوشیده برخورد می کنند

  • ایرانی مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    لطفا جمع کنید این کثافت کاری ها رو،این حرکات در شأن این کشور نیست، در سوریه و لبنان بدنبالش بگردید

    • تهمینه مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

      احسنت
      دقیقا.ولی فقط پول مامیرسه به سوریه لبنان

      • یوسف. هاکان مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

        خیلی جالبه این همه ظلم واختلاس میشه یکیو نمارن تو ۲۰.۳۰ازش اعتراف بگیرند حالا دعوای زنونرو پیرهن عثمان کردید .اگه اون زن چادری شروع نمیکرد با نصیحت این اتفاقا نمیوفتاد

  • مسافر مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    زور و اجبار نتیجه عکس میده به بچه یک ساله بگی نکن تکرار می کنه نتیجه اینجور بر خورد ها در افکار عمومی اینه که حجاب را مساوی خشونت بدونن و کم کم حجاب مساوی میشه با ضرب وشتم ‌

  • ج مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    آیا این خانم چادری میره به اون شهرداری چی که رشوه میخواد داد بزنه که کارتو انجام بده چرا رشوه می خوای ؟؟؟زورتون فقط به دختربچه ها میرسه اینهمه دزدی رانت اختلاس و خوردن بیت المال را می بینید و ساکتید ؟

  • علی مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    دادگاه مستقل نباشه همینه . زمان قبل از انقلاب دکتر کانوزیان علیه شاه رای صادر کرد و ازشوی رییس عدلیه تقدیر نامه گرفت اما این قضات فقط بخاطر دلخوشی آقای بالا سری رای به ناحق میدهند . قبر و قیامتی هم هست

  • نرگس مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    سلام اینکه یک عده جارو جنجال غیر واقعی درست میکنن تا فیلم بفرستن واسه مسیح شک ندارم ولی واقعا یک عده هم واقعا با حجاب مشکل دارن خب دلشون نمیخاد روسری سر کنن چند روز پیش با چشم خودم دیدم دوتا دختر جلو دانشگاه آزاد پیاده شدن تقریبا دم غروب بود و روسری رو برداشتن و داشتن از خودشون فیلم میگرفتن خب مشخصه که این دو نفر فقط دارن بدقصد ترغیب دیگران بدبی حجابی فیلم میگیرن ک بعد بفرستن اون ور ب نظرم ج ا . بزار مردم ازاد تصمیم بگیرن که میخان پوشش داشته باشن یا ن اونوقت این خانمی که اون ور گود نشسته و مردم رو ب جون هم انداخته چ سوژه ای داره برا تفرقه بین مردم واسه خوشگذرونی اون ور آبش

  • حمید اصلانی مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    سلام .با این اتهام باید برایش از خداوند طلب بخشش کرد .خدا بیامرزدش.

  • جرج فلوید مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    تابلو هست اینقدر شکنجه دادن که به کار نکرده هم اعتراف کنه.من و شما هم باشیم همینه.خدا لعنتتون کنه که واسه مردم جرم تراشی میکنین.خیلی پر رو هستین،فقط مونده جنگ جهانی دوم و بمب اتمی هیروشیما و ناکارآمدی رو بندازن گردن این بیچاره.خدا ریشه ظالم رو بخشکونه،ایشالا هر چه زودتر کارتون تمومه.لعت خدا به اون دختره لجن فضول چادری.

  • امیر مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

    شما هرجای دنیا که بخوایید برید بر خلاف قانون آن کشور عمل کنید باهاتون برخورد میشه این یک دو اینکه بعضی از زن ها بی حجاب به خیابان ها میان باهاش برخورد میشه یا علیه نظام فعالیت میکنن بعد دستگیر میشن تقصیر نظام نیست تقصیر مسیح علی‌نژاد و شبکه های خارجی فارسی زبان هست خودشون در خارج زن ها و بچه های مردم رو گمراه میکنن تا یکی کاری کنه بعد دستگیر بشه یا باهاش برخود کنن که بعد بکنن سوژه رسانه های خودشون که پولی در بیارن

  • علیرضا مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

    من فکر کنم از قبل برنامه ریزی و توطته شده بود که به بهانه ای بگیرند و بازداشت کنند وگرنه از وضع رشتنو‌ بدتر و برهنه ترو بی حجاب تر هم در جامعه زندگی می‌کنه و کسی کاری به آنها نداره

  • علیرضا مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

    بزرگترین گناه اینه که انسان آبرو داری بی آبرو بشه حتی از کشتن و قتل نفس هم بدتره گناه نابخشودنی است

  • بنده خدا مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

    اختلاسگر و کلاهبردار و دزد و قاتل… آزاده هر خلاف و فسادی بکنه کسی هم حق ندارد چهره اونو نمایش بدهد یکروز هم در زندان نگه نمی دارند افتادند دنبال سوژه ای مظلوم و بیچاره که تمام بدی های عالم رو به اون نسبت بدند

  • انسان مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

    اختلاسگر و کلاهبردار و دزد و قاتل… آزاده هر خلاف و فسادی بکنه کسی هم حق ندارد چهره اونو نمایش بدهد یکروز هم در زندان نگه نمی دارند افتادند دنبال سوژه ای مظلوم و بیچاره که تمام بدی های عالم رو به اون نسبت بدند

  • رضا مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

    اعترافات نخ نمای دوران سیاه استالین دردوره ای سیاه تر

  • استاد اسدی مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

    خیلی پدر سوخته هستید .. میدونید مردم دروغ هاتون را باور ندارند ولی بازم زر میزنید .. سرتون را کردید زیر برف .. وای بحالتون .. ایکاش آقازاده ها و دزدان بیت المال را هم میاوردبد برای اعتراف .. این دختر از ظاهرش معلومه چکار باش کردبد

  • الهه مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

    احسنت .منم اینجوری ام. بابا توچادرتو سر کن با بقیه چکار داری ببین یه انسان رو چقدر به دردسر انداختی! گناهش گردن اون خانم چادریه. بردن آبرو بیشتر امر معروف نکردن گناه داره