زنی که ۴۹ هزار دلار صرف عمل زیبایی کرده تا شبیه مریلین مونرو باشد

زنی که ۴۹ هزار دلار صرف عمل زیبایی کرده تا شبیه مریلین مونرو باشد

یک زن آمریکایی طی ۶ سال ۴۹ هزار دلار صرف انجام عمل های زیبایی کرده و گفته هرگز دست از این کار نخواهد کشید.

سرنا اسمیت ۲۳ ساله که اهل شهر بورلی هیلز ایالت کالیفرنیا است، تاکنون ۷،۵۰۰ دلار صرف عمل سینه، ۱۱ هزار دلار صرف عمل بینی و ۱۵ هزار دلار نیز صرف تزریق فیلر کرده است. او به تازگی نیز یک عمل لیفت برزیلی باسن داشته که ۱۵ هزار دلار هزینه ی آن شده است.

اسمیت می گوید می خواهد خود را شبیه زیبارویان عصر طلایی هالیوود مثل مریلین مونرو و جین منسفیلد کند.

او اولین عمل زیبایی اش را در سال ۲۰۱۶ در سن ۱۸ سالگی انجام داد که عمل بینی بود و بیشتر از ۷،۵۰۰ دلار برایش خرج برداشت.

بعد از آن یک عمل بینی دیگر هم انجام داد تا صاحب یک «بینی هالیوودی» مسحور کننده شود. هزینه ی این عمل ۱۱،۵۰۰ دلار بود. او به طور مرتب کارهای زیبایی مثل تزریق بوتاکس و فیلر هم انجام می دهد.

با اینکه تاکنون نزدیک به ۵۰ هزار دلار صرف عمل های زیبایی کرده، اما قصد پایان دادن به این عمل ها را ندارد و از حالا خود را برای عمل سینه ی بعدی اش کرده است.

او می گوید: «بی صبرانه منتظر عمل بعدی ام هستم. قرار است سینه هایم بزرگ تر شوند.»

«می خواهم سایز کاشت هر سینه ام را از ۵۰۰ سی سی به ۱۵۰۰ سی سی برسانم. ولی قبل از بزرگ تر کردن سینه هایم، باید عمل لیفت باسن انجام می دادم تا نسبت های بدنی خوبی داشته باشم و اندامم قرینه شود.»

«دلم نمی خواست مثل یک مثلث برعکس شوم. به نظر من برای داشتن یک ظاهر واقعاً جذاب، تعادل از همه چیز مهم تر است.»

اسمیت می گوید بعد از عمل لیفت باسن اخیرش «انگار ماشین به او زده بود» اما از انجامش پشیمان نیست.

او می گوید: «دوران نقاهت بعد از این عمل خیلی سخت گذشت. بین همه ی عمل هایی که تا حالا داشته ام، قطعاً از همه سخت تر بود.»

«۲ ماه باید ۲۳ ساعت در روز یک لباس تنگ بپوشید که خیلی آزاردهنده است.»

«سخت ترین قسمت دوره ی نقاهتم، ۲ هفته ی اولش بود. تمام بدنم درد می کرد، پر از کبودی بود و خیلی ورم کرده بودم.»

«۲ هفته یک لوله ی تخلیه داخل بدنم داشتم که همه خون و مایعاتی که از بدنم می آمد در آن جمع می شد و صحنه ی زیاد جالبی نبود.»

«خیلی سخت می توانستم در یک حالت راحت قرار بگیرم چون تمام بدنم درد می کرد. تا چند ماه نباید هیچ فشاری به باسنم می آوردم.»

«تا ۲ ماه به شکم می خوابیدم و وقتی سوار ماشین دوستانم می شدم روی صندلی عقب به شکم دراز می کشیدم. تا حدود یک ماه نمی توانستم در رستوران روی صندلی بنشینم و مجبور بودم از یک بالش مخصوص برای نشستن استفاده کنم.»

اسمیت در ادامه می گوید: «ولی از نتیجه ی کار خیلی راضی هستم. فکر می کنم کارشان عالی بود و این عمل نسبت های بدنی مرا کاملاً تغییر داده و همان اندام انحناداری که دنبالش بودم را به من داده است.»

«من به شدت مراقب بودم و تمام سعیم را کردم که همه ی توصیه هایی که دکترم برای دوران نقاهتم داشت را رعایت کنم، چون تأثیر زیادی در موفقیت آمیز بودن نتیجه دارد.»

«وقتی کاملاً خوب شوید، پروسه ی عمل از یادتان می رود. اما آن زمان حال وحشتناکی دارید.»

«وقتی همه چیز تمام شود و نتیجه ی کار را ببینید، می فهمید که همه ی سختی ها ارزش این اعتماد به نفسی که پیدا کرده اید را داشته.»

«هر چیزی که کمک کند زندگی شادتری داشته باشم و اعتماد به نفسم را بیشتر کند، برای من ارزش سختی اش را دارد، همانطور که معروف است که زیبایی با درد همراه است.»

«من دوست دارم عمل هایم بدون خطر باشد، برای همین بهترین دکترهای آمریکا را انتخاب می کنم. در کشورهای دیگر شاید بیشتر از این عمل ها انجام دهند، اما بدون خطر نیستند.»

«باید خیلی مراقب باشید که چه کسی را برای عمل کردن تان انتخاب می کنید چون دارید زندگی تان را به دست شان می سپارید، به خصوص در عمل هایی مثل عمل لیفت باسن.»

اسمیت می گوید که هرگز دست از انجام عمل های زیبایی نخواهد کشید.

او می گوید: «تا یک عملی تمام می شود، دوست دارم یک عمل دیگر انجام دهم و از این موضوع هم راضی ام چون خوشحالم می کند. سن که شروع به بالا رفتن می کند باید جوانی خود را حفظ کنید.»

«وقتی به یک سن خاص برسید شروع می کنید به لیفت صورت و چشم هایتان تا آویزان نشوند.»

«عمل های زیبایی به من حس قدرت می دهند. این را که می توانیم خودمان را به هر کسی که می خواهیم تبدیل کنیم خیلی دوست دارم.»

«محقق کردن آن تصویر موردنظرم از خودم بسیار لذتبخش است.»

«از نتیجه ی همه ی عمل های زیبایی ام راضی ام. اما آیا باز هم به فکر اصلاح و ارتقایی که ممکن باشد هستم؟ قطعاً.»

«می خواهم در آینده عمل های بیشتری انجام دهم چون دوست دارم دائماً خودم را بهتر کنم. این یک جور سرمایه گذاری روی خودتان است.»

«شما بهترین و ارزشمندترین دارایی خودتان هستید و آن حس اعتماد به نفسی که از احساس زیبا بودن پیدا می کنید، خودش را نشان می دهد و روی تمام زندگی تان اثر می گذارد.»

«برای من مسأله فقط ظاهر نیست، بلکه احساس راحت بودن با خودم و انجام کاری هم هست که برای رسیدن به این احساس باید انجام دهم.»

این راحت بودن با خود به این معنا است که اسمیت از انتقادهایی که در فضای مجازی به او می شود نمی رنجد.

او در اینباره می گوید: «واکنش ها به من در شبکه های اجتماعی مختلف است. بعضی ها اظهار تنفر می کنند و بعضی ها اظهار علاقه.»

«از کسانی که مرا دوست دارند و حمایتم می کنند، طرفداران موسیقی هایم و کسانی که به خاطر ظاهرم مرا دنبال می کنند، تشکر می کنم.»

«برای کسانی هم که مرا قضاوت می کنند و بدون اینکه هیچ چیزی از من و اینکه چطور آدمی هستم بدانند حرف های منفی می زنند، کسانی که دوست دارند دیگران را پایین بکشند، متأسفم.»

«من قصد ندارم با انتخاب هایم کسی را اذیت کنم.»

«من دوست دارم با صفحه ی اینستاگرامم حس مثبتی ایجاد کنم و جای امنی برای ارتباط طرفداران و دنبال کنندگانم با من باشد.»

«شما در زندگی نمی توانید همه را راضی کنید چون همه دل شان نمی خواهد خوشحال و انرژی مثبت باشند.»

«تنها کاری که از دست تان برمی آید این است که نحوه ی واکنش تان به مسائل و درک تان از آن ها را کنترل کنید.»

«آدم های مشهور و کسانی که زندگی خود را در برابر نگاه مردم قرار می دهند، باید پوست کلفت باشند و بتوانند در برابر انرژی های منفی مقاومت کنند.»

منبع: dailymail
بدون نظر

ورود