سلبریتی های هالیوودی که بیشتر از یک بار با عشق ازدواج کرده اند

سلبریتی های هالیوودی که بیشتر از یک بار با عشق ازدواج کرده اند

بر اساس تحقیقات، احتمال ازدواج مجدد در ۵۵ ساله ها و به بالا، بیشتر از جوان ها است. این موضوع به دور از منطق هم نیست چون ورود به یک رابطه عاطفی جدید امری زمان بر است. همه ی آدم ها آنقدر خوش شانس نیستند که همان بار اول، شریک زندگی مناسب شان را پیدا کنند و ممکن است بارها تجربه ی ناموفقی در این مورد داشته باشند.

در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که بعد از یک ازدواج موفق، به خود شانس دیگری برای پیدا کردن یک شریک زندگی مناسب دادند.

کریس پرت

کریس پرت در سال ۲۰۰۹ با آنا فاریس، بازیگر، ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۲ از او صاحب یک پسر شد. این زوج پس از ۸ سال زندگی مشترک، در سال ۲۰۱۷ از یکدیگر جدا شدند. با این حال، پرت وقتی با کاترین شوارتزنگر آشنا شد، بار دیگر شانس تجربه ی عشق را پیدا کرد. اگر نام خانوادگی همسر دوم پرت برایتان آشنا است، اشتباه نکرده اید. بله، پرت در سال ۲۰۱۹ با دختر آرنولد شاوارتزنگر ازدواج کرد.

گوئینت پالترو

گوئینت پالترو در سال ۲۰۰۳ با کریس مارتین، خواننده ی گروه موسیقی Coldplay ازدواج کرد و آن ها صاحب ۲ فرزند شدند. این زوج در سال ۲۰۱۴ تصمیم به جدایی گرفتند اما دوست یکدیگر باقی ماندند. پالترو در سال ۲۰۱۸ بار دیگر آغوش خود را به روی عشق گشود و با همسر دومش، برد فالچاک ازدواج کرد.

اشتون کوچر

همسر اول اشتون کوچر، دمی مور، بازیگر مشهور بود. این زوج در سال ۲۰۰۵ باهم ازدواج کردند. این ازدواج در زمان خود به دلیل اختلاف سنی ۱۵ ساله ی میان کوچر و مور سر و صدای زیادی به پا کرد. زندگی مشترک آن ها ۶ سال به طول انجامید و در سال ۲۰۱۳ به پایان رسید. کوچر در سال ۲۰۱۵ با همبازی سابق خود در سریال «شوی دهه هفتاد» (That 70s Show)، میلا کونیس ازدواج کرد.

ریس ویترسپون

ریس ویترسپون با همسر اول خود، رایان فیلیپ، بازیگر، در سال ۱۹۹۷ در یک مهمانی آشنا شد و آن ها ۲ سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج صاحب ۲ فرزند شدند و در سال ۲۰۰۷ تصمیم به جدایی گرفتند. با این حال، ریس شانس دوباره ای برای تجربه ی عشق یافت و در سال ۲۰۱۱ با همسر دومش، جیم تاث ازدواج کرد.

کیت وینسلت

کیت وینسلت تاکنون ۳ بار ازدواج کرده است. همسر اولش، جیم تریپلتون، دستیار کارگردان فیلمی بود که وینسلت بازیگر آن بود و آن ها اینگونه با یکدیگر آشنا شدند. این زوج در سال ۱۹۹۸ باهم ازدواج کردند و ۳ سال بعد از یکدیگر جدا شدند.

همسر دوم او، سام مندز، کارگردان، بود که در سال ۲۰۰۳ با او ازدواج کرد. زندگی مشترک این زوج ۷ سال دوام آورد و آن ها در سال ۲۰۱۰ از یکدیگر جدا شدند. وینسلت با همسر سوم خود بر حسب تصادف، در جریان آتش سوزی یک خانه آشنا شد. این زوج یک سال بعد از آشنایی شان در سال ۲۰۱۱ باهم ازدواج کردند.

پیرس برازنان

کمتر کسی می داند که پیرس برازنان در سال ۱۹۹۱ همسر خود را از دست داد. زندگی مشترک او با همسر آن زمانش، کساندرا هریس، بازیگر، ۱۱ سال به طول انجامید تا اینکه معلوم شد هریس به سرطان تخمدان مبتلا شده و او در نهایت بر اثر بیماری درگذشت.

برازنان در سال ۱۹۹۴ با کیلی شی آشنا شد که همسر دوم او شد. این زوج در سال ۲۰۰۱ با یکدیگر ازدواج کردند و همان سال صاحب فرزند شدند.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در سال ۱۹۹۷، ازدواج کوتاهی با یک پیشخدمت به نام اوجانی نوآ داشت که تنها یک سال دوام آورد و در سال ۱۹۹۸ به پایان رسید. ازدواج دومش با یک رقاص به نام کریس جاد بود که آن هم ۸ ماه بیشتر دوام نیاورد.

لوپز بار دیگر شانس خود را با مارک آنتونی، خواننده ی مشهور امتحان کرد و ازدواج آن ها ۱۰ سال، از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۴ به طول انجامید. لوپز به تازگی با شریک عاطفی سابق خود، بن افلک ازدواج کرده است.

اورلاندو بلوم

اورلاندو بلوم تاکنون ۲ بار نامزد کرده است. نامزدی و ازدواج اول او با میراندا کر، مدل مشهور بود که از سال ۲۰۱۰ آغاز شد و در سال ۲۰۱۳ به پایان رسید. پس از آن با کیتی پری، خواننده ی مشهور، وارد رابطه ی عاشقانه شد و آن ها در سال ۲۰۱۹ با یکدیگر نامزد کردند.

این زوج قصد داشتند در سال ۲۰۲۰ باهم ازدواج کردند اما به دلیل شیوع کرونا مجبور به لغو مراسم عروسی خود شدند.

ریچارد گر

ریچارد گر تا به حال ۳ بار ازدواج کرده است. ازدواج اول او با سیندی کرافورد، مدل مشهور بود که از سال ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۵ به طول انجامید. گر در سال ۲۰۰۲ با کری لوول ، مدل و بازیگر، ازدواج کرد و زندگی مشترک آن ها بعد از ۱۱ سال به پایان رسید.

گر در سال ۲۰۱۸ برای سومین بار شانس تجربه ی عشق را یافت، زمانی که با آلخاندرا سیلوا، خبرنگار و فعال اسپانیایی ازدواج کرد. این زوج تاکنون صاحب ۲ فرزند شده اند.

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن در سال ۱۹۹۰ با تام کروز، بازیگر مشهور ازدواج کرد. این زوج ۲ کودک را به فرزندی قبول کردند اما زندگی مشترک شان در سال ۲۰۰۱ به پایان رسید. کیدمن بار دیگر در سال ۲۰۰۶ با کیت اربن، خواننده، ازدواج کرد.

هایدی کلوم

هایدی کلوم تاکنون ۳ بار ازدواج کرده است. ازدواج اول او با یک آرایشگر به نام ریک پیپینو در سال ۱۹۹۷ بود که در سال ۲۰۰۲ به پایان رسید. ۳ سال بعد او با سیل، خواننده، ازدواج کرد. زندگی مشترک آن ها بعد از ۷ سال، در سال ۲۰۱۴ پایان یافت. او حالا همسر تام کاولیتز، گیتاریست گروه موسیقی Tokio Hotel است. این زوج در سال ۲۰۱۹ باهم ازدواج کردند.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود