خواب آرام و راحت با تشک رویا طبی

خواب آرام و راحت با تشک رویا طبی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

داشتن خواب راحت و کافی در طول شبانه ‌روز برای هر انسان، امری ضروری است. جوانی، شادابی، خوش خلقی، سلامتی جسمی و آرامش روانی، همه در گرو خوابی آرام و با کیفیت است که در زندگی باید به دنبال فراهم آوردن زمینه آن باشیم. به افراد کنار خود توجه کنید، می ‌توانید از رفتارشان در ابعاد مختلف پی ببرید آیا شب گذشته، خوابی آرام داشتند یا نتوانستند به خوبی بخوابند.

یکی از دلایل بی ‌خوابی، عدم استفاده از تشک استاندارد است. بهره‌مندی از تشک مناسب و با کیفیت، اولین گام به سوی داشتن خوابی راحت است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مزایای تشک رویا طبی بیشتر آشنا کنیم.

نمایندگی رسمی تشک رویا

کالای خواب رویان، نمایندگی رویا برای خرید تشک یک نفره و دونفره در مدل های تشک فنرمنفصل پاکتی (اولترا)، تشک فنرمتصل (بونل)، تشک طبی (مدیکال) و تشک نوجوان می باشد.

نوع فنری که در تشک های رویا بکار برده شده، می توان این برند را متمایز از دیگر برندها دانست که در تولیدات رویا از فنرهای استاندارد در هر فنربندی ( نازک و ضخیم ) استفاده شده است. برای تشک های با قیمت مناسب اقتصادی و وزن های متوسط از فنرهای نازک و برای تشک های با کیفیت تر و وزن های بالا از لحاظ طبی و ارتوپدیک بودن فنرهای ضخیم تر استفاده شده است.

تشک رویا، گامی به سوی تضمین سلامتی

مزایای استفاده از تشک رویا طبی

تشک وسیله‌ای است که در مهم‌ترین بخش شبانه‌روز، یعنی تایم استراحت و خواب از آن استفاده می‌کنید بنابراین باید بر روی آن احساس آرامش و راحتی داشته باشید. چرا که خواب با کیفیت در طول شب، انرژی روزمره را تامین می‌کند. میزان نرمی، سفتی، ارتفاع و جنس تشک، مهم‌ترین ویژگی این محصول است.

پوست افراد مدت زمان زیادی با سطح تشک در تماس است. پارچه و رویه آن باید مقدار مناسبی از الیاف طبیعی داشته باشد تا از ایجاد حساسیت پوست جلوگیری کند. به علاوه جنس رویه باید از نفوذ حشرات به داخل تشک جلوگیری کند.

یکی از عوامل موثر بر کیفیت تشک طبی نوع فنر آن است. در تولید تشک رویا طبی، فنر‌های استاندارد نازک و یا ضخیم متناسب با نوع استفاده، تعبیه شده است. در تشک‌های‌ مناسب برای افراد با وزن متوسط از فنر‌های نازک‌تر و برای تشک‌های مناسب سنگین وزن‌ها از فنر‌های ضخیم‌تر با کیفیت بهتر استفاده شده است.

دیسک کمر، کمردرد و گرفتگی عضلات، درد‌هایی هستند که بیشتر مردم از ابتلا به آن‌ها رنج می‌برند. اگر ریشه اصلی این امراض را بدانید خواهید دریافت راه پیشگیری بسیار ساده است. تشک استاندارد از آسیب رسیدن به ستون فقرات و عضلات شما جلوگیری می‌کند. تشک رویا فنری تا حد زیادی توانسته مانع بروز بسیاری از بیماری‌های جسمی و روانی شود. از جمله بیماری‌های درمان‌یافته پس از بهره‌مندی از تشک رویا طبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دیسک کمر
  • سیاتیک
  • درد ستون فقرات
  • کمر درد
  • بدخلقی
  • استرس و اضطراب
  • میگرن
  • و …

راهنمای خرید تشک طبی

اگر به دنبال خواب عمیق و راحت هستید حتما از یک تشک طبی استفاده کنید.

مدل‌های متنوع تشک رویا مانند اولترا، مدیکال و بونل می‌تواند دست شما را برای انتخاب باز بگذارد تا با سلیقه‌ی زیبای خود بهترین تشک رویا را خریداری کنید. به عنوان مثال خصوصیات دو مورد از تشک رویا مدل اولترا و مدیکال را برای شما شرح می‌دهیم.

انواع متنوع با کیفیت برتر

تشک رویا اولترا در گروه تشک ‌های فنر منفصل، می‌تواند مطابق با فرم بدن افراد را شکل گیرد. این محصول کیفیت و دوام بالایی دارد. به علاوه جنس پنبه‌ای رویه تشک، اسفنج چند لایه با تراکم‌های مختلف است که به راحتی بیشتر محصول کمک می‌کند.

تشک رویا مدیکال که در انواع مختلف عرضه شده، مخصوص افرادی است که دیسک کمر دارند. برای کسانی که به تشک سفت عادت دارند این نوع محصول، گزینه مناسبی است. ویژگی بارز این تشک، حساسیت‌زا نبودن و خاصیت ضد ارتجاعی آن است. این تشک با وجود اینکه فاقد فنر می‌باشد حرکتی بر روی آن، آرامش را بر هم نمی‌زند و موجب ارتعاش در سطح آن نمی‌شود.

برند تشک رویا بدون شک یکی از بهترین برند‌های معتبر تشک طبی است که می‌توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید انواع طبی و فنری آن کنید . قیمت مناسب، گارانتی و کیفیت عالی تشک رویا طبی می‌تواند برای شما تجربه‌ای عالی از یک خرید موفق را به ارمغان آورد.

بدون نظر

ورود