حرف و حدیث ها علیه مهران رجبی؛ اتهام خانم بازیگر به مجری جدید صدا و سیما

حرف و حدیث ها علیه مهران رجبی؛ اتهام خانم بازیگر به مجری جدید صدا و سیما

مهران رجبی بازیگر ۶۰ ساله سینما و تلویزیون که این روزها سرش با مجری گری در شبکه های مختلف گرم است،  اخیرا حواشی زیادی ایجاد کرده و با موضع متفاوتی که نسبت به اکثر بازیگران در ارتباط با وضعیت این روزهای کشور داشته، مورد نقد فراوان قرار گرفته است.

مهران رجبی یکی از چهره هایی است که با بایکوت صدا و سیما توسط بسیاری از مجریان، گویا قرار است یک تنه جای خالی همه آنها را پر کند. بعد از حضور در مسابقه «خودمونی» به عنوان مجری که با حاشیه های زیادی همراه بود، رجبی حالا اجرای برنامه «پیرانه سر» در شبکه سلامت را نیز بر عهده گرفته است. در کنار همه این‌ها بازی در سریال «آزادی مشروط» مسعود ده نمکی و تکرار سریال قدیمی «سه در چهار» که به ترتیب از شبکه های یک و آی فیلم در حال پخش است را هم در نظر بگیرید.

حواشی پیرامون مجری گری مهران رجبی و اتهام خانم بازیگر به او

او پیش‌تر ویدیویی از خود منتشر کرد و در آن اعتراضات مردم را محکوم کرد که با واکنش‌های تندی ازجمله از سوی دیگر بازیگران روبه‌رو شد.

حسام صالحی بازیگر خردسال «سه در چهار» که حالا ۲۷ ساله‌ است در واکنش به این ویدئو در توئیتی نوشت:

آقای مهران رجبی شما همونی نبودی که در پشت صحنه سریال سه در چهار برای منِ ۱۰ ساله از انواع نوشیدنی‌ های الکلی توضیح میدادی؟ حالا شدی بچه مسلمون خوب؟

حواشی پیرامون مجری گری مهران رجبی و اتهام خانم بازیگر به او
حواشی پیرامون مجری گری مهران رجبی و اتهام خانم بازیگر به او

روز گذشته شیوا طاهری، بازیگر سینما و تلویزیون که در مجموعه «گذر از رنج ها» با مهران رجبی هم‌بازی بود نیز با انتشار یک استوری، مهران رجبی را متهم کرده که در برخورد با خانم‌ های بازیگر برای خنداندن آنها از لطیفه های مستهجن استفاده می‌کند. خانم طاهری در این باره در اینستاگرام خود نوشت:

خارج از هر بحث و انتقادی میخواهم بگویم من اولین تجربه بازیگریم در سریال گذر از رنج‌ها در سن ۲۰ سالگیم با شما بود. شما جای عموی من بازی می‌کردید. شما آقای مهران رجبی هنوز یادم هست که وقتی وارد اتاق گریم می‌شدید یا هرجا فرقی برای‌تان نمی‌کرد خانم نشسته بود یا بچه شروع به گفتن لطیفه‌های … (منشوری!) می‌کردید تا جایی که به محض ورود شما ما خانوم‌ها از جایی که شما هستید بیرون می‌رفتیم.

خوب به یاد دارم و این را می‌دانم که هرکس که با شما کار کرده باشد هم شما را با این خصیصه یاد می‌کند اما سوالی ذهنمان را مشغول کرده شما که تنها هنرتان برای خنداندن، حرف‌های رکیک بود حالا در تلویزیون چه چیزی می‌خواهید بگویید؟ چیزی اصلا دارید؟ چون آنجا دیگر جای لوده بازی نیست فکر کنم اکنون باید به فکر کمی سواد و ادب باشید شاید کمی مخاطب پیدا کردی ….

حواشی پیرامون مجری گری مهران رجبی و اتهام خانم بازیگر به او

این در حالی است که مهران رجبی در یک شوخی (!) با مهمان برنامه «پیرانه سر» گفته بود: «به خانم ها نمی‌تونیم بگیم جیگر شما، می‌گیم کبد شما!»

مجتبی پوربخش مجری ورزشی که به تازگی و با شروع اعتراضات از صدا و سیما کنار گذاشته شده نیز یکی دیگر از کسانی بود که در صفحات مجازی خود به مهران رجبی طعنه زد. پوربخش که پیش‌تر هم با جمله طعنه آمیز «بازار باشه» به این پیشکسوت بازیگری تاخته بود، این بار هم در صفحه اینستاگرامش متنی را خطاب به او منتشر کرده و نوشته است: «گفتیم بازار باشه اما بزنم به تخته چقدر سریع…»

حواشی پیرامون مجری گری مهران رجبی و اتهام خانم بازیگر به او
حواشی پیرامون مجری گری مهران رجبی و اتهام خانم بازیگر به او

مهران رجبی که گویا قصد دارد حسابی خود را در دل مسئولان جا کند، پیش از این در ادعایی عجیب گفته بود در روزهای اخیر ۷ هزار نفر با او تماس گرفته‌اند و به او فحش داده‌اند. ازجمله یک نفر از اسرائیل با او تماس گرفت که رجبی در پاسخی دندان شکن به او گفت: «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.»

دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • PH آبان ۲۳, ۱۴۰۱

    این افرادی که در مورد مهران رجبی صحبت میکنن کلا نمیدونم کین!تا حالا لال بودن؟الان یادشون افتاده جک منشوری میگفتن!
    تو این شرایط کشور هر کسی میخواد از اب گل الود ماهی بگیره!همه دنبال منافع شخصی خودشونن!اصلا کشور براشون مهم نیست!
    اکثرا همین سلبریتی های که صدا و سیما ادمشون کرده فربه شدن زبان باز کردن و نمکدون شکستن و دیدن اونور اقامت بهشون میده و پول بیشتری توشه نونشون رو زدن تو جنگ مردم با هم

  • حامد آبان ۲۴, ۱۴۰۱

    آدم با لاشخوری و دستمال به دستی به خیلی جاها ممکنه برسه ولی قد تف ارزش نداره

  • صبا بهمن ۲۷, ۱۴۰۱

    خیلی مسخره مطلب زدید حرفایی که خودتون خواستید رو از این ور و اونور پیدا کردید و گفتید اینم شاهدامون به روباه گفتن شاهدخت کیه گفت دمم روزیاتو تو خودت چی هستی که شاهدات چی باشن؟ اعتراضات نه و اغتشاشات! بگو دهنت عادت کنه!!! شما از اونایی هستید که فکر می کردید با خداحافظی یه عده، صدا و سیما فلج می سه. حالا داری به چه حربه های کثیفی متوسل می شی. اشکال نداره آبو بریز همونجا که سوخته