سوال عجیب مسابقه شبکه افق درباره خانواده هاشمی رفسنجانی جنجالی شد + ویدئو

سوال عجیب مسابقه شبکه افق درباره خانواده هاشمی رفسنجانی جنجالی شد + ویدئو

شب گذشته، ۲۰ مرداد، در جریان یک مسابقه تلویزیونی از شبکه افق سیما سوال عجیبی درباره فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح شد که کاربران شبکه های اجتماعی را به واکنش واداشت.

در جدیدترین قسمت از مسابقه تلویزیونی رخداد که از شبکه افق پخش می‌شود، محسن قره شیخ لو، مجری برنامه، از یک گروه از شرکت کنندگان پرسید: «کدام‌یک از فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی به‌طور علنی از تحریم‌ های ترامپ علیه ایران حمایت کرد؟» و سپس چهار گزینه را که نام فرزندان آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی است خواند: «یاسر، فاطمه، فائزه و مهدی».

طرح این سوال در یک مسابقه تلویزیونی که عنوان «نخستین مسابقه سیاسی تلویزیون» را یدک می‌کشد، از نظر بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی عجیب و بی‌سابقه بوده و واکنش های متفاوتی به دنبال داشته است.

سوال عجیب و جنجالی درباره فرزندان اکبر هاشمی رفسنجانی در مسابقه تلویزیونی + ویدئو

شبکه افق در معرفی این مسابقه این‌طور نوشته است: «این مسابقه تلویزیونی مربوط به تاریخ معاصر کشور عزیزمان ایران است که شرکت کنندگان در آن ذیل دو گروه دو نفره با هم به رقابت می‌پردازند که حضور در آن نیازمند داشتن اطلاعات مناسب در زمینه تاریخ معاصر است.»

فصل اول مسابقه رخداد به تهیه کنندگی محمد کلهر و مجری گری محمدرضا شهبازی از سال ۱۳۹۹ آغاز شد و هم اکنون فصل دوم این مسابقه تلویزیونی در حال پخش است.

مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • وحدانی آبان ۲, ۱۴۰۲

    سواله اشتباه بوده یا طرحش؟
    چون اسم خانواده اکبر به میون اومده اشکال به برنامه میگیرین؟
    خود آل اکبر ابایی از طرح این مسایل ندارنا
    علنا نظر و جبهه‌‌شونو میگن
    شما سخت نگیرین