واکنش سید پویان حسین پور به رویکرد غافلگیرکننده دهه هشتادی ها در اعتراضات + ویدئو

واکنش سید پویان حسین پور به رویکرد غافلگیرکننده دهه هشتادی ها در اعتراضات + ویدئو

انتشار ویدئویی از صحبت های سید پویان حسین پور، معاون سابق سازمان فضای مجازی سراج، درباره ی شجاعت دهه هشتادی ها و تزلزل برخی مأموران در اعتراضات اخیر کشور سر و صدای زیادی به پا کرده است.

این ویدئو مربوط به سخنرانی حسین پور در روز ۵ آبان ماه امسال در رویداد فرهنگی «با این ستاره ها» است که هر هفته در گلزار شهدای بهشت زهرا با حضور عموم مردم برگزار می شود.

بخش هایی از صحبت های سید پویان حسین پور در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته و واکنش هایی را در پی داشته است.

حسین پور در بخشی از سخنان خود درباره ی شجاعت دهه هشتادی ها گفت:

این نسل، نسل نترسی است. نمی ترسد که با او درگیر شوید و بزنیدش. مقاومت می کند. قبلاً (در ناآرامی های مشابه قبلی) وقتی حمله می کردیم، می رفتند ولی این ها یک ساعت می ایستند و نمی روند.

او درباره ی علت مقاومت دهه هشتادی ها گفت:

چون این نسل تا حالا هزینه ای نداده. در هیچ درگیری ای نبوده. ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ را ندیده. تا به حال کتک نخورده. یگان ویژه و بسیجی بالا سرش نرسیده که بزندش. دستگیر نشده. پرونده برایش تشکیل نشده. سوء سابقه برایش نشده. اشتغال و تحصیل و بقیه ی مسائلش با مشکل مواجه نشده. این نسل تا حالا شکست نخورده و امید به پیروزی دارد.

حسین پور درباره ی تفاوت مقوله ی رهبری در اعتراضات دهه هشتادی ها گفت:

این نسل راهبری و رهبری اش هم با نسل های قبلی فرق می کند. مثلاً در فتنه های قبلی میرحسین موسوی و مسعود رجوی لیدر بودند. ولی الان لیدری نمی بینید. برای این نسل سلبریتی ها این نقش را ایفا می کنند، مثلاً ورزشکارها، بازیگرها، هنرمندها. آن ها می توانند این نسل را با خود همراه کنند.

او همچنین درباره ی حمله به مأموران از داخل خانه های مردم گفت:

وارد بعضی کوچه ها که می شوید اگر کوچه ای ۳۰ خانه داشته باشد، از هر ۳۰ خانه به شما سنگ می زنند. اگر ساختمانی ۴ طبقه داشته باشد، از هر ۴ طبقه به شما سنگ می زنند. از بعضی ساختمان ها روی سر مأموران گلدان و اتو و بشکه و نیمکت و صندلی پرت کردند.

حسین پور درباره ی تزلزل برخی مأموران در اعتراضات اخیر گفت:

بعضی از ما در این ایام حس کردیم کار یک مقدار پیچیده تر و سخت تر شده و نکند اوضاع به هم بریزد و جور دیگری پیش رود. خیلی ها از من می پرسند که این ها را برای دلخوشی ما می گویی یا واقعاً خبر خاصی نیست و قضیه تحت کنترل است؟ می بینم تزلزل بعضاً ایجاد می شود. این نیروی خودی که به نصرت امام زمان و نصرت الهی معتقد است هم دچار بحران و چالش می شود.

انتشار این ویدئو بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است و برخی کاربران صحبت های او را اذعان به کسب پیروزی هایی از سوی معترضان دانسته اند.

سید پویان حسین پور در واکنش به این کاربران در توییتر خود نوشت:

از اینکه اینقدر نادانید که یک سخنرانی ۵۰ دقیقه‌ای را تقطیع می‌کنید و قطعات ۳۰ ثانیه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای استخراج می‌کنید و بعد توهم پیروزی بر می‌دارید بگذریم، ولی اگر کمی زحمت بیشتر می‌کشیدید، می‌فهمیدید که من ۷,۸ ماهی هست که از سراج استعفا دادم و همین‌جا هم اعلام کردم. #انقلاب_کودنها

سید پویان حسین پور کیست؟

سید پویان حسین پور، دارای مدرک دکتری در رشته مدیریت رسانه و کارشناس و مدرس حوزه ی رسانه است. او معاون سابق سازمان فضای مجازی سراج است. سایت این سازمان در سال ۹۵ با حضور سردار نجات، معاون فرهنگی سپاه پاسداران رونمایی شد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۲ نظر

ورود

  • جواد آبان ۲۹, ۱۴۰۱

    اسم اصلی این فرد پویان نورزاده اس، سید هم نیست. من باهاش توی یه دبیرستان بودم

  • آسد کتلت آذر ۲, ۱۴۰۱

    فعلا که در توییتر کله‌پا شد!‌

  • آیسل آذر ۲, ۱۴۰۱

    بیا پائین حاجی سرمون درد گرفت .

  • سعید آذر ۲, ۱۴۰۱

    کجاش دکتره… مدرکش که جعلی از آب در اومد… مثل اون سند سازی ها در گرفتن املاک به نام خودش… الکی هی دکتر دکتر نکنید…. این اصلا طرز حرف زدنش معلومه که دکتر نیست بلکه یه لاته

  • سعید آذر ۲, ۱۴۰۱

    این کجاش دکتره.. مدرک دکترا که سند سازی از آب در اومد، مثل سند سازی هایی که انجام داد با گروهی و چند تا ملک بالا کشید. کجای حرف زدنش آخه مثل دکترها هستش، بیشتر مثل لات ها میمونه

  • سعید آذر ۲, ۱۴۰۱

    کجا دکتره این آقا. مدرک دکترا ش که جعلی بودنش که اثبات شده. مثل مدارک جعلی که درست کردن با چند نفر دیگه برا املاکی برا خودشون.. این کجاش به دکتر میخوره، حرف زدنش هم که نشون میده این لاته نه دکتر
    امثال این ایران رو بر گردوندن به چندین ۱۰ سال قبل تو کوباه و انقلاب کوباه، شکل و قیافشون هم مثل هموناست. این و امثال اینا ایران رو ۱۰۰ سال عقب بردن.

  • Masuod آذر ۳, ۱۴۰۱

    متنفرم ازاین قشربسیجی وسپاهی انرژی منفی دارن هیچ پوئن مثبتی ندارن زندگیشون پرازنفرت مثل شخصیت خودشون فوق العاده نفرت انگیزن کارهاشون ورفتاراشون آدم ویاد داعش میندازه

  • ارغوان دی ۲۹, ۱۴۰۱

    این دکتره؟؟؟؟ بیشتر شبیه ارازل و اوباشه

  • محمد اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲

    فردی فاسد و بی بصیرت.
    شاید هم جاسوش نفوذی باشه

  • Aria اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۲

    خدا حفظش کنه
    دم بچه های پای کار گرم

  • فرهنگی خرداد ۲۰, ۱۴۰۲

    بترسید از زمانی که این لات کوچه خلوت عربده کش برای دخترای دهه هشتادی نفوذی از آب دربیاد ببین کی گفتم

  • محمد آذر ۲۰, ۱۴۰۲

    ماشاءالله آقا سید گل