۷ بازیگر مشهور هالیوود که به علاقه پنهان شان به همبازی خود اعتراف کردند

۷ بازیگر مشهور هالیوود که به علاقه پنهان شان به همبازی خود اعتراف کردند

بازیگرها خیلی اوقات ماه ها یا حتی سال ها روی یک فیلم کار می کنند. بنابراین تعجبی ندارد که به همبازی های خود احساس پیدا کنند. اما این احساسات گاهی متقابل نیستند و آن ها مجبور می شوند صحنه را با قلبی شکسته ترک کنند.

کلر دینز و لئوناردو دیکاپریو در «رومئو + ژولیت» (Romeo + Juliet)

میریام مارگولیس، بازیگر فیلم «رومئو + ژولیت» به تازگی درباره ی رابطه ی میان کلر دینز و لئوناردو دیکاپریو صحبت کرده است.

به گفته ی مارگولیس، دینز به دیکاپریو دل باخته بود و دیدن این ماجرا ناراحت کننده بود، چرا که دیکاپریو چنین احساسی نداشت و حتی رفتار تحقیرآمیزی با او داشت. مارگولیس در اینباره گفته: «معلوم بود که او به رومئویش دل باخته اما لئوناردو علاقه ای به او نداشت. اصلاً برایش جذابیتی نداشت. نمی دانست با دلباختگی آشکار او چطور مواجه شود.»

کوین کاستنر و ویتنی هیوستون در «بادیگارد» (Bodyguard)

نه تنها شخصیتی که کوین کاستنر نقش آن را برعهده داشت، بلکه خود او هم شیفته ی ویتنی هیوستون شده بود. به گفته ی کاستنر، هیچ مردی توان مقاومت در برابر هیوستون را نداشت. او حتی بعد از پایان فیلمبرداری هم برای هیوستون نامه می نوشت.

وقتی هیوستون از دنیا رفت، کاستنر در بیانیه ای گفت: «او تنها عشق واقعی من بود.»

الیزابت بنکس و وودی هارلسون در «بازی های مرگبار» (The Hunger Games)

در مصاحبه ای درباره ی این فیلم وقتی از الیزابت بنکس درباره ی تجربه ی بازی در کنار وودی هارلسون سؤال شد، در پاسخ گفت: «یک رویا بود.»

بنکس همچنین به علاقه ی پنهان خود به همبازی اش اذعان کرد. افی، شخصیتی که او نقشش را برعهده داشت نیز در فیلم به هیمیچ، شخصیت هارلسون علاقه ی پنهانی داشت، در حالی که هیمیچ تحمل افی را نداشت. بنکس در مصاحبه ی خود گفت که نمی داند احساس هارلسون به او چه بود.

 برایس دالاس هاوارد و رابرت پتینسون در «گرگ و میش: کسوف» (Twilight Saga: Eclipse)

بازی در این فیلم یکی از رویاهای برایس دالاس هاوارد را تحقق بخشید چرا که فرصت بازی در کنار رابرت پتینسون را برایش فراهم کرد که علاقه ی پنهانی به او داشت.

ساندرا بولاک و کیانو ریوز در «سرعت» (Speed)

ساندرا بولاک فاش کرده هنگام بازی در این فیلم بیشتر اوقات احساس ناخوشایندی سر صحنه داشت، چرا که مجذوب کیانو ریوز شده بود. وقتی کنار ریوز بود نمی توانست تمرکز کند و دائماً می خندید. اما هرگز انتظار نداشت ریوز هم چنین احساسی به او داشته باشد. بولاک در اینباره گفته: «یک چیزی در مورد من وجود داشت که حدس می زنم او خوشش نمی آمد.»

اما بولاک در اشتباه بود. وقتی از ریوز سؤال شد که آیا از علاقه ی پنهان همبازی سابق خود باخبر بود، در جواب گفت: «نه نمی دانستم. از قرار معلوم او نمی دانسته که من هم علاقه ی پنهانی به او داشتم.»

هلن میرن و وین دیزل در «سریع و خشن ۹» (Fast & Furious)

اندکی پیش از آغاز فیلمبرداری فیلم «سریع و خشن ۹»، هلن میرن در برنامه ی تلویزیونی پرطرفداری به علاقه ی پنهان خود به وین دیزل اذعان کرد. و گرچه او در ادامه گفت که شوخی کرده، اما به نظر می رسید حقیقت امر در همان شوخی بود.

او گفت: «از جایی شروع شد که یک بار او را در حال سخنرانی در یک مراسم دیدم. خیلی باهوش، بامزه و باحال بود و من درجا یک کمی عاشقش شدم.»

متیو پری و جنیفر آنیستون در «دوستان» (Friends)

متیو پری از مدت ها پیش از ساخت سریال «دوستان» به جنیفر آنیستون علاقمند شده بود. وقتی از آنیستون دعوت کرد تا باهم بیرون بروند و او نپذیرفت، پری گفت: «پس نمی توانیم باهم دوست باشیم!»

با این حال، آن ها در نهایت به دوستان یکدیگر تبدیل شدند. گرچه در زمان فیلمبرداری سریال، پری کماکان به آنیستون احساس داشت، اما او علاقه ای به پری نشان نمی داد. با این حال، گذشت زمان زخم ها را التیام بخشید و وقتی محبوبیت سریال به اوج رسید، علاقه ی پری هم خود به خود از میان رفت.

بیشتر بخوانید:

۱۵ مرد و زن هالیوودی که سلبریتی مورد علاقه خود را لو داده اند

منبع: brightside
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود