سفارش آنلاین انواع چاپ مستقیم با طرح دلخواه

سفارش آنلاین انواع چاپ مستقیم با طرح دلخواه

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه صنعت چاپ، پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است و تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری در آن به‌کار برده می‌شود. چاپ مستقیم، جدیدترین روش چاپ بر روی متریال مختلف از قبیل شیشه، چوب، سرامیک و … است. جهت اطلاع از نحوه سفارش چاپ آنلاین، بر روی هر نوع متریال و با هر طرح و نوشته مدنظرتان، این مقاله را تا پایان مطالعه بفرمایید.

سفارش چاپ آنلاین در سرزمین چاپ (یووی پرینت)

سرزمین چاپ، ارائه‌دهنده انواع خدمات چاپ از جمله چاپ مستقیم (فلت بد)، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ سایز بزرگ و انواع خدمات برش و حکاکی بر روی پلکسی گلاس، پی‌وی‌سی، مولتی استایل و برش فلز است. شما می‌توانید برای سفارش چاپ آنلاین، با طرح دلخواه خود یا سفارش نوشته روی چوب، و هر متریال دیگری در سریع‌ترین زمان، روی مجموعه یووی پرینت حساب کنید. سرزمین چاپ یا یووی پرینت، از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در صنعت چاپ، استفاده کرده و بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. یکی از خدمات این مجموعه، که قصد داریم در این مقاله به‌طور ویژه بر روی آن صحبت کنیم، تهیه انواع چاپ مستقیم با طرح‌های دلخواه مشتری، بر روی متریال مختلف است.

چاپ مستقیم یا فلت بد چیست؟

چاپ مستقیم یا فلت بد (Flat bed)، به روش چاپی گفته می‌شود، که در آن تصاویر با وضوح بالا و کیفیتی در حد عکس واقعی، روی سطوح مختلف از قبیل شیشه، سرامیک، کاشی و چوب چاپ می‌شود. در روش‌های قبلی چاپ عکس روی شیشه، سرامیک یا چوب، محدودیت‌ها و معایب مختلفی از قبیل ضخامت و ارتفاع اشیاء، سایز قطعه، تعداد رنگ و … پیش‌روی صنعتکاران این حرفه قرار دارد؛ اما با چاپ مستقیم، چنین محدودیت‌هایی رفع‌شده است. البته چاپ مستقیم که به آن Flat bed گفته می‌شود، از معنی لغوی تخت صاف، گرفته‌شده است. لذا دستگاه‌های چاپ مستقیم، فقط امکان چاپ، بر‌ روی سطوح صاف را دارند. برای چاپ، بر روی متریال‌های رولی از قبیل پارچه و چرم، از دستگاه‌های دیگری تحت عنوان یووی رول، استفاده می‌شود.

ویژگی‌های دستگاه‌های چاپ فلت بد یا مستقیم

دستگاه‌های فلت بد، علاوه بر کیفیت و وضوح بالا، در زمینه به‌کارگیری رنگ نیز، تحولات زیادی را در صنعت چاپ ایجاد کرده‌اند. بنابراین، دیگر مانند گذشته، برای چاپ رنگی روی چوب یا چاپ تصویر روی شیشه و چوب به‌صورت رنگی، محدودیت وجود ندارد. این دستگاه‌ها امکان چاپ همزمان ۴ رنگ اصلی CMYK (آبی فیروزه‌ای، سرخابی، زرد و مشکلی) را دارد. همچنین رنگ سفید نیز، به‌عنوان رنگ پنجم و برای ایجاد زیرساخت چاپ چوب و متریالی با پس‌زمینه غیرسفید، مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه، اندکی جزئی‌تر در مورد چاپ نوشته روی شیشه، چاپ عکس روی کاشی، چاپ عکس روی ام دی اف و مواردی از این قبیل با استفاده از دستگاه‌های فلت بد، صحبت می‌کنیم:

جهت اطلاع از نحوه سفارش چاپ آنلاین، بر روی هر نوع متریال و با هر طرح و نوشته مدنظرتان، این مقاله را تا پایان مطالعه بفرمایید.

چاپ روی mdf و چوب

چوب یکی از پرطرفداترین متریال‌های مورد‌استفاده، در چاپ فلت بد است؛ به‌عبارتی، افراد زیادی برای سفارش نوشته روی چوب، چاپ روی ام دی اف، به‌ویژه چاپ عکس روی ام دی اف، به مؤسسات چاپ از جمله سایت uvprint، مراجعه می‌کنند. مواردی که در بالا ذکر شد، برای اهداف تبلیغاتی و برندسازی به‌کار برده می‌شوند. برای مثال، شما می‌توانید سفارش چاپ لوگو روی چوب را انجام دهید و از این طریق، برند کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. فرآیند چاپ چوب به روش مستقیم، نکات ریز و تخصصی دارد که مؤسسات چاپ حرفه‌ای، همچون uvprint با کمک دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته، به خوبی از عهده آن برمی‌آیند.

جهت اطلاع از نحوه سفارش چاپ آنلاین، بر روی هر نوع متریال و با هر طرح و نوشته مدنظرتان، این مقاله را تا پایان مطالعه بفرمایید.

چاپ روی شیشه

یکی از ابزارهای تبلیغاتی و برندسازی، دکوارسیون و معماری مکان‌های مختلف کاری است. از‌این‌رو، بسیاری از کسب و کارها با چاپ لوگو روی شیشه یا پلکسی، هویت کاری خود را به شکلی زیبا و جالب توجه، در معرض دید عموم قرار می‌دهند. شیشه نیز یکی از متریال‌های پرطرفدار برای چاپ مستقیم یا فلت بد است. برای چاپ رنگی روی شیشه، بهترین گزینه همان دستگاه‌های پیشرفته فلت بد هستند. چاپ تصویر روی شیشه یا لوگو و نوشته روی این متریال، برای پنجره‌های ساختمان، شیشه دکوراتیو، میز شیشه‌ای، ویترین و پیشخوان فروشگاهی، کابین آسانسور، کابین دور دوشی و موارد دیگری از این قبیل، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مجموعه امکان سفارش چاپ آنلاین با قیمت پایین و کیفیت بالا برای مشتریان خود، فراهم کرده است.

برای اطلاع از قیمت چاپ عکس روی شیشه در سرزمین چاپ روی لینک زیر کلیک کنید:

https://uvprint.ir/چاپ-روی-شیشه/

چاپ روی کاشی

کاشی و سرامیک، مهم‌ترین متریال در معماری داخلی و خارجی ساختمان‌های مختلف، به‌شمار می‌روند. برخلاف گذشته، که کاشی‌هایی با طرح‌های ساده تولید می‌شد، امروزه پیشرفت صنعت چاپ، به طراحی و چاپ روی کاشی، شکل و شمایل نوینی بخشیده است. همان‌طور که گفتیم، چاپ مستقیم یا فلت بد، امکان چاپ روی سطوح صاف را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان، فراهم‌ کرده است. این روش چاپ، که در واقع نوعی از چاپ دیجیتال است، امکان چاپ هر طرح و نقشی را نیز، روی کاشی و سرامیک میسر  می‌سازد. از‌این‌روی، با ایجاد طرح‌ها و تصاویر زیبا و چاپ آن روی کاشی و سرامیک، نما و دکوراسیون متفاوتی در محیط کار و زندگی، ایجاد می‌شود.

جهت اطلاع از نحوه سفارش چاپ آنلاین، بر روی هر نوع متریال و با هر طرح و نوشته مدنظرتان، این مقاله را تا پایان مطالعه بفرمایید.

امروزه سفارش کاشی نوشته و چاپ عکس روی سرامیک، در تهران و سایر شهرها، بسیار مورد‌توجه است. چاپ روی کاشی، با استفاده از دستگاه فلت بد، نتیجه با کیفیتی را تحویل می‌دهد؛ از‌این‌رو، می‌توانید از کاشی‌هایی با طرح‌های زیبا و متنوع، بدون محدودیت رنگ و قابل استفاده در هر آب و هوایی، بهره‌مند شوید.

چرا یووی چاپ را انتخاب کنیم؟

همان‌گونه که در لابه‌لای مطالب ذکر کردیم، با توجه به گستردگی خدمات سرزمین چاپ و استفاده از دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته و قیمت مناسب، می‌توان این مجموعه را به عنوان یک پیشنهاد برای سفارش چاپ مستقیم و هر نوع خدمات دیگری در زمینه چاپ، برش و حکاکی توصیه کرد. مشاوره رایگان در خصوص انجام طراحی، سرعت در پاسخگویی و تحویل سفارش در سریع‌ترین زمان، از دیگر مزایای مؤسسه چاپ یووی پرینت هستند. برای سفارش چاپ آنلاین و اطلاع از قیمت چاپ عکس روی کاشی، قیمت چاپ عکس روی سرامیک و هزینه سایر خدمات این مجموعه، می‌توانید به سایت uvprint.ir مراجعه کنید.

کلام پایانی

در این مقاله، راجع به نوع جدیدی از روش چاپ بر روی متریال‌های مختلف، از قبیل شیشه، چوب، کاشی، فلز و … یعنی روش چاپ مستقیم یا فلت بد صحبت کردیم. این روش، محدودیت‌های روش‌های دیگر چاپ، از قبیل محدودیت رنگ، اندازه و برش را ندارد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود