پیتزا فروشی در انگلیس که پیک پرنده دارد + ویدئو

پیتزا فروشی در انگلیس که پیک پرنده دارد + ویدئو

پیتزا فروشی زنجیره ای دومینو برای رساندن پیتزای خود به دست شرکت کنندگان یک جشنواره ی موسیقی در انگلیس از روش غیر منتظره ای استفاده کرد. شرکت کنندگان این جشنواره توانستند سفارش پیتزای خود را در همان محل برگزاری جشنواره دریافت کنند که به طور مستقیم از پیتزا فروشی با استفاده از فناوری جدید لباس پرنده یا جت پوشیدنی (Jet Suit) ارسال شده بود.

ویدئوی منتشر شده یک پیک را در لباس پرنده نشان می دهد که جلوی رستوران فرود می آید. سفارش ها پس از آماده شدن، به دقت در صندوقی گذاشته می شوند که در پشت لباس پرنده نصب شده است. پیک رستوران در حالی که دستان خود را درون بازوهای لباس پرنده فرو برده، با یک حرکت قدرتمند از روی زمین بلند می شود و به هوا می رود.

پس از آن پیک را می بینیم که به آرامی از بالای زمین های سرسبز محل برگزاری جشنواره عبور می کند و با مهارت پیش مشتریان که منتظر رسیدن سفارش های خود بودند فرود می آید. و پس از تحویل پیتزاها به شرکت کنندگان جشنواره که از دیدن او متحیر شده اند به رستوران بازمی گردد.

ناتالی دیکسون، یکی از شرکت کنندگان جشنواره که پیتزای خود را از پیک پرنده دریافت کرد، می گوید: «دیدن پرواز یک لباس پرنده حیرت انگیز بود. تا به حال لباس پرنده از نزدیک ندیده بودم، چه برسد به اینکه با آن پیتزا هم تحویل بدهند. بی صبرانه منتظرم که در آینده یک روز یکی از آن ها را جلوی در خانه ام ببینم.»

سم ویلسون، مدیر شرکت سازنده ی این لباس های پرنده که Jet Suit Deployment نام دارد، می گوید: «وقتی فهمیدیم رساندن پیتزا به داخل محل برگزاری جشنواره ممکن نیست، به این فکر افتادیم که سرویس تحویل سریع خود را به صورت آزمایشی راه بیاندازیم.»

او در ادامه می گوید: «هر سال تعداد زیادی از شرکت کنندگان این جشنواره سعی می کردند برای خود پیتزا سفارش دهند، برای همین امسال تصمیم گرفتیم گام بزرگی رو به جلو برداریم و سرویس تحویل سریع مان را آزمایش کنیم تا در آینده به کسانی که به طبیعت رفته اند غذا برسانیم.»

این شرکت در خصوص احتمال گسترش این سرویس تحویل در سطح کشوری می گوید: «تنها چیزی که فعلاً می توان گفت این است که این ایده پتانسیل ادامه یافتن و موفق شدن را دارد.»

برای آنکه پیتزاها داغ و تازه به دست مشتریان برسند، لباس های پرنده که هر یک صدها هزار دلار قیمت دارند، تحت اصلاحاتی قرار گرفتند.

این شرکت در اینباره می گوید: «رساندن یک پیتزای داغ با لباس پرنده به طور قطع روش غیر معمولی برای استفاده از فناوری ما است و تحویل پیتزا در برنامه های معمول پرواز نیست. اما اینکه توانستیم متوسط زمان تحویل با پرواز و رساندن پیتزا را پشت سر بگذاریم، به طور حتم نشان می دهد که در آینده شاهد سرویس تحویل پرسرعت خواهیم بود.»

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • ح تیر ۱۶, ۱۴۰۲

    منم پیتزامو ی موتوری معتاد با ی دستمال یزدی دور سرش و ی سیگار کنج لبش میاره