اظهارات خبرساز کارشناس صدا و سیما درباره سایز بدن زنان آمریکایی + ویدئو

اظهارات خبرساز کارشناس صدا و سیما درباره سایز بدن زنان آمریکایی + ویدئو

صحبت های فواد ایزدی استاد دانشگاه تهران و کارشناس صدا و سیما درباره ی سایز بدن زنان آمریکایی در یک برنامه تلویزیونی خبرساز شده است. ایزدی در جدیدترین قسمت از برنامه «فرامتن» شبکه افق در بخشی از صحبت های خود درباره ی نقش پوشش زنان در جلوگیری از تعرض جنسی به آن ها مدعی شد رستوران‌ هایی در آمریکا وجود دارد که برای استخدام زنان سایز بخش های به خصوصی از بدن آن ها را معیار قرار می‌ دهند.

فواد ایزدی پیش از این نیز با ادعای خود درباره ی اساتید دانشگاه در آمریکا خبرساز شده بود.

او خرداد ماه امسال در برنامه تلویزیونی «شیوه» که از شبکه چهار سیما پخش می شود، ادعا کرده بود اساتید آمریکایی مقالات خود را حین مستی می‌ نویسند.

ایزدی در یک مناظره زنده تلویزیونی با مهدی ذاکریان، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، که با موضوع «آمریکاستیزی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران» در برنامه «شیوه»  پخش شد، گفت اساتید دانشگاه‌ها در آمریکا کارهای نگارشی خود را عصر و شب انجام می‌دهند و سپس از مجری برنامه و مهدی ذاکریان پرسید: «در کشورهای غربی، من‌جمله آمریکا آدم‌ها چه مصرف می‌کنند؟» و خود پاسخ داد: «سری به خمره می‌زنند.»

فواد ایزدی

ایزدی ادعا کرد با اساتید آمریکایی زندگی کرده پس خبر دارد و ادامه داد: «کارهای قلمی که ما بعضا در ایران می‌پرستیم متاثر از این ماده است.» و هنگامی که ذاکریان گفت در دانشگاهی که خود در آن تدریس کرده (دانشکده حقوق دانشگاه پنسیلوانیا) چنین چیزی ممنوع بوده، ایزدی پاسخ داد: «ساعت اداری که تمام می‌شود یخچال کوچکی دارند که …» ذاکریان مجددا تاکید می‌کند که مصرف مشروبات الکلی در کل محوطه دانشگاه ممنوع است اما ایزدی اصرار دارد که «اگر رسما هم ممنوع باشد، در عمل ممنوع نیست.»

این صحبت های ایزدی بازتاب گسترده ای داشت و با واکنش های زیادی رو به رو شد.

فواد ایزدی

در رزومه فواد ایزدی، دانشیار گروه مطالعات آمریکا دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، نوشته شده است که او مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته های اقتصاد و مطالعات ارتباطات جمعی از دانشگاه هیوستون و مدرک دکتری خود را از دانشگاه لوییزیانا دریافت کرده است. او در سال ۱۳۹۲ به عضویت شورای راهبردی سیاست خارجی کشور درآمده بود.

دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • احسان تیر ۱۷, ۱۴۰۲

    وبه الشون با این طرز تفکر مدری دانشگاهیشو از مون دانشگاه ها گرفته. اگه تا این حد باور داری چرا رفتی اونجا تحصل کنی ؟! جالبه خیلی هم تاکید داشته که دو مقطع مختلف را از همین دانشگاه ها گرفته. برا جناب قلم در حالت مستی محترم تر شمرده شده.

    • حاتم تیر ۱۷, ۱۴۰۲

      فیلم صحبت‌هاشو دیدم، راستشو گفت. کاملا صادقانه صحبت کرد.

  • فربه تیر ۱۷, ۱۴۰۲

    آره فقط آمریکا اینطوریه ارواح عمه‌ت. سینمای ایران هم گل و بلبله. دروغ هم که مالیات نداره.
    یه مشت متجاوز و بیمار جنسی دارن تو سینمای ایران تو همدیگه می‌لولن و قانون هم پشتشونه. چون یه مشت نَر قانون رو نوشتن و خوب هوای همدیگه رو دارن. تو آمریکا حداقل یارو رو با شکایت میندازن زندان. اینجا چی؟ بهشت متجاوزینه.

    • حاتم تیر ۱۷, ۱۴۰۲

      همین «یه مشت متجاوز و بیمار جنسی تو سینمای ایران» رو بازداشت کنن، شماها اولین نفرین که به بازداشتشون اعتراض میکنید، تو بوق و کرنا میکنید که «جای هنرمند زندان نیست»، «وای چرا هنرمند محبوب و بیگناه کشور رو بازداشت کردن»، مشکل اتفاقاً بازیگرای متجاوز و بیمار جنسی هستن، ولی مشکل اصلی شماهایید که کورکوانه هرچی تو اینستا و ماهواره میبینید رو تکرار میکنید. تمام.