سوژه شدن رفتار عجیب جو بایدن با دختربچه فنلاندی + ویدئو

سوژه شدن رفتار عجیب جو بایدن با دختربچه فنلاندی + ویدئو

شاید برخی بچه ها از دیدار با رئیس جمهور آمریکا خوشحال شوند اما دختربچه ی فنلاندی ای که ویدئوی رفتارهای عجیب جو بایدن با او منتشر شده است، به طور حتم جزء آن ها نیست. این ویدئو نشان می دهد رئیس جمهور ۸۰ ساله ی آمریکا زمانی که برای پرواز بازگشت خود به واشنگتن آماده می شد، در مواجهه با این دختربچه وانمود به گاز گرفتن او کرده بود اما اثری از شادی و هیجان در دختربچه نبود.

بایدن پس از شرکت در نشست ناتو در لیتوانی به هلسینکی، پایتخت فنلاند رفته بود.

ویدئوی رفتار عجیب بایدن با دختربچه ی فنلاندی در حالی منتشر شده است که رئیس جمهور آمریکا پیش تر نیز بارها به دلیل نوع رفتار خود با کودکان خبرساز شده بود.

ویدئوی منتشر شده بایدن را نشان می دهد که در فرودگاه هلسینکی، به سمت دختربچه ای که در آغوش یک زن قرار دارد خم می شود. بایدن با حرکت دادن دهان خود وانمود به گاز گرفتن دختربچه می کند اما پس از روی برگرداندن دختربچه هم به این حرکت ادامه می دهد.

زنی که دختربچه را در آغوش گرفته و مرد کناری او با خنده نظاره گر این لحظات هستند اما دختربچه وحشت زده به نظر می رسد و به بایدن اخم می کند.

در حالی که زن سعی دارد با بایدن سلفی بگیرد، دختربچه در آغوش او پیچ و تاب می خورد و پشت خود را به رئیس جمهور آمریکا می کند.

بایدن اما به شکلک درآوردن برای دختربچه ادامه می دهد و سپس از قرار معلوم سعی می کند او را بو بکشد.

پس از آن بالاخره بایدن از دختربچه فاصله می گیرد و مشغول خوش و بش با مرد کناری او می شود که سعی دارد با گوشی موبایل خود عکسی از رئیس جمهور آمریکا بگیرد. چهره ی دختربچه اما کماکان گرفته و درهم کشیده است.

پس از انتشار این ویدئو، رئیس جمهور آمریکا مورد تمسخر گسترده قرار گرفت.

مت گیتس، عضو حزب جمهوری خواه در توییتی رفتار بایدن را «عجیب» توصیف کرد و دونالد ترامپ جونیور، بزرگ ترین پسر دونالد ترامپ هم در توییتی نوشت که بایدن حالا باید در خانه ی سالمندان باشد نه مشغول رهبری کشور آمریکا.

کیلب هال، فعال محافظه کار هم گفت: «این چندش آورترین لحظه ای است که بایدن تا به حال با یک بچه داشته. تنها کاری که بایدن باید انجام دهد این است که این کارها را نکند اما نمی تواند.»

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • Mika_san تیر ۲۷, ۱۴۰۲

    حالا اون زمانی که من بچه بودم …
    هعی 🗿🚶🏻‍♂️🚬