آشنایی با بزرگترین مراکز خرید استانبول و آنتالیا

آشنایی با بزرگترین مراکز خرید استانبول و آنتالیا

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید در استانبول در طول قرن ها قبل از این مرکز خرید مدرن محبوب بود. استانبول یکی از جذاب‌ترین مراکز توریستی و مکان‌های تجاری از دوران اولیه تأسیس خود توسط امپراتور کنستانتین بوده است. واقع در دو قاره مختلف و پذیرای مسافران تور استانبول از سراسر جهان است.

استانبول نه تنها به دلیل تاریخ، فرهنگ، آشپزی، زندگی شبانه و معماری، پربازدیدترین شهر ترکیه است، بلکه یکی از برترین مراکز خرید است. استانبول با پروازهای مستقیم از تمام شهرهای بزرگ، فرصتی بی نظیر برای یافتن انواع محصولات ارائه به گردشگران تور ارزان استانبول می دهد.

در اینجا تعدادی از بزرگترین و محبوب ترین مراکز خرید استانبول را لیست کرده ایم. بازار استانبول به دلیل تنوع زیاد کالاها و کیفیت بالای محصولات، افراد داخلی و خارجی را به خود جذب می کند. همچنین ارزان بودن استانبول در مقایسه با سایر کشورها، فضای رقابتی را برای سایر بازارهای جهان ایجاد می کند.

بزرگترین مرکز خرید استانبول کدام است؟

فروم استانبول با ۴۹۵ هزار متر مربع مساحت، بزرگترین مرکز خرید ترکیه است. فروم استانبول همچنین یکی از بزرگترین مراکز خرید مجلل در اروپا است. این مرکز خرید بزرگ دارای ۱۷۶۲۴۵ متر مربع مساحت و دارای ۲۸۶ برند مختلف است.

Mall of Istanbul یک جاذبه گردشگری برجسته به عنوان یک مرکز خرید تحت پوشش برندهای بین المللی و ترکیه ای در سراسر جهان با ۳۵۰ مغازه و ۷ برج شبیه خود شهر است. از زمان افتتاح در سال ۲۰۱۴، مفهوم جدیدی از گردشگری و سرگرمی را به منطقه خود آورده است.

مال آف استانبول ; متشکل از بزرگترین سینما و ۱۶ سالن با ظرفیت بیش از ۳۰۰۰ صندلی، پذیرای همه برای لذت بردن از اوقات خود است. مرکز خرید استانبول نه تنها مرکز خوبی برای خرید است، بلکه برای چشیدن نمونه‌های غذا از رستوران‌های معروف ترکیه و بین‌المللی است.

بهترین مکان ها برای خرید در استانبول کدامند؟

پارک ایستینیه ; در میان پر زرق و برق ترین و محبوب ترین مراکز خرید واقع در منطقه ساریر استانبول، هم با فضای خرید در فضای باز که اکثر برندهای لوکس در آن قرار دارند و هم فضای داخلی بزرگ، بعد جدیدی به مفهوم خرید شهر می بخشد. از ویژگی های منحصر به فرد این مرکز خرید مجلل ، بازار مواد غذایی است که از بازارهای سنتی خیابانی الهام گرفته شده است. اگر به دنبال جواهرات لویی ویتون یا تیفانی هستید، این ایستگاه بعدی شما خواهد بود.

مرکز خرید istinye park طیف وسیعی از مناطق پارک در فضای باز و سبز، خرید در کنار خیابان، یک مرکز سرگرمی برای کودکان، یک باشگاه ورزشی، یک بازار و ۱۲ سالن سینما را ارائه می دهد.

مرکز خرید ایستینیه پارک به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید ترکیه، علاوه بر گالری هنری، پیست روی یخ، سینما، و سالن بولینگ، برندهای بین‌المللی و بوتیک‌های محلی را در خود جای داده است. بازدیدکنندگان خارجی می توانند از گزینه های خرید معاف از مالیات این مرکز خرید برای یافتن معاملات انحصاری در گوچی، پرادا و دیگر برندهای طراح استفاده کنند. کسانی که ذائقه‌های مشخصی دارند و زمان کمی دارند، می‌توانند از خدمات دربان VIP مرکز استفاده کنند یا یک تجربه خرید خصوصی با کیفیت بالا را انتخاب کنند.

مرکز خرید ایستینیه پارک با نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه در ۲,۹۰۶,۲۶۰ فوت مربع (۲۷۰,۰۰۰ متر مربع) یکی از مقاصد برتر استانبول برای خریدهای لوکس است. بازدیدکنندگان می‌توانند از مجموعه‌ای از گزینه‌های غذاخوری، از غذاهای سریع گرفته تا رستوران‌های سطح بالا، و همچنین طیف وسیعی از فعالیت‌های سرگرمی لذت ببرند.

چیزهایی که قبل از رفتن باید بدانید

• فراموش نکنید که پاسپورت خود را به همراه داشته باشید تا از فرصت های خرید معاف از مالیات این مرکز خرید استفاده کنید.

• پارک ایستینیه با ویلچر و کالسکه قابل دسترسی است و آسانسور و رمپ در سراسر مرکز خرید موجود است.

• بازدیدکنندگان به پوشیدن کفش‌ها و لباس‌های راحت تشویق می‌شوند، زیرا مرکز خرید وسیع است و نیاز به پیاده‌روی زیادی دارد.

• پارک ایستینیه به خاطر تجربه خرید لوکس خود شناخته شده است، پس برای قیمت های بالا آماده باشید.

چگونه به پارک ایستینیه برسیم؟

مرکز خرید ایستینیه پارک در منطقه ساریر استانبول قرار دارد و با ماشین یا وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی قابل دسترسی است. بازدیدکنندگان می توانند از خط مترو M2 به ایستگاه İTÜ—Ayazağa بروند. از آنجا تا پارک ایستینیه ۲۰ دقیقه پیاده روی است یا می توانید به اتوبوسی بروید که جلوی ورودی اصلی مرکز خرید توقف می کند. برای کسانی که رانندگی می کنند، این مرکز خرید فضای کافی برای پارکینگ ارائه می دهد و خدمات نوکر نیز در دسترس است.

بهترین مراکز خرید در آنتالیا کدامند؟

چندین مرکز خرید زیبا در آنتالیا وجود دارد که برای تجربه یک عمر باید از آنها با تور آنتالیا دیدن کنید. ما در زیر لیست تعدادی از آن مراکز خرید را گردآوری کرده ایم:

۱. مرکز خرید مال آنتالیا

آیا به دنبال بهترین مکان خرید در آنتالیا هستید؟ اگر بله، پس باید از مرکز خرید آنتالیا دیدن کنید. این مرکز که به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید در آنتالیا شناخته می شود، جایی است که می توانید محصولات ترکیه ای باکیفیت، لباس، کفش و بسیاری موارد دیگر را خریداری کنید. بخش بازی همراه با گالری ها و سینما روزی پر از ماجراجویی و هیجان را ارائه می دهد. همچنین رستوران ها و کافه های زیبای اینجا بهترین غذاهای کشور را ارائه می دهند. پس برای چی منتظری؟ برای کاوش در فرهنگ و سبک زندگی این شهر به اینجا بیایید.

مرکز خرید آنتالیا دارای بزرگترین زمین بازی کودکان سرپوشیده آنتالیا به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع به همراه ۱۴۴ فروشگاه است که صدها برند داخلی و خارجی را در خود جای داده و ۴۰۰۰ متر مربع فودکورت را در خود جای داده است.

۲. مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا یک مکان عالی برای خرید است، همچنین یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا است. این برندهای طراح ترکیه ای با کیفیت بالا مانند Hotic، Derimod، Ramsay و بسیاری دیگر را ارائه می دهد. همچنین، می‌توانید چندین برند بین‌المللی مانند Madame Coco، Levi’s، Adidas، H&M، Mango، و غیره را بیابید. چندین رستوران زیبا که غذاهای سنتی و مدرنی را ارائه می‌دهند، شما را دوباره به اینجا می‌آورند. شما همچنین می توانید در اینجا از غذاخوری مسحورکننده در فضای باز زیر آسمان لذت ببرید. پس برنامه ریزی کنید و از این مرکز خرید دیدن کنید تا تجربه ای بهتر از همیشه داشته باشید.

۳. مرکز خرید میگروس آنتالیا

آیا به دنبال سرگرمی هستید یا می خواهید فست فود بخورید؟ آنتالیا میگروس که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید آنتالیا شناخته می‌شود، مکانی است که می‌توانید در آن لذت ببرید. از مکان های فست فود و سینما با ۸ نمایشگاه گرفته تا هایپرمارکت ها و رستوران های ۵M Migros با منظره دریا از مدیترانه، این مکان همه منابع سرگرمی را زیر یک سقف پوشش می دهد. همچنین، در اینجا می توانید بهترین تجربه خرید را با چندین برند داخلی و بین المللی داشته باشید. از این رو، اگر به دنبال لذت یا آرامش هستید، یا می خواهید چیز خوبی بخرید، این مرکز خرید بهترین انتخاب برای شماست.

۴. مرکز خرید آگورا آنتالیا

آیا برای یک خرید دلپذیر در میدان آگورا آماده هستید؟ این مرکز خرید با مناطق خرید داخلی و خارجی و معماری منحصر به فرد خود یکی از بزرگترین مراکز خرید آنتالیا است. برندهای معروف دنیا، فعالیت های سرگرم کننده در شهربازی ها و طعم های لذیذ، همه اینها در یک مکان شگفت انگیزترین تجربه را برای شما به ارمغان می آورد. با این حال، این سفر فراموش نشدنی به مرکز خرید آگورا آنتالیا بدون رفتن به سینمای عظیم و باشکوه آن کامل نمی شود. پس برای چی منتظری؟ از این مرکز خرید زیبا که محیطی عالی و معماری خیره کننده دارد دیدن کنید.

۵. مرکز خرید TerraCity

این مرکز خرید که به عنوان یکی از بهترین مکان‌های دیدنی ترکیه شناخته می‌شود، گنجایش حدود ۱۰۰۰ نفر را دارد. از لباس و جواهرات گرفته تا وسایل و اسباب‌بازی‌ها، همه چیز در بیش از ۱۵۰ مغازه در اینجا موجود است. بچه ها می توانند در پارک تفریحی کودکان با چندین سواری از خود لذت ببرند. برخی از برندهای محبوب در اینجا عبارتند از داگلاس، باربری، آرمانی، چاکرا، آدیداس، جک و جونز، و بسیاری دیگر. همچنین، این مرکز خرید با بیش از ۳۰ رستوران و فودکورت با مارک‌های بین‌المللی معمولی مانند پیتزا هات، مک دونالد، و کی‌اف‌سی با چندین غذای محلی، لذتی برای غذاخوری‌هاست.

شما عزیزان برای سفر به ترکیه می توانید در سایت توریاب | touryabtravel.com تورهای استانبول و آنتالیا را مقایسه کنید.

بدون نظر

ورود