پاسخ پریانکا چوپرا به انتقادات بی پایان از اختلاف سنی ۱۰ ساله او و همسرش

پاسخ پریانکا چوپرا به انتقادات بی پایان از اختلاف سنی ۱۰ ساله او و همسرش

در بعضی عشق ها مهم نیست که آدم ها چقدر از هم دورند، چند سال دارند، یا اهل کجا هستند. این عشق های خاص می توانند شجاعانه به چالش ها و سختی ها غلبه یابند. عشق واقعی تاب می آورد و با سخت شدن شرایط، حتی قوی تر هم می شود. مسیر عشق همیشه به سادگی نمی گذرد، اما گاهی تقدیر وارد عمل می شود و همه چیز را رو به راه می کند، مانند اتفاقی که برای نیک جوناس خواننده و پریانکا چوپرای بازیگر رخ داد.

هر دو فعالیت خود را از سن کم آغاز کردند

پریانکا چوپرا متولد سال ۱۹۸۲ در هند است و به عنوان مدل، بازیگر و خواننده شناخته می شود. زندگی او از ابتدا راحت نبود. وقتی به همراه خاله اش به آمریکا نقل مکان کرد، مردم از او انتقاد می کردند، امری که باعث شده بود احساس بدی نسبت به خودش پیدا کند. اما زندگی برای او برنامه های دیگری داشت. وقتی ۱۸ ساله شد به هند بازگشت و برنده ی مسابقات زیبایی «دختر شایسته هند» و «دختر شایسته جهان» شد.

۱۰ سال بعد از تولد پریانکا، یعنی در سال ۱۹۹۲، نیک جوناس در آمریکا به دنیا آمد. هنوز بسیار کم سن و سال بود که استعداد ویژه ای از خود در زمینه ی موسیقی نشان داد. نیک ارتباط بسیار نزدیکی با والدین و برادرانش داشت و آن ها باهم یک گروه موسیقی موفق به نام «برادران جوناس» تشکیل دادند.

از طریق فضای مجازی باهم آشنا شدند

نیک در سال ۲۰۱۶ یک روز در توییتر به پریانکا پیام داد: «بعضی دوستان می گویند ما باید باهم آشنا شویم. نظر تو چیست؟» و اینگونه شد که آن ها تا نزدیک به ۶ ماه با یکدیگر پیام رد و بدل می کردند.

پس از آن، در سال ۲۰۱۷ در یک مهمانی برای اولین بار باهم ملاقات کردند. نیک آنچنان تحت تأثیر زیبایی پریانکا قرار گرفت که با دیدن او گفت: «تو واقعی هستی. چرا زودتر با تو آشنا نشدم؟»

پس از مدتی تصمیم گرفتند رابطه ی خود را جدی کنند

جالب است که داستان عشق آن ها نه از آن مهمانی، بلکه کمی بعدتر، از زمانی شروع شد که همدیگر را تصادفاً در یک سینما دیدند. هر دوی آن ها به همراه دوستان خود به تماشای فیلم «دیو و دلبر» رفته بودند. بعد از تنها ۳ قرار عاشقانه و نزدیک به یک سال رابطه، نیک از پریانکا خواستگاری کرد.

نیک در برابر پریانکا زانو زد و از او پرسید: «مرا شادترین مرد دنیا می کنی و با من ازدواج می کنی؟» ۴۵ ثانیه ای سکوت برقرار شد و نیک که دل در دلش نبود، گفت: «پس من این حلقه را در انگشتت می کنم، مگر اینکه اعتراضی داشته باشی.»

پریانکا به خاطر اختلاف سنی شان مورد انتقاد قرار داشته است

پریانکا که ۱۰ سال از نیک بزرگ تر است، در مصاحبه ای به این موضوع اشاره کرد که مردم همیشه درباره ی اختلاف سنی او و همسرش صحبت می کنند. به گفته ی پریانکا، او و نیک به خاطر این مسأله با انتقادات زیادی مواجه شدند و هنوز هم برخی افراد این موضوع را پیش می کشند. پریانکا همچنین گفت که یک استاندارد دوگانه در بحث اختلاف سنی در مورد زنان و مردان وجود دارد، چرا که وقتی مرد بزرگ تر باشد، به نظر کسی ایراد ندارد.

به گفته ی پریانکا، او خود شخصاً چندان به اختلاف سنی شان فکر نمی کند. او گفت که در ابتدا فکر می کرد او و نیک باهم بسیار متفاوت اند، چرا که نیک ۲۵ ساله و یک خواننده ی مشهور بود: «با خودم می گفتم “نیک ۲۵ ساله است و یک راک استار است. من اما می خواهم ازدواج کنم، تشکیل خانواده بدهم و بچه دار شوم.”» با این حال، بعد از اولین قرار عاشقانه شان در سال ۲۰۱۸ به سرعت نظرش تغییر کرد. آن ها ۷ ماه بعد باهم ازدواج کردند. به عقیده ی پریانکا، نیک بیشتر از سنش می فهمید و به زندگی او ثبات بخشید.

رابطه ی آن ها کماکان مستحکم است

چیزهایی مانند اختلاف سنی آن ها، دوری شان از یکدیگر، تفاوت شغل و تفاوت پیشینه شان می توانست رابطه ی آن ها را دشوار کند. اما برای نیک و پریانکا هیچ چیز جلودار عشق شان نبود.

این تفاوت ها هیچ مشکلی برای آن ها ایجاد نکرد. روشن است که آن ها به احساس خود به یکدیگر به خوبی واقف بودند و می خواستند تا ابد پیش یکدیگر باشند.

این زوج می خواستند سنت های فرهنگی هر دویشان را به جا آورند، به همین دلیل دو مراسم عروسی برپا کردند تا فرهنگ های خود را به زیبایی در هم بیامیزند. آن ها عشق خود را ۴ روز با چند مراسم مختلف جشن گرفتند. پریانکا گفته: «وقتی آمدم و نیک را اولین بار کنار طاق عقد دیدم که پشت به خورشید بود، به نظرم یک چیزی از جنس قصه های پریان آمد.»

پریانکا و نیک با چالش هایی که بر سر راه شان قرار گرفته مواجه شده و به آن ها غلبه یافته اند و حالا در خوشی با یکدیگر زندگی می کنند. علیرغم شایعات گاه و بیگاه درباره ی جدایی شان، آن ها کماکان تصاویر عشق شان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و تأکید دارند که می خواهند تا ابد در کنار هم بمانند.

آن ها حالا خانواده ی خود را گسترده تر کرده اند و سال گذشته صاحب یک دختر شدند که از طریق رحم اجاره ای متولد شد.

بیشتر بخوانید:

نیک جوناس زمانی که ۷ سال داشت همسرش را در مسابقات «دوشیزه جهان» دیده بود!

چرا بعضی مردان به زنان بزرگ ‎تر از خودشان تمایل دارند؟

۷ زن مشهور هالیوود که بیشتر با مردان کوچک تر از خود رابطه عاشقانه داشته اند

مردان سلبریتی که با زنان بزرگ تر از خود ازدواج کردند

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • حاج حشمت مهر ۱, ۱۴۰۲

    مرد باید حداقل ۱۰ سال از زن بزرگتر باشه وگرنه زن از مرد حرف شنوی نخواهد داشت

    • مرتضی مهر ۲, ۱۴۰۲

      پس قاعدتا زنت باید تازه از شیر گرفته شده باشه😂

  • مرتضی مهر ۲, ۱۴۰۲

    پس قاعدتا زنت رو تازه از شیر گرفتن😂