صحبت های خبرساز رئیس کتابخانه مجلس: «ایران از ابتدا هدف ائمه بود» + ویدئو

صحبت های خبرساز رئیس کتابخانه مجلس: «ایران از ابتدا هدف ائمه بود» + ویدئو

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان، استاد حوزه و دانشگاه و رئیس کتابخانه مجلس که به عنوان کارشناس مذهبی در برنامه های صدا و سیما نیز شرکت می کند، در برنامه تلویزیونی «صبح بخیر ایران» گفت: «ایران از ابتدا هدف ائمه بود. امام سجاد (ع) وقتی برده‌ها را آزاد میکرد، آنها را به سمت ایران می‌فرستاد.»

این روحانی چندی قبل نیز با صحبت های خود درباره ی نابودی اسرائیل، ظهور امام زمان (عج) و جنگ با عربستان خبرساز شده بود.

اواسط شهریور ماه ویدئویی از یکی از جلسات سخنرانی وی در فضای مجازی منتشر شد که در آن گفته بود: «اسرائیل ۳ سال دیگر بیشتر عمر نمی‌کند و نیازی به جنگ هم نیست؛ خودشان نابود خواهند شد. بعد از نابودی اسرائیل برای جنگ آخر و قبل از ظهور حضرت به جنگ با عربستان می‌رویم و مکه را فتح می‌کنیم. عربستان، اطراف مسجدالحرام را تک‌تیرانداز مستقر کرده‌اند برای زمان ظهور حضرت.»

غلامرضا قاسمیان

قاسمیان البته در اظهارنظرهای بحث برانگیز مسبوق به سابقه است.

او در رمضان سال ۹۸، در برنامه ی مذهبی «ماه من» مدعی شده بود حضرت علی (ع) دست قطع شده‌ی یکی از اصحابش را با تلاوت حمد پیوند داده بود. او در ادامه ادعا کرده بود: «چون آن صحابه به تلاوت حمد به حالت تمسخر برخورد می‌کند، باعث عصبانیت امیرالمومنین می‌شود و دستش دوباره می‌افتد.»

وی که از مدافعان چندهمسری هم هست، یک بار در یک گفتگوی تلویزیونی گفته بود: «من جایی داشتم درباره تعدد زوجات صحبت می‌کردم، خانم‌ها شروع کردند به اِشکال و اعتراض بعد از اینکه به آن‌ها پاسخ دادم، یک عده دیگر از خانم‌ها دست بلند کردند گفتند این خانم‌ها با این سؤال، توفیق همسر شدن را از ما می‌گیرند، برای من خیلی عجیب بود که خود خانم‌ها چنین اعتراضی کردند.»

غلامرضا قاسمیان کیست؟

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان متولد سال ۱۳۵۲ در تهران، استاد دانشگاه و دروس حوزوی، قاری قرآن و مداح اهل بیت (ع) است.

وی فارغ التحصیل رشته عمران از دانشگاه صنعتی شریف و استاد دانشگاه امیرکبیر، شریف و علم و صنعت در دروس مختلف حوزوی است.

غلامرضا قاسمیان

غلامرضا قاسمیان از چهره‌های نزدیک به محمد باقر قالیباف است. نام قاسمیان در انتخابات شورای شهر ۱۳۹۶ در لیست خدمت در کنار نام مهدی چمران و باقی حامیان و نزدیکان قالیباف قرار گرفته بود.

بعد از انتخابات مجلس ۹۸ و انتقال محمد باقر قالیباف به بهارستان، غلامرضا قاسمیان با حکم قالیباف به ریاست کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب شد.

مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • ناشناس مهر ۳, ۱۴۰۲

    سلام ، کاش آیت الله قاسمیان در مورد همین اظها نظرها منبع یا منابع مربو،ه را نیز معرفی میفرمودند تا یقین قلبی مردم خصوصا نسل جوان افزوده گردد وگرنه ماها که یقین داریم.