حضور نادر کیت وینسلت به همراه پسر ۱۹ ساله اش در ملاءعام

حضور نادر کیت وینسلت به همراه پسر ۱۹ ساله اش در ملاءعام

کیت وینسلت در اتفاقی نادر، این هفته در نیویورک به همراه پسر ۱۹ ساله اش، جو مندز در ملأعام حاضر شد.

کیت وینسلت ۴۸ ساله پسرش جو را از همسر دومش، سم مندز، کارگردان ۵۸ ساله دارد.

این زوج سابق در سال ۲۰۱۰ پس از ۷ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند و تنها یک فرزند از همدیگر دارند. طلاق آن ها در سال ۲۰۱۱ نهایی شد.

در تصاویر منتشر شده، وینسلت از وقت گذرانی با پسر و دوستانش در نیویورک خوشحال به نظر می رسد. او یک کت آبی چارخانه را با یک شال گردن آبی رنگ، یک شلوار جین، یک جفت چکمه ی جیر سیاه رنگ و یک کیف کراس بادی بژ ترکیب کرده و عینکی با فریم سیاه رنگ هم به چشمانش زده بود. او بدون آرایش به نظر می رسد.

کیت وینسلت به جز جوی ۱۹ ساله، دختر ۲۳ ساله ای هم به نام میا تریپلتون و پسر ۹ ساله ای هم به نام بیر بلیز دارد.

بزرگ ترین فرزند وینسلت، میا تریپلتون، ثمره ی ازدواج او با همسر اولش، جیم تریپلتون، کارگردان ۵۰ ساله است و همچون مادرش به کار بازیگری مشغول است.

وینسلت در سال ۱۹۹۸ در فیلم تریپلتون به نام «موفرفری زشت» (Hideous Kinky) نقش آفرینی کرد. آن ها در سال ۱۹۹۸ باهم ازدواج کردند و در سال ۲۰۰۱ از یکدیگر جدا شدند.

بیر بلیز، حاصل زندگی مشترک وینسلت با همسر فعلی اش، ادوارد ایبل اسمیت ۴۵ ساله است. این زوج در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر ازدواج کردند.

کیت وینسلت با وجود آنکه یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است، تمام تلاش خود را برای دور نگه داشتن فرزندانش از کانون توجه عمومی به کار گرفته است.

او همچنین درباره ی زندگی اش به عنوان مادری که ۳ فرزند از ۳ پدر مختلف دارد، صحبت کرده است.

وینسلت یک بار در مصاحبه ای گفت که او حضانت کامل فرزندانش را در اختیار دارد و اینگونه نیست که آن ها مدام بین خانه ی والدین شان در رفت و آمد باشند.

او در سال ۲۰۱۳ در اینباره گفته بود: «بچه هایم همیشه پیش خودم بوده اند. اینطور نیست که دائماً در رفت و آمد باشند و با پرستار بروند و بیایند. هیچوقت اینطور نبوده. بچه هایم با من زندگی می کنند.»

این صحبت های وینسلت با واکنش منفی مختصری مواجه شد. یک گروه حامی حقوق پدران، وینسلت را به «مخالفت با فرزند پروری مشترک» متهم کرد.

با این حال، سم مندز، همسر سابقش، فوراً به این بحث پایان داد. او تأکید کرد که حق او به عنوان یک پدر هرگز پایمال نشده است.

وینسلت در همان مصاحبه گفته بود که هرگز از خدمتکار، آشپز شخصی و کمک های دیگر استفاده نمی کند چون این تجربه ای نیست که دلش بخواهد فرزندانش داشته باشند.

او گفته بود: «من آشپزی کردن مادرم را یادم است و بچه داری هم یعنی همین. این همان کاری است که دوست دارم انجام بدهم.»

وینسلت اندکی پس از جدایی اش از سم مندز، در سال ۲۰۱۱ در مصاحبه ای از فرزندپروری مشترک او و مندز و در اولویت بودن شادی فرزندشان برای آن ها صحبت کرد.

او در اینباره گفته بود: «ما در نهایت آدم های بالغی هستیم و هر قدر که برای من دشوار بوده، به همان اندازه برای او هم دشوار بوده. ما یک بچه هم داریم که هر دو عاشقش هستیم. و باید او را باهم، به طور مشترک و بدون هیچ کشمکشی بزرگ کنیم.»

وینسلت و مندز در سال ۲۰۰۳، هشت ماه پس از ازدواج شان، صاحب پسر خود، جو شدند.

وینسلت تا به حال صحبت چندانی درباره ی زندگی شخصی و علائق پسرش جو نکرده است.

او در سال ۲۰۲۰ در مصاحبه ای از علاقه ی زیاد جو به موسیقی گفت و اینکه در دوران قرنطینه ی همه گیری کرونا، موسیقی به پسرش کمک کرده بود خود را سرگرم کند.

وینسلت گفته بود: «جو خیلی اهل موسیقی است. با دوستانش از طریق تماس تصویری در ارتباط است و کلی موسیقی درست می کند.»

بیشتر بخوانید:

مادرانه های خانم بازیگر؛ ماجرای کیت وینسلت و ۳ فرزندی که از ۳ ازدواجش دارد

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • محدثه رومنا آذر ۱۰, ۱۴۰۲

    ای کاش بیماری اجازه میداد همه مادر ها در کنار فرزندانشان باشند و هیچ استثنایی وجود نداشت