با خالکوبی بازترین سلبریتی ها آشنا شوید؛ از دیوید بکهام تا آنجلینا جولی

با خالکوبی بازترین سلبریتی ها آشنا شوید؛ از دیوید بکهام تا آنجلینا جولی

خالکوبی های بعضی از سلبریتی ها به بخشی از هویت شان تبدیل شده تا حدی که با آن طرح های روی بدن شان شناخته می شوند. در ادامه با بعضی از خالکوبی بازترین سلبریتی ها آشنا خواهیم شد.

آریانا گرانده

اینطور که گفته می شود آریانا گرانده بیش از ۴۰ خالکوبی دارد، از طرح هایی با موضوع «هری پاتر» تا نام سگ هایش و طرح های فلکی مانند خورشید، ماه و ستاره روی دست هایش. او قبلاً هم چند خالکوبی کوچک روی دست و دنده هایش داشت که به شریک عاطفی سابقش، پیت دیویدسون تعلق داشت، اما حالا خالکوبی های دیگری جایگزین آن ها شده است.

بیلی آیلیش

برخلاف خالکوبی های کوچک گرانده، بیلی آیلیش تصمیم گرفت خالکوبی هایش را بزرگ انتخاب کند. او گرچه در سال ۲۰۲۰ در مصاحبه ی خود با ونتی فر گفته بود که هرگز خالکوبی هایش را به مردم نشان نخواهد داد، اما به نظر می رسد دیگر تصمیمش عوض شده، چرا که او نه تنها در یک پست اینستاگرامی خالکوبی بزرگ اژدهای چینی خود را که از پایین شکم تا بالای پای راستش امتداد دارد را به نمایش گذاشت، بلکه تصویری هم از خالکوبی انتزاعی روی پشتش را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

دیوید بکهام

تقریباً سانتیمتر به سانتیمتر بالاتنه ی دیوید بکهام پوشیده از خالکوبی است و در اعتیاد او به خالکوبی زدن شکی نیست. اینطور که گفته می شود این فوتبالیست سابق ۴۸ ساله نزدیک به ۸۰ خالکوبی دارد که عمده ی آن ها مربوط به خانواده اش هستند. بکهام همچنین روی پهلوی سمت چپش خالکوبی ای حروف چینی ای خالکوبی کرده که گفته می شود معنای آن این است: «مرگ و زندگی زمان شخصی دارند.»

هری استایلز

در حالی که خالکوبی های دیوید بکهام در هم هستند و با یکدیگر هم پوشانی دارند و عمدتاً طرح هایی به شکل گل یا با موضوعات مذهبی هستند، اما خالکوبی های هری استایلز شبیه به طرح های پراکنده در یک دفترچه ی نقاشی است. اینطور که گفته می شود او نزدیک به ۵۵ خالکوبی دارد، از جمله یک پروانه ی بزرگ در پایین قفسه سینه اش، یک جفت سرخس دو طرف قسمت پایین شکمش و همینطور یک گیتار، یک کشتی، یک ستاره، یک «سلام» (Hi)، یک پری دریایی، یک اسکلت هالووین، چند پرنده و یک قلب بزرگ در حال تپش، در قسمت های مختلف بدنش.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی شاید اولین زن هالیوود بود که دنیا را با خالکوبی هایش واقعاً شوکه کرد، زمانی که در دوران رابطه عاشقانه اش با بیلی باب تورنتون، نام عشقش را به همراه یک اژدها روی بازویش خالکوبی کرد. او بعدها در مصاحبه ای با هارپرز بازار گفت: «دیگر هیچوقت آنقدر احمق نخواهم بود که اسم یک مرد را خالکوبی کنم. ۵ جلسه طول کشید تا توانستم پاکش کنم.» او حالا در مجموع ۱۹ خالکوبی دارد، از جمله یک خالکوبی بزرگ به شکل ببر بنگال که مربوط به تابعیت کامبوجی او است و همینطور خالکوبی ای که مختصات جغرافیایی محل تولد فرزندانش را نشان می دهد.

جاستین بیبر

اینطور که گفته می شود جاستین بیبر اولین خالکوبی اش را در سن ۱۶ سالگی انجام داد که یک مرغ دریایی بود و او حالا نزدیک به ۷۰ خالکوبی دارد، از جمله یک گل رز روی گردنش که به گفته ی خودش به او یادآوری می کند که گرچه عیب و نقص هایی دارد اما زیبایی می تواند از لای بخش های بد شکل وجودمان هم می درخشد. و همینطور چند خالکوبی هماهنگ با همسرش با هیلی بیبر و چند طرح هم که به حضرت مسیح اختصاص دارند. در اعتیاد جاستین بیبر به خالکوبی زدن هم شکی نیست.

کاردی بی

کاردی بی علاقه ی زیادی به نشان دادن خالکوبی هایش دارد و به طور حتم یکی از رنگ وارنگ ترین سلبریتی ها است. او بیشتر با خالکوبی های بزرگش روی ران ها و باسنش شناخته می شود که انجام آن هم بسیار زمان بر است و هم دردآور. او خالکوبی طاووسی که ران سمت راستش را پوشانده را اولین بار در سال ۲۰۱۰ انجام داد و بعداً در سال ۲۰۲۰ تصمیم گرفت آن را تجدید کند. همان سال کاردی بی بیش از ۶۰ ساعت صرف کشیدن خالکوبی ای در پشت خود با طرح هایی از گل کرد که از شانه ی راستش آغاز می شود و تا ران سمت چپش امتداد دارد.

ریانا

اینطور که گفته می شود ریانا در حال حاضر در مجموع ۲۵ خالکوبی دارد. خالکوبی های او در نقطه ی بخصوصی متمرکز نیستند و در بخش های مختلف بدنش، از مچ پا گرفته تا پشت گوش قرار دارند. از تاج دور مچ پایش و طرح هایی به سبک خالکوبی های حنا روی دست ها و مچ دست هایش تا ایزیس، الهه ی مصر باستان در پایین قفسه سینه اش و یک خوشه ی ستاره ای در قسمت پشت گردنش که تا کمی پایین تر امتداد دارد.

اد شیرن

اد شیرن بیش از ۶۰ خالکوبی دارد. کویل پل، تتو آرتیستی که کار انجام خالکوبی های شیرن را برعهده داشته در مصاحبه ای گفته: «خیلی ها خالکوبی های اد را مسخره می کنند، بخصوص جلوی روی خودش. اما چیزی که نمی دانند این است که تعدادی از آن ها را دیمین هرست (هنرمند مشهور انگلیسی) شخصاً برای او طراحی کرده است.»

جو جوناس

بسیاری از مردم برای ثبت شدن یاد افراد یا اتفاقات خاص زندگی شان خالکوبی می کنند و جو جوناس هم از این قاعده مستثنی نیست. او و همسر سابقش، سوفی ترنر در سال ۲۰۱۷ بعد از مرگ سگ شان، والدو، در یک سانحه ی تصادفی، یک خالکوبی هماهنگ به شکل حیوان خانگی زدند. جوناس نزدیک به ۲۰ خالکوبی دیگر هم دارد، از جمله یک طناب روی ساعدش که به خواهر و برادرها و والدینش اختصاص دارد.

منبع: scmp
بدون نظر

ورود