حمله ببر به عوامل صداوسیما در باغ وحش صفادشت + ویدیو

حمله ببر به عوامل صداوسیما در باغ وحش صفادشت + ویدیو

دوشنبه ۷ اسفند، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یک ببر در قفس باغ وحش صفادشت به یکی از عوامل برنامه‌ای تلویزیونی حمله‌ور شد. پس از آنکه مجری و عوامل برنامه صبح امروز برای تهیه گزارش از باغ وحش صفادشت داخل قفس ببرها رفتند، مجری رو به دوربین گفت «ببر هم ببرهای قدیم» و ببر بلافاصله به سمت عوامل صداوسیما حمله ور شد و یکی از آنها را به شدت مجروح کرد.

همشهری آنلاین: رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش استان تهران درخصوص ماجرای ورود عوامل یک برنامه تلویریونی به قفس ببر در باغ وحش صفادشت و حمله این حیوان به یکی از آنها توضیح داد.

محمد کرمی درباره ورود عوامل یکی از برنامه‌های تلویزیونی به داخل قفس ببر باغ وحش صفادشت و حمله این حیوان به یکی از آنها اظهار کرد: ما خودمان در آنجا حضور نداشتیم و نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است. ورود عوامل صدا و سیما با هماهنگی ما نبوده، بلکه با هماهنگی مسئول مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت انجام شده است.

حمله ببر باغ‌ وحش صفادشت به یکی از عوامل صداوسیما

وی ادامه داد: چون از عوامل ما آنجا حضور نداشته‌اند، نمی‌توانیم اظهار نظری در این خصوص داشته باشیم، ولی قاعدتا ورود به قفس حیوانات فقط تنها با اجازه مربی می‌تواند صورت پذیرد و سایر عوامل اگر بخواهند ورود پیدا کنند، ممکن است این اتفاق برایشان رخ دهد.

وی اضافه کرد: شهرداری ملارد مسئولیت باغ وحش صفادشت را بر عهده ندارد و قرارداد پیمانکار آن نیز تمام شده و قرار است به یک شرکت خصوصی واگذارشود. ما منتظر انجام سیر مراحل قانونی پیمانکار جدید در راستای تحقق این نقل و انتقال هستیم. باید مراحل قانونی آن طی شود، سپس پیمانکار به ما معرفی شود. بعد بحث اصلاحاتی را که قرار است انجام بشود، ما پیگیری می‌کنیم.

حمله ببر باغ‌ وحش صفادشت به یکی از عوامل صداوسیما

کرمی در پایان گفت: این موضوع در حال بررسی است و در این راستا شهرداری نامه‌ای به ما ارسال کرده است که ما منتظر طی شدن مراحل قانونی آن هستیم. باغ‌وحش‌داری و نگهداری مراکز حیوانات بیشتر یک بحث هزینه‌ای است تا اینکه جنبه اقتصادی داشته باشد.

وی افزود: اگر کسی در جهت ارتقای فضای نگهداری از آن‌ها اقدام کند، ما استقبال می‌کنیم. البته نحوه نگهداری و برنامه‌های مدیریتی و سرمایه‌گذاری شرکت جدید برای مدیریت باغ وحش صفادشت باید دقیق بررسی شود.

منبع: تابناک
دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • خدایا شکرت اسفند ۹, ۱۴۰۲

    یه ۱۰ تا از این “ببرهای جدید” بندازیم تو صدا و سیما خیلی خوب میشه
    یا مثلا عوامل سخیف صدا و سیما رو ببریم گردش تفریحی تو قفس ببرای باغ وحش.
    اون شهبازی و داورای حسینیه معلی
    تصورشم هیجان انگیزه

    • محمود اسفند ۹, ۱۴۰۲

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • پاسخ اسفند ۹, ۱۴۰۲

      چرت و پرت نگو منافق انگلیسی

    • محمد اسفند ۹, ۱۴۰۲

      آخه شهبازی چه هیزم تری بهت فروخته

    • محمد اسفند ۹, ۱۴۰۲

      تو رو هم می‌انداختیم جلوشون تا کمتر مزخرف بگی

  • سو اسفند ۹, ۱۴۰۲

    ببره هم از چرت و پرت های مجری صدا و سیما اعصابش بهم ریخت. کاش به جای فیلم بردار به مجری حمله میکرد.
    ظاهرا توی ایران قانون the cameraman never dies صدق نمیکنه.