تصاویر نامزد جدید زهرا گونش والیبالیست زیبا و محبوب ترکیه‌ای

تصاویر نامزد جدید زهرا گونش والیبالیست زیبا و محبوب ترکیه‌ای

زهرا گونش والیبالیست ۲۵ ساله ی ترکیه ای مدتی است به دلیل زیبایی اش از شهرت و محبوبیت زیادی در میان کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی برخوردار شده است. اخیرا تصاویری از زهرا گونش درکنار نامزد جوانش منتشر شده است.

او پیشتر با برکه اوزر دروازه بان معروف ترکیه در ارتباط بود که این رابطه به جدایی ختم شد.

بیوگرافی زهرا گونش

زهرا گونش (Zehra Güneş) متولد سال ۱۹۹۹ در ترکیه است. او یک متر و ۹۷ سانتیمتر قد دارد و در پست مدافع میانی بازی می‌ کند.

زهرا گونش از سن ۱۳ سالگی والیبال را شروع کرده است. او در حال حاضر برای تیم والیبال واکیف‌بانک استانبول بازی می‌ کند و از سال ۲۰۱۸ به عضویت تیم ملی والیبال زنان ترکیه نیز درآمده است.

در سال ۲۰۱۸ در لیگ ملت های والیبال زنان اروپا به همراه تیم ملی ترکیه مدال نقره کسب کرد و در مسابقات قهرمانی والیبال زنان اروپا نیز به همراه تیم ترکیه نایب قهرمان این مسابقات شد و مدال نقره به گردن آویخت.

زهرا گونش کیست؟ بیوگرافی والیبالیست زیبای ترکیه ای

ستاره والیبال ترکیه هم اکنون در میان ۱۰ بازیکن والیبال که بیشترین درآمد را دارند، معرفی شده است. گونش ۲۴ ساله حالا نه تنها در عرصه ورزش، بلکه در دنیای مالی نیز با ترکیب زیبایی و استعداد خود توجه‌ها را جلب می‌کند.

گونش که به خاطر عملکردش در پست میانی در سطح جهانی شناخته شده است، فصل گذشته نقش مهمی در کسب ۵ عنوان قهرمانی با واکیف‌بانک داشت و در این فصل توانست با تیم ملی به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

حالا دستاوردهای او درآمد سالانه ۴ میلیون دلاری را برایش به ارمغان آورده است. این لیست از دستاوردها به نام زهرا گونش، او را به رتبه چهاردهم در میان پردرآمدترین والیبالیست‌های جهان رساند.

زهرا گونش در مصاحبه ای در سه کلمه خود را لجباز، نترس و نزدیک به خانه توصیف کرده و گفته بود:

والیبال من را رشد داد و باعث شد در زندگی روزمره چیزهای زیادی داشته باشم. به ویژه احساس می کردم که آدم ها به من توجه دارند و از من حمایت می کنند. این باعث شد من بیشتر مستقل شوم.

زهرا گونش مدتی هم با ارن دیشلی، پسر یک تاجر ترکیه ای، در رابطه عاشقانه بود و عکس های دو نفره اش با او را در حساب اینستاگرام خود منتشر می کرد اما این رابطه پس از مدتی به جدایی انجامید.

زهرا گونش کیست؟ بیوگرافی والیبالیست زیبای ترکیه ای
زهرا گونش کیست؟ بیوگرافی والیبالیست زیبای ترکیه ای و تصاویر
زهرا گونش کیست؟ بیوگرافی والیبالیست زیبای ترکیه ای و تصاویر
زهرا گونش کیست؟ بیوگرافی والیبالیست زیبای ترکیه ای و تصاویر
زهرا گونش کیست؟ بیوگرافی والیبالیست زیبای ترکیه ای و تصاویر
زهرا گونش کیست؟ بیوگرافی والیبالیست زیبای ترکیه ای و تصاویر
زهرا گونش کیست؟ بیوگرافی والیبالیست زیبای ترکیه ای و تصاویر
بیوگرافی زهرا گونش
بیوگرافی زهرا گونش
بیوگرافی زهرا گونش
بیوگرافی زهرا گونش
بیوگرافی زهرا گونش
بیوگرافی زهرا گونش
بیوگرافی زهرا گونش
زهرا گونش در کنار مادرش

بیشتر بخوانید:

با سلن اردم مربی جذاب بسکتبال ترکیه آشنا شوید

مطالب مرتبط
۱۲ نظر

ورود

  • عرشیا اسفند ۱۵, ۱۴۰۲

    سیمپ‌ها و هول‌ها بشتابید …
    ظاهرا هر چیزی که به زنان مربوط بشه (حتی ورزش) آخرش سکشوالیزه میشه.
    لطفا مثل همیشه گردن مردان هم نندازید. ۹۰٪ این مقاله‌ها رو زنان می‌نویسند و معمولا خود سوژه هم از مرکز توجه قرار گرفتن استقبال می‌کنه.
    حالا روزیاتو خیلی سعی کرده عکس‌های معمولی‌ رو انتخاب کنه تازه چندتاشون رو هم سانسور یا کراپ کرده.

    • قرمه سبزی تیر ۲۰, ۱۴۰۳

      الان تو چرا حرص میخوری
      نکنه گ..ی هستی؟الان حسادت کردی مردا به این توجه کنن؟

  • Gj تیر ۲۰, ۱۴۰۳

    نمی‌شه آنقدر به ترکیه نپردازید؟ تازه به دوران رسیده ها چی دارن که هر روز با یه چیز تاره بزرگشون میکنید؟

    • ماکان تیر ۲۲, ۱۴۰۳

      تویی که از قبل به چیزی رسیدی .بگو بینم چی تو چنه داری .بذار من بگم .ملتی عقده ای خود برتر بین به همه اقوام مثل فرانسوی ها از بالا نگاه کردن .ولی در اصل اینها رو از هیچی نداری میل میکنید چون هندی بد بو هستید.

      • تارا تیر ۲۹, ۱۴۰۳

        اقای ماکان شما از ادبیات حرف زدنت واضحه که چقد بی فرهنگی مگه ترکیه به شما ربطی داره؟ خدایی راست میگه به ترکیه خیلی پرداخت میشه اصلا ترکیه نه هندیا نه فرانسویا چه فرقی می کنه…شما ظاهرا از اپن متوهمایی هستی که عشق ترکیه دارن خیلی🤪
        بعدم شما حق توهین به هیچ ملتی رو ندارین زیادی از حد نژاد پرستین

  • توهم زرنگی دارید؟ تیر ۲۰, ۱۴۰۳

    این سایت چقدر بدبخت که برای بازدید از مطالبش هر حقه بازی رو میکند. امان از پول که خاطر تبلیغات و گرفتن ویو هر کاری رو می کنید.
    چرا این رو میگم؟ چون تا حالا چندین بار “همین مطلب” رو درباره این خانم والیبالیست ترکیه ای گذاشتید و هر دفعه تیترش رو عوض میکنید و دوباره بازنشر می دهید کل این مطلب رو قبلا چندین بار گذاشتید و حتی تمام عکس هاش(به جز عکس اول) هم مثل خوب متنش تکراری هستش.
    همین عکس دوم نامزد رو قبلا می گذاشتید و می نوشتید نامزد سابقش که پسر یک تاجر ترکیه ای هستش. حالا الان دوباره بازنشر دادید ولی این دفعه نوشتید نامزد جدیدش. شما دیگه چقدر بدبختید که مخاطب رو درازگوش فرض کردید و عین صدا و سیمای میلی که هی هر دو سه ماه یک بار سریال هاش رو تکرار میکنه شما هم امثال این مطلب رو هر چند ماه یک بار با محتوای یکسان و عوض کردن جمله بندی بازنشر می دهید.
    خوب مگر مجبورید یک مقدار رویه سایتتان رو عوض کنید و فعالیت جدیدی و نوع مطالب جدیدی به محتوایتان اضافه کنید اما مردم رو چیز فرض نکنید.

  • مهدی تیر ۲۲, ۱۴۰۳

    مثل اینکه کاپتان تیم والیبال خودمونو ندیدین خوشگلتره از ایشون

  • ... تیر ۲۹, ۱۴۰۳

    والله اگر به یه عده برنخوره اصلا خوشگل نیست صورتش زیادی زمخته فقط با آرایش کمی معمولیه البته دست خودشونم نیست ورزش سنگین باعث میشه صورتشون فرم مردونه بگیره

  • شهرام مرداد ۲۵, ۱۴۰۳

    افرین به همچین دختری. من اهل ترکیه نیستم اهل بالکان یعنی هم ملیتی زهرا نیستم.ولی وقتی بیوگرافیو خوندمو بازیهاشو دیدم خدایی کیف کردم. هزاربار ماشالله گفتم. خیلی از مرهای ماهم یک درصد زهرا هم نمیشن. یکیشون خودم منم که بدم از خودم میاد بخاطر مرد بودنمـ.. خدایا این دخترو حفظ کن. خدایا خداوندا از چشم حسوداش به دورباشه. زهرا مجردم هست. خوش به سعادت اون مردی که زهرا عروسش میشه خوش بحال اون خانواده که زهرا عروسش میشه خوش بحال اون مادر خوش بحال اون بچه که زهرا مادرش میشه من از ته دل ارزومه همچین دختری زنم بشه البته تمام مردها ارزوشون همینه ولی جای تعجب داره که مجردمونده. افرین افرین دختر البته نباید بگی دختر باید بهش بگی شیر دختر

  • شهرام مرداد ۲۵, ۱۴۰۳

    دیدگاه من یهو نیومد مجبور شدم دوسه تاش کنم ولی اگه بخونی یه امتیازاتی نصیوبت میشه.. افرین به همچین دختری. من اهل ترکیه نیستم اهل بالکان یعنی هم ملیتی زهراهم نیستم.ولی وقتی بیوگرافیو خوندمو بازیهاشو دیدم خدایی کیف کردم. هزاربار ماشالله گفتم. خیلی از مردهای ماهم یک درصد زهرا نمیشن. یکیشون خود منم که فعلابدم از خودم میاد بخاطر مرد بودنمـ..

  • شهرام مرداد ۲۵, ۱۴۰۳

    خدایا این دخترو حفظ کن. خدایا خداوندا از چشم حسوداش به دورباشه. زهرا مجردم هست. خوش به سعادت اون مردی که زهرا عروسش میشه خوش بحال اون خانواده که زهرا عروسشونه خوش بحال اون بچه که زهرا مادرش میشه من از ته دل ارزومه همچین دختری زنم بشه البته تمام مردها ارزوشون همینه ولی جای تعجب داره که مجردمونده. البتهنبایدبهش بگی دختر باید بگی شیر دختر

  • شهرام مرداد ۲۵, ۱۴۰۳

    البته عکس شوهرشو الان دیدم. اینو بگم خودش ورزشکارخوبیه انصافا خوشکله وبدنشم حرف نداره ولی ازانتخاب شوهرش معلومه که خیلی خیلی انتر دله خیلی بدسلیقس. یکی نیست بگه زهرا تف به اون چشات بیفته الهی کوربشی اخه این پسرچیه که انتخاب کردی من با این بدبختیم خیلی ازون بهترم فقط دستوبالم خالیه. ولش کن طلاق بگیر بیا منم میرم کارپیدا میکنم تا اون موقع توبرومسابقه اول میشی پول مسابقه تورومیخوریم خدابزرگه