سلبریتی های هالیوودی که از دست عزرائیل قسر در رفتند!

سلبریتی های هالیوودی که از دست عزرائیل قسر در رفتند!

چیزهای زیادی را می شود با پول خرید اما با آن نمی توان مرگ را فریب داد. در بحث تصادفات شدید رانندگی و موقعیت های پزشکی اورژانسی، سلبریتی ها هم به همان اندازه ی باقی مردم آسیب پذیر هستند. بسیاری از ستاره های بزرگ به طرز ترسناکی تا پای آن نقطه ی غیر قابل بازگشت رفته اما موفق شده اند از مرگ بگریزند، به این خاطر که خوش شانس بودند، نجات یافتند یا تحت درمان های زندگی بخش قرار گرفتند.

در ادامه از سلبریتی های هالیوودی خواهیم گفت که تجربه ی نزدیک به مرگ داشته اند.

جورج کلونی

جورج کلونی در سال ۲۰۱۸ سانحه ی رانندگی خطرناکی را تجربه کرد، زمانی که یک خودرو با موتورسیکلت او در جزیره ی ساردینیا برخورد کرد. این سانحه زمانی رخ داد که او برای بازی در فیلم Catch 22 به این جزیره ی ایتالیایی رفته بود. خوشبختانه او بعداً به طور کامل بهبودی یافت.

بردلی کوپر

بردلی کوپر در سال ۲۰۱۹ در حالی که در نیویورک سوار مترو شده بود، حادثه ی ترسناکی را تجربه کرد. او در حالی که با هدفونی در گوش، غرق در موسیقی شده بود، یکباره خود را در برابر مردی یافته بود که چاقویی را به سمت او گرفته بود. کوپر درباره ی این حادثه گفته: «احساس کردم که یک نفر دارد به سمتم می آید. فکر کردم می خواهد با من عکس بگیرد یا چیزی شبیه به این. وقتی سرم را پایین آوردم یک چاقو دیدم.» و در تمام این لحظات ترسناک تنها چیزی که کوپر می شنید آهنگی بود که در گوش هایش پخش می شد. با این حال، مرد مهاجم یکباره از مترو پیاده شده و پا به فرار گذاشته بود. کوپر به دنبال مرد رفت و چند مأمور پلیس را هم در خیابان خبر کرد.

شارلیز ترون

شارلیز ترون در جریان بازی در فیلم Aon Flux هنگام تلاش برای تک چرخ زدن با یک موتورسیکلت از ناحیه ی گردن دچار شکستگی ای تقریباً مرگبار شد. بعد از این حادثه، پروژه موقتاً برای ۸ هفته متوقف شد تا روند بهبودی ترون تسهیل شود.

جیسون استاتهام

جیسون استاتهام در جریان بازی در فیلم Expendables 3 یک تجربه ی نزدیک به مرگ داشت، زمانی که کامیونی که او در حال راندن آن بود ترمز برید و این اتفاق باعث سقوط او به داخل دریا شد. خوشبختانه استاتهام توانست به سلامت خود را بیرون بکشد.

شارون استون

به گفته ی شارون استون او ۲ بار تا پای مرگ پیش رفته است. اولین حادثه در سال ۱۹۹۰ رخ داد، زمانی که او بر اثر یک سانحه ی رانندگی دچار آسیب های متعددی شد، از جمله در رفتگی فک، پیچ خوردگی پشت، شکستگی دنده ها و پیچ خوردگی زانو. بهبودی او ۶ ماه به طول انجامید. تجربه ی نزدیک به مرگ دوم استون در سال ۲۰۰۱ بود، زمانی که او دچار پارگی رگ مغز شد.

اورلاندو بلوم

اورلاندو بلوم در ۲۱ سالگی از طبقه ی سوم یک ساختمان سقوط کرد. این اتفاق زمانی رخ داد که او سعی داشت از ناودان آن ساختمان بالا برود. گرچه او ۴ روزی فلج شده بود، اما در نهایت بهبودی کامل یافت.

درو بریمور

درو بریمور در سال ۲۰۰۱ توانست از یک آتش سوزی عظیم نجات یابد. بریمور جان خود را مدیون سگ خود است که با وقوع آتش سوزی با صدای بلند شروع به پارس کرده بود. او و همسرش در زمان وقوع این حادثه در خواب بودند اما خوشبختانه با پارس سگ خانگی شان به موقع از خواب بیدار شده و از مرگ گریخته بودند.

رایان رینولدز

رایان رینولدز در ۱۷ سالگی یک باردر حین یادگیری چتربازی بود که چترش باز نشد. اما خوشبختانه او توانست با کمک چتر زاپاس به سلامت روی زمین فرود آید.

هلی بری

هلی بری در جریان بازی در فیلم Catwoman متحمل جراحات متعددی شد، از جمله آسیب هایی در نواحی چشم و سر. یک بار در جریان یکی از سکانس ها یکی از وسایل نورپردازی سقوط و با سر بری برخورد کرد.

جانی دپ

جانی دپ در حال سفر با یک هواپیمای کوچک متعلق به دوستش، بروس رابیسون بود که موتور هواپیما یکباره از کار افتاد. خوشبختانه اما موتور هواپیما دوباره به کار افتاد و هواپیما توانست با یک شیرجه، بدون هیچ آسیبی و با موفقیت روی زمین فرود آید.

سایمون کاول

سایمون کاول در سال ۲۰۲۰ دچار یک سانحه ی دوچرخه سواری شدید شد، اتفاقی که او را دچار شکستگی های متعدد و مجبور به قرار گرفتن تحت یک عمل جراحی ۶ ساعته کرد. این حادثه زمانی رخ داد که کاول به همراه پسرش در حال امتحان کرد دوچرخه ی برقی جدیدش بود. متأسففانه کاول از روی دوچرخه سقوط کرد و با پشت روی زمین افتاد. او بعداً در توییتر به مخاطبانش توصیه کرد: «اگر دوچرخه ی برقی خریدید، قبل از اولین استفاده حتماً دفترچه ی راهنمایش را بخوانید.»

آن هاتاوی

آن هاتاوی بر تعطیلات به هاوایی رفته بود که گرفتار موج دریا شد. خوشبختانه یک موج سواری به نجات او شتافت.

خواکین فینیکس

خخواکین فینیکس در سال ۲۰۰۶ دچار یک سانحه ی رانندگی قابل توجه شد، زمانی که ترمز خودرویی که او در حال راندنش بود از کار افتاد و سبب برخورد او با خودرویی دیگر شد. گرچه فینیکس جراحات شدیدی در این حادثه دید اما توانست بهبودی کامل یابد.

فیفتی سنت

فیفتی سنت یک بار قربانی یک حادثه ی تیراندازی شد. این اتفاق زمانی رخ داد که او در بیرون خانه ی مادربزرگش در نیویورک ایستاده بود.

امینم

امینم یک بار در گذشته دچار اوردوز متادون شده بود. این اتفاق بعد از آن رخ داد که او این قرص ها را از آشنایی گرفته بود، بی آنکه بداند آن ها واقعاً چه هستند.

کانیه وست

کانیه وست در سال ۲۰۰۲ دچار یک سانحه ی رانندگی شد که جراحاتی جدی برای او بر جای گذاشت. به گفته ی وست، این سانحه به لحظه ای مهم و کلیدی در فعالیت حرفه ای او تبدیل شد.

لئوناردو دیکاپریو

لئوناردو دیکاپریو زمانی که در آفریقای جنوبی به غواصی رفته بود، توانست از حمله ی یک کوسه بگریزد. گرچه او در یک قفس مخافظ قرار داشت، اما کوسه توانسته بود از لای میله ها تا حدی خود را به داخل قفس بکشاند و تلاش کرده بود دیکاپریو را گاز بگیرد.

منبع: starsinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود