پاسخ دوقلوهای به هم چسبیده مشهور به سؤالات عجیب مردم درباره زندگی اشتراکی شان

پاسخ دوقلوهای به هم چسبیده مشهور به سؤالات عجیب مردم درباره زندگی اشتراکی شان

کارمن و لوپیتا آندرید ۲۳ ساله، دوقلوهای به هم چسبیده ی مکزیکی تبار ساکن آمریکا که سال گذشته پس از گفتگوهایی درباره ی نحوه ی اداره ی زندگی اشتراکی خود به ویژه روابط عاشقانه شان، به شهرت رسیدند، به تازگی با انتشار ویدئویی در حساب تیک تاک خود به سؤالات کاربرانی که درباره ی زندگی آن ها کنجکاو هستند، پاسخ داده و همچنین از کسانی که سؤالات ناخوشایندی درباره ی آن ها مطرح می کنند، انتقاد کرده اند.

این خواهران دوقلو که در ۲ سالگی به همراه خانواده ی خود از مکزیک به آمریکا مهاجرت کردند و حالا  در ایالت کنتیکت زندگی می کنند، در ویدئوی خود به پرتکرارترین سؤالات درباره ی زندگی اشتراکی شان پاسخ دادند. این ویدئو تاکنون بیش از ۹/۸ میلیون بازدید در شبکه اجتماعی تیک تاک داشته است.

کارمن و لوپیتا از دیواره ی قفسه سینه تا ناحیه ی لگن که ستون فقرات شان در آنجا به هم می رسد، به یکدیگر متصل هستند. آن ها هر کدام ۲ دست اما تنها یک جفت پا دارند، به طوری که کنترل پای راست با کارمن و کنترل پای چپ با لوپیتا است.

بعد از تولد کارمن و لوپیتا، پزشکان به والدین شان گفتند که آن ها احتمالاً بیشتر از چند روز زنده نخواهند ماند، اما این خواهران دوقلو ناممکن را ممکن ساختند و زنده ماندند. با این حال، مشترک بودن برخی اعضای بدن شان آن ها را با شرایط نامتعارفی رو به رو ساخته است.

کارمن در ویدئو گفت: «اگر یکی از ما خسته شود، مجبور نیستیم که هر دو خسته شویم، چون ما دو مغز مجزا داریم.»

او در ادامه گفت: «بله می شود که یکی از ما بیدار باشد و دیگری هم خواب باشد. باز هم به خاطر مجزا بودن مغزهایمان. ما دو شخص مجزا هستیم.»

لوپیتا درباره ی اینکه آیا آن ها می توانند دست و پای یکدیگر را کنترل کنند، گفت: «نه نمی توانیم دست و پای همدیگر یا نیمه ی مربوط به هم را کنترل کنیم.»

همچنین کارمن گفت: «من می توانم رانندگی کنم. پای راست سمت من است، برای همین می توانم رانندگی کنم.»

آن ها همچنین گفتند که یک جریان خون مشترک دارند به همین دلیل مصرف الکل هر دوی آن ها را تحت تأثیر قرار می دهد، اما به دلیل مجزا بودن معده هایشان، هنگام غذا خوردن، به طور یکسان احساس سیری نمی کنند.

کارمن گفت: «ما کماکان دو فرد مجزا محسوب می شویم. برای همین کارت شناسایی و کد شناسایی و همه ی مدارک دیگرمان مجزا است.»

کارمن همچنین درباره ی برخی سؤالات چالشی تری که از آن ها می شود صحبت کرد، از جمله اینکه در صورت مرگ یکی از آن ها، چه اتفاقی رخ خواهد داد.

او گفت: «جریان خون ما مشترک است، برای همین عفونت در نهایت گسترش پیدا می کند و در عرض چند ساعت یا چند روز، نفر دیگر هم می میرد. ولی ما که نمرده ایم. پس چرا دائماً این سؤال را از ما می پرسید؟»

یک سؤال پرتکرار دیگر از این خواهران دوقلو این بود که اگر یکی از آن ها مرتکب جرم شود، به لحاظ قانونی چه خواهد شد.

کارمن در پاسخ به این سؤال عجیب گفت: «تا حالا چنین تجربه ای نداشتیم، بنابراین از کجا باید بدانیم؟»

کارمن همچنین درباره ی موضوع روابط عاطفی و جنسی آن ها که زیاد مورد سؤال قرار می گیرد صحبت کرد، چرا که او و خواهرش دستگاه تناسلی مشترکی دارند.

او به عنوان مثال توضیح داد که هر دوی آن ها به آندومتریوز و درد لگن دچارند.

او در ادامه گفت: «پس خودتان می توانید متوجه شوید که جواب سؤال های عجیب و غریب تان درباره ی مسأله ی رابطه جنسی چه می شود.»

کارمن ۳ سالی است با پسری به نام دنیل در رابطه عاطفی است و او به مخاطبان شان یادآوری کرد که دنیل تنها با او رابطه عاطفی دارد، نه با هر دوی آن ها.

کارمن پیش تر در گفتگویی تعریف کرده بود که او و دنیل در سال ۲۰۲۰ از طریق یک اپلیکیشن دوستیابی با یکدیگر آشنا شده بودند.

او توضیح داد: «من در آن اپلیکیشن دوقلوی بهم چسبیده بودن مان را مخفی نکردم، برای همین پیام های زیادی از پسرهایی می گرفتم که فتیش داشتند.» او همچنین گفت که فوراً متوجه شد که دنیل با بقیه ی پسرهایی که با آن ها صحبت کرده بود، فرق داشت.

کارمن همچنین گفت: «دنیل گفتگو را با سؤال کردن درباره ی وضعیتم شروع نکرد. من اضطراب اجتماعی دارم و قرارهای عاشقانه را در آخرین لحظه لغو می کردم ولی وقتی قرار شد دنیل را ببینم در راه هیچ اضطرابی نداشتم.»

او همچنین گفت که دنیل و خواهرش لوپیتا که آسکشوال (فردی که فاقد میل جنسی است) است، رابطه دوستانه ی خوبی با یکدیگر دارند.

کارمن گفت: «خنده دار است چون من دیرتر از لوپیتا خوابم می برد ولی وقت هایی دنیل شب پیش مان می ماند، من خیلی زود خوابم می برد. بعدش دنیل بیدار می ماند و با لوپیتا حرف می زند.»

این خواهران دوقلو همچننی در پاسخ به سؤالات درباره ی امکان فرزنددار شدن شان گفت که آن ها توانایی بچه دار شدن ندارند.

آن ها در گفتگوی قبلی خود توضیح داده بودند که به دلیل مشترک بودن بسیاری از ساختارهای داخلی بدن شان، انجام جراحی جداسازی برای آن ها ریسک بسیار بالایی دارد. با این حال، علیرغم اینکه تمام روز را در کنار هم سپری می کنند، از یکدیگر خسته نشده اند.

بیشتر بخوانید:

زندگی اشتراکی دوقلوهای به هم چسبیده مکزیکی که یکی از آن ها در رابطه عاشقانه است

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود