مجموعه تصاویری که لحظات خنده دار خیابان های فرانسه در دهه ۱۹۵۰ میلادی را نشان می دهند

مجموعه تصاویری که لحظات خنده دار خیابان های فرانسه در دهه ۱۹۵۰ میلادی را نشان می دهند

همانطور که می دانید، می توان به وسیله گرفتن عکس و ثبت لحظات خاطره انگیز، یک صحنه را برای همیشه در قاب نگه داشت. عکس تنها هنری است که چنین قدرتی دارد و می تواند لحظات را جاودانه نماید.

در همین راستا، هنرمندی فرانسوی به نام رنه مالتیته صحنه های جالب و خنده داری که در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ میلادی در خیابان های کشور فرانسه رخ داده را به تصویر کشیده و کارهای خود را به اشتراک گذاشته است. در آن روزها عکاسی خیابانی بسیار نوپا به شمار می رفت و در هنوز در حال شکل گرفتن بود.

وی در سال ۱۹۵۱ و در سن ۲۱ سالگی، به پاریس رفته و سه سال پس از آن نیز دوربین ۶ در ۶ «Semflex» خریداری کرده تا دوران حرفه ای عکاسی خود را به طور جدی شروع کند. وی صحنه های جالب خیابانی را به تصویر کشیده و نشان داده که لحظات خنده دار چگونه می توانند در زندگی روزمره ما شکل بگیرند. متاسفانه باید بگوییم که آقای ماتیته در سال ۲۰۰۰ میلادی درگذشته است. با این حال انتشار کارهای وی همچنان ادامه دارد.

تصاویر زیر بخشی از بهترین عکس های او را به شما نشان می دهند، دعوت می کنیم به تماشای شان بنشینید. شما می توانید برای دیدن کارهای بیشتر، به این وب سایت مراجعه کنید.

180

181

182

183

184

186

187

188

189

منبع: boredpanda
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود