بازیگران فیلم «سگ های انباری» پس از گذشت ۲۵ سال چه سرنوشتی پیدا کرده اند؟

بازیگران فیلم «سگ های انباری» پس از گذشت ۲۵ سال چه سرنوشتی پیدا کرده اند؟

در دنیای هالیوود کارگردان ها پرآوازه ای حضور دارند که هر یک به خاطر ساخت آثار سینمایی شاخص به شهرت رسیده اند. در میان کارگردان ها می توان به «کوئنتین تارانتینو» اشاره داشت. این هنرمند آمریکایی در میان علاقه مندان به فیلم شهرت بسیار زیادی دارد و تا به حال توانسته به خاطر ساخت آثاری مانند «هشت نفرت انگیز» و «جنگوی آزاد شده» جوایز زیادی را از آن خود نماید. یکی دیگر از ساخته های او که سال های زیادی از اکران آن می گذرد، «سگ های انباری» (Reservoir Dogs) نام دارد.

«سگ های انباری» نخستین فیلم بلند آقای تارانتینو به شمار می رفت و از همانجا نیز می شد آینده ای روشن را برای وی تصور کرد. حال که بیش از ۲۵ سال از اکران این اثر سینمایی فاخر می گذرد، این سوال مطرح می شود که بازیگران آن در زندگی شان چه سرنوشتی پیدا کرده اند؟ تصاویری که در ادامه قرار گرفته، این موضوع را به صورت مقایسه ای به شما نشان می دهند. تا پایان همراه باشید.

به عنوان یک فرد روانی، مایکل مدسن در نقش آقای بلوند یکی از ارکان فیلم سگ های انباری به شمار می رفت. پس از این اثر، وی بار دیگر در پروژه های «بیل را بکش» در سالهای 2003 و 2004 و «هشت نفرت انگیز» در سال 2015 با آقای تارانتینو همکاری کرد. البته نقش های اخیر او در فیلم هایی مانند «CobraGator» چندان چنگی به دل نمی زد. وی در ساب 2012 برنامه ای تلویزیونی به راه انداخت و یک سال پس از آن نیز در زمینه تولید سس فعالیت کرد.
به عنوان یک فرد روانی، مایکل مدسن در نقش آقای بلوند یکی از ارکان فیلم سگ های انباری به شمار می رفت. پس از این اثر، وی بار دیگر در پروژه های «بیل را بکش» در سالهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ و «هشت نفرت انگیز» در سال ۲۰۱۵ با آقای تارانتینو همکاری کرد. البته نقش های اخیر او در فیلم هایی مانند «CobraGator» چندان چنگی به دل نمی زد. وی در سال ۲۰۱۲ برنامه ای تلویزیونی به راه انداخت و یک سال پس از آن نیز در زمینه تولید محصولات خوراکی فعالیت کرد.
551
پس از حضور در نقش ماروین ناش افسر مبارزه با مواد مخدر که توسط آقای بلوند کشته شد، کرک بالتز چندین بار دیگر در نقش پلیس ظاهر گشت. ایفای نقش افسر در سریال «NYPD Blue«، حضور در فیلم «Cold Around the Heart» و شرکت در درام پلیسی شبکه «ABC» به نام «شهر تبهکار» در کارنامه وی دیده می شود.
552
استیو بوشمی در نقش آقای صورتی بسیار خاطره انگیز ظاهر شد. وی در فیلم های «داستان عامه پسند» و «فارگو» نیز با آقای تارانتینو همکاری داشت. او در سال ۲۰۱۱ موفق شد به خاطر بازی در «امپراطوری بوردواک» جایزه گلدن گلوب را از آن خود کند. حضور در مجموعه «Horace and Pete» در سال ۲۰۱۶ نیز در کارنامه وی دیده می شود.
553
استیو رایت هیچگاه در فیلم سگ های انباری دیده نشد، اما صدای او در نقش «DJ K-Billy» مورد استفاده قرار گرفت. وی به تازگی با استیو بوشمی در سریال «Horace and Pete» همکاری می کند. حضور در کمدی سیاه و سفید جیم جارموش در سال ۲۰۰۳ به نام «قهوه و سیگارها» نیز در کارنامه وی دیده می شود.
554
کوئینتین تارانتینو هم به عنوان کارگردان، هم به عنوان نویسنده و هم به عنوان بازیگر در فیلم حضور داشت و نقش آقای قهوه ای را ایفا می کرد. وی خیلی زود خودش را به عنوان یکی از فیلم سازان مطرح نسل خود معرفی نمود.پس از بیان جمله ای درباره خشونت پلیس ها علیه سیاهان توسط او، پلیس های آمریکا فیلم را بایکوت کردند.
555
هاروی کایتل که نقش آقای سفید را بازی کرد، اخیرا با مایکل کین در فیلم «جوانی» همکاری خوبی داشته است. حضور در فیلم «هتل بزرگ بوداپست» نیز دیگر کار خوب او به شمار می رود. البته کارهای ضعیفی نیز در کارنامه او دیده می شود که از جمله آن می توان به «شش کله پوک» اشاره کرد.
556
تیم راث که ایفای نقش آقای نارنجی را بر عهده داشت، در سالهای اخیر در نقش های تاریخی متعدد و البته نه چندان مناسب ظاهر شده است. از جمله آن ها می توان به فیلم تاریخی «سلما» محصول سال ۲۰۱۴ و سریال «Rillington Place» اشاره نمود. وی در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که در سریال «توئین پیکس» ساخته دیوید لینچ حضور خواهد داشت.
557
اورارد بنکر در نقش آقای آبی در سال ۲۰۰۵ میلادی درگذشت. علاوه بر حضور در فیلم های متعدد، وی ۵ رمان مختلف را نیز به رشته تحریر درآورد. او در سال ۲۰۰۰ میلادی فیلمنامه «کارخانه حیوانات» را بر اساس کتابی به همین نام و نوشته خودش به رشته تحریه درآورد. استیو بوشمی کارگردانی را بر عهده داشت. وی بیشتر جوانی خود را به خاطر ارتکاب جرم هایی مانند دزدی از بانک و معامله مواد مخدر در زندان گذراند. وی این تجربیات را در نوشته هایش به کار می برد.
558
لارنس تیرنی نیز در سال ۲۰۰۲ میلادی فوت کرد. وی به خاطر شرکت در آثار جنایی متعدد پس از موفقیت در فیلم «دیلینجر» به شهرت زیادی رسید، اما هیچگاه از نقش های تکراری خود راضی نبود. “من از کسانی که مرا این گونه جلوه دادند متنفرم. من هیچگاه خودم را چنین فردی تصور نمی کردم و همواره خودم را فردی خوب می دانستم که هیچگاه کار اشتباهی انجام نمی دهد.” وی در سال ۱۹۹۸ میلادی نقش پدر بروس ویلیس را در فیلم آرماگدون ایفا کرد.
559
کریس پن نقش مرد خوب که در آخر به آقای سفید شلیک می کند را بازی کرد. او در سال ۲۰۰۶ در حالی که تنها ۴۰ سال داشت درگذشت، اما برادران او شان و مایکل پن یادش را زنده نگه داشتند. «عواقب» آخرین فیلم او بود که در سال ۲۰۱۴ و پس از مرگ وی به نمایش درآمد.
رندی بروکس؛ کاراگاه هولدوی.
رندی بروکس؛ کاراگاه هولدوی.

منبع: telegraph ، intouchweekly
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود