باکس آفیس هفته: «Boo! A Madea Halloween» همچنان در صدر

باکس آفیس هفته: «Boo! A Madea Halloween» همچنان در صدر

این هفته، هفته چندان جالبی برای سینما نبود و فیلم جدید اکران شده نیز نتوانست نظرها را به سوی خود جلب کند. مطابق هفته گذشته، فیلم «Boo! A Madea Halloween» در صدر جدول فروش قرار دارد و توانسته در هفته دوم، ۱۶.۶ دلار درآمد کسب کند. کاهش تنها ۴۱ درصد از میزان فروش اولیه، موفق بودن این اثر سینمایی علی رغم نقدهای منفی زیاد را نشان می دهد.

آخرین ساخته «تایلر پِری» تاکنون توانسته فروش ۵۲ میلیون دلاری را تجربه کند که تنها اندکی کمتر از فروش ۵۲.۵ میلیون دلاری «A Madea Christmas» در سال ۲۰۱۳ است. با توجه به آغاز جشن های هالووین، ممکن است این فیلم در هفته های پیش رو چندان مورد استقبال قرار نگیرد. با این حال، تاکنون توانسته خوب عمل کند.

فیلم «جهنم» آخرین ساخته «ران هاوارد» که انتظار می رفت جایگاه نخست را از آن خود کند، در رده دوم قرار دارد. این اثر توانسته در سه روز نخست، ۱۵ میلیون دلار فروش کند که پایین ترین میزان در میان سه گانه شخصیت «رابرت لانگدان» به شمار می رود. علی رغم حضور ستاره هایی مانند «تام هنکس» و «فلیسیتی جونز»، «جهنم» نتوانسته مخابان زیادی را به سمت خود بکشاند. شاید کم عمق و پیچیده بودن آن را بتوان مهم ترین علت این مسئله دانست.

تنها نکته مثبت درباره این فیلم، اکران بین المللی آن است که توانسته در این بخش بسیار خوب عمل کند. فروش جهانی «جهنم» به ۱۴۷.۷ میلیون دلار رسیده و فیلم را به محصولی سودآور برای کمپانی سونی تبدیل کرده است. حضور در بازار جهانی، فیلم مذکور را همانند بسیاری آثار دیگر، به سمت موفقیت هدایت می کند.

«جک ریچر: هیچوقت برنگرد» جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. این فیلم اکشن در هفته دوم فروش ۹.۵ میلیون دلاری را تجربه کرده و فروش مجموع خود را به ۳۹.۶ میلیون دلار رسانده است. اوضاع بین المللی نیز اندکی بهبود یافته و میزان فروش به ۹۳.۸ میلیون دلار رسیده است. با این حال، فیلم جدید تام کروز هنوز راه زیادی تا جبران هزینه و رسیدن به سود دارد.

colbie-smulders-major-susan-turner-jack-reacher-2-never-go-back-w700

«حسابدار» نیز توانسته در رتبه چهارم قرار بگیرد. فیلم جدید بِن افلک، ۸.۴ میلیون دلار فروش داشته و مجموعا ۶۱.۲ میلیون دلار درآمد زایی کرده است. «اویجا: ریشه شیطان» در سکوی پنجم ایستاده و ۷ میلیون دلار فروش داشته است؛ ۴۹.۷ درصد کاهش در مقایسه با هفته نخست. این اثر ترسناک تاکنون توانسته ۲۴.۶ میلیون دلار بفروشد. «دختری در قطار» با فروش هفتگی و مجموع ۴.۲ و ۶۵.۹ میلیون دلار، جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

فیلم «خانه دوشیزه پِرِگرین برای کودکان عجیب و غریب» به کارگردانی «تیم برتون» توانسته ۳.۹ میلیون دلار بفروشد و مجموع درآمد خود را به ۷۹.۸ میلیون دلار برساند. این اثر به لطف اکران بین المللی، توانسته اندکی سود برای تهیه کننده به همراه داشته باشد.

miss-peregrines-home-vidcon-video-w700

فیلم «چشم و هم چشمی» با فروش ۳.۳ میلیون دلاری، در جایگاه هشتم قرار دارد. این اثر کمدی تاکنون ۱۰.۷ میلیون دلار درآمد داشته است. «لک لک ها» نیز هفته ششم خود را با فروش ۲.۷ میلیون دلاری پست سر گذاشته و با درآمد مجموع ۶۸.۲ میلیون دلار، در جایگاه نهم ایستاده است. فیلم هندی «قلب سخت» نیز آخرین اثر لیست که علی رقم نمایش در تنها ۳۰۲ سینما، توانسته با ۲.۱ میلیون دلار فروش، عملکرد خوبی داشته باشد و جایگاه دهم را به خود اختصاص دهد.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود