چهارمین تریلر فیلم «بتمن لگو» منتشر شد؛ نبرد با جوکر [تماشا کنید]

چهارمین تریلر فیلم «بتمن لگو» منتشر شد؛ نبرد با جوکر [تماشا کنید]

با وجود آن که درباره موفقیت فیلم های لگویی که بر اساس داستان شخصیت های مشهور ساخته می شوند، تردید وجود دارد، اما فیلمی که کمپانی برادران وارنر در سال ۲۰۱۴ ساخت، توانست تحسین علاقه مندان و منتقدان را به همراه داشته باشد. «The Lego Movie» به کارگردانی کریس میلر ساخته شد و نویسندگی آن را نیز فیل لُرد بر عهده داشت. این اثر سینمایی توانست فروش جهانی ۴۶۹ میلیون دلاری را تجربه کند. بعد از این موفقیت، شرکت سازنده فیلم شخصیت های لگویی مختلفی را معرفی کرد که بتمن نیز جزء آن ها بود.

«ویل آرنِت» بار دیگر نقش بتمن و بروس وِین را ایفا خواهد کرد. فیلم جدید، به طور کامل بر روی «شوالیه تاریکی» تمرکز می کند. قبلا با عواملی مانند «دیک گریسون» در نقش رابین (مایکل سرا)، «رالف فیِنس» در نقش آلفرد و «زاک گالیفیاناکیس» در نقش جوکر، آشنا شده ایم. تریلر جدید، در این زمینه اطلاعات بیشتری به ما می دهد.

در چهارمین تریلر منتشر شده، درگیری های بتمن با جوکر بزرگترین دشمنش به نمایش در می آید. رابین دستیار بتمن نیز در این ویدیو مشاهده می شود.

lego-batman-movie-robin-trailer-comic-con-w700

فیلم نامه توسط «ست گراهام اسمیت» نوشته شده و کارگردانی نیز بر عهده «کریس مک کی» است. عوامل فیلم لگویی قبلی برادران وارنر، به عنوان تهیه کننده این اثر سینمایی فعالیت می کنند. فیلم جدید، دنباله روی بازی «Caped Crusader» است و بتمن در می یابد که نمی توان همواره تنها به جنگ با شیطان رفت و او به کمک کسانی مانند «دختر خفاشی» و «رابین» احتیاج دارد. تریلرهای قبلی نیز به خوبی این مسئله را نشان می دادند. موسیقی نیز به طور هوشمندانه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

باید ببینیم که این فیلم می تواند همانند اثر لگویی قبلی علاقه مندان و منتقدان را راضی نگه دارد یا خیر. تکرار فروش موفق نسخه قبلی نیز دیگر مسئله ای است که برای قضاوت درباره آن، باید منتظر اکران فیلم بمانیم. با این حال به نظر می رسد جنبه های سرگرم کننده ی شخصیت مشهور بتمن ادامه داشته باشد. لگو بتمن اوایل سال ۲۰۱۷ بر روی پرده سینماها خواهد رفت. در ادامه از شما دعوت می کنیم به تماشای تریلر منتشر شده بنشینید.

منبع: screenrant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود