نگاهی به پایدار ترین و ماندگار ترین ازدواج هایی که بین چهره های سرشناس شکل گرفته اند [قسمت دوم-پایانی]

نگاهی به پایدار ترین و ماندگار ترین ازدواج هایی که بین چهره های سرشناس شکل گرفته اند [قسمت دوم-پایانی]

در دنیای هالیوود، افراد و چهره های سرشناس زیادی حضور دارند. آن ها دارای ثروت هنگفتی هستند و زندگی راحتی را تجربه می کنند. حضور در فیلم های مختلف و ارتباط با یکدیگر، باعث می شود که بازیگران و خوانندگان مشهور با یکدیگر ازدواج کنند. البته این گونه پیوندها معمولا چندان مستحکم نیست و خیلی زود به جدایی و طلاق می انجامد. ما قبلا درمقاله ای موضوع مورد بحث را پوشش داده ایم.

با این حال، زوج هایی نیز وجود دارند که توانسته اند زندگی خود را برای سال ها با همسرشان بگذرانند و روزهای خوبی را تجربه نمایند. ما در این مقاله قصد داریم ۳۱ مورد از موفق ترین روابط میان چهره های سرشناس و بازیگران هالیوود را به شما نشان دهیم. تصاویر را ببینید، توضیحات را بخوانید و تا پایان مطلب ما را همراهی نمایید. قسمت اول از این مقاله منتشر شده و شما می توانید از این لینک به آن دسترسی داشته باشید.

لیسا کودرو و میشل استرن؛ ۲۴ سال

315-w700

کودرو در سال ۱۹۹۵ با میشل استرن ازدواج کرد، اما آن ها ۸ سال قبل یکدیگر را دیده بودند. آن ها پس از دیدار در تولد یکی از دوستانشان، با یکدیگر نامزد کردند و بعد نیز باقی ماجرا رخ داد.

کودرو در رابطه با زندگی اش می گوید: “هنگامی که من و میشل تصمیم گرفتیم با یکدیگر ازدواج کنیم، می دانستیم که نمی توانیم از دوست داشتن هم تا ابد اطمینان حاصل نماییم، اما مطمئن بودیم که همراه هم با مشکلات پیش رو مواجه خواهیم شد. ما به ازدواج خود متعهد هستیم. بعد از این همه مدت، یک پیوند ایجاد می شود و عشق معنای دیگری پیدا می کند.”

سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک؛ ۲۶ سال

sarah-jessica-parker-matthew-broderick-marriage

این زوج در سال ۱۹۹۱ میلادی توسط برادر خانم پارکر با هم آشنا شدند. ازدواج آن ها سال ۱۹۹۷ شکل گرفت و حاصل آن اکنون سه فرزند است. آن ها معمولا چیزی از روابط خود بروز نمی دهند، با این حال آقای برودریک اظهار داشته که «برقراری ارتباط» کلید موفقیت زندگی اش است.

دیوید بویی و آیمان؛ ۲۶ سال

317-w700

دیوید بویی خواننده سرشناس و فقید، همسرش را در سال ۱۹۹۰ ملاقات کرد و در همان نگاه اول به او علاقه مند شد. آیمان در این رابطه می گوید: “من نمی خواستم با شخصی مانند او وارد رابطه شوم. همیشه می گفتم که به دیوید جونز واقعی (نام اصلی دیوید بویی) علاقه دارم. من به زندگی هنری دیوید بویی علاقه نداشتم. دیوید تنها یک شخصیت و خواننده بود. مردی که من ملاقات کردم، دیوید جونز بود.”

اسنوپ داگ و شانت تیلور؛ ۲۸ سال

318-w700

آن ها اواخر دهه ۱۹۸۰ میلادی یکدیگر را ملاقات کردند. کار این زوج در سال ۲۰۰۴ به طلاق کشیده شد، اما اسنوپ و همسرش سال ۲۰۰۸ بار دیگر ازدواج نمودند. اسنوپ داگ در رابطه با زندگی اش اظهار داشته:

“من آشفتگی و آزاری که در مسیر کسب موفقیت هایم به همسرم رسید را درک کردم. من متوجه نبودم که با او چگونه رفتار می کنم و چطور او را آزار داده ام. من داشتم به خودم خیانت می کردم. تا زمانی که متوجه شدم باید این زن که مرا دوست داشته و از فرزندانم نگهداری کرده را دوست بدارم و زندگی ام را در اولویت قرار داده و موسیقی و تجارتم را مسئله دوم خود بدانم.”

کایرا سجویک و کوین بیکن؛ ۲۸ سال

319-w700

آن ها یکدیگر را در فیلم «Lemon Sky» ملاقات کردند و مدت کوتاهی پس از آن نیز ازدواج نمودند. البته در صحبت های اخیر این زوج فاش شده که هنگامی که کایرا ۱۲ سال داشته، نخستین دیدار شکل گرفته است. آقای بیکن اظهار داشته که تنها یک بار عصر هنگام برنامه اجرا کرده و آن هم زمان ملاقات با همسرش بوده است.

“دختر کوچکی در آن جا حضور داشت و نمایش را دیده بود. برادرش به او گفت که تو بازیگر مرد را دوست داشتی، برو و این را به او اطلاع بده. او دختر کوچکی به نام کایرا بود و تنها ۱۲ سال داشت.”

تام هنگس و ریتا ویلسون؛ ۲۹ سال

320-w700

تام هنکس همسرش را در فیلم «داوطلبان» ملاقات کرد. وی در آن زمان از همسر اولش جدا شده بود و پس از یک سال آشنایی با ریتا، ازدواج دومش سر گرفت. آقای هنکس اظهار داشته: “هنگامی که همسرم را ملاقات کردم، با خود گفتم که دیگر هیچ گاه تنها نخواهم ماند.”

اپرا وینفری و استدمن گراهام؛ ۳۱ سال

321-w700

نخستین ملاقات آن ها به سال ۱۹۸۶ میلادی باز می گردد. این زوج هیچ گاه به طور رسمی با یکدیگر ازدواج نکردند، اما در سال ۲۰۱۲ نامزدی خود را اعلام نمودند. اپرا اعلام داشته که ازدواج برای زندگی و رابطه غیر معمولی و فوق العاده آن ها زیادی معمولی جلوه می کرده و به همین دلیل، آن ها از ازدواج رسمی چشم پوشی کرده اند.

اپرا اظهار داشته: “اگر از آقای گراهام در این رابطه سوال کنید، او به شما خواهد گفت که اگر ازدواج می کردیم، امروز در کنار هم نبودیم. او مردی سنتی است و این رابطه بسیار غیر سنتی به شمار می رود.”

تینا ترنر و اروین باخ؛ ۳۱ سال

322-w700

وی که از دوستان اپرا به شمار می رود، تصمیم گرفت رویه ای متفاوت در پیش بگیرد و به طور رسمی ازدواج کند. خانم ترنر پس از ۲۷ سال رابطه با همسرش، در سال ۲۰۱۳ مراسم ازدواجش را برگزار کرد. او چند روز پس از این اتفاق، در مصاحبه ای این سخنان را بر زبان آورد:

“این همان شادی است که مردم درباره اش صحبت می کنند. من دیگر هیچ آرزویی ندارم و می توانم نقش عمیق بکشم و بگویم که همه چیز خوب است.”

گلدی هان و کرت راسل؛ ۳۴ سال

arrives at Mattel Children's Hospital UCLA Kaleidoscope Ball at 3LABS on May 2, 2015 in Culver City, California.

خانم هان که مادر کیت هادسون هنرپیشه سرشناس نیز هست، رابطه با همسرش را در سال ۱۹۸۳ آغاز کرد. آن ها هم ازدواج نکرده اند، اما راهی طولانی پیموده و اکنون دارای پسری به نام «وایات» هستند. او در این رابطه اظهار داشته: “اگر ازدواج می کردم، مدت ها بود که طلاق گرفته بودم. ازدواج امری سرگرم کننده و روانی است. اگر احساس می کنید که باید میان شما و دیگری پیوند و تعهد برقرار باشد، آن گاه ازدواج گزینه مناسبی به شمار می رود.”

جولیا لوئیس دریفوس و برد هال؛ ۳۵ سال

324-w700

او شوهرش را اوایل دهه ۸۰ میلادی در منطقه شمال غرب ملاقات کرد. آن ها در سال ۱۹۸۷ ازدواج کردند و اکنون دو پسر دارند. جولیا درباره پیدا کردن همسرش احساس خوش شانسی می کند و در این رابطه می گوید:

“من با فرد مناسبی ازدواج کردم و احساس خوش شانسی می کنم. خانواده و ازدواج من یک اولویت بوده است. خیلی از مردم چنین حرف هایی را مطرح می کنند، اما من خیلی سخت تلاش کردم تا همه چیز رو به راه باشد. این موضوع به دلخوشی من تبدیل شده، زیرا تنها راهی است که می توانستم با آن در این شغل و تجارت دوام بیاورم و با خانواده ام همراه باشم.”

فلیسیتی هافمن و ویلیام اچ میسی؛ ۳۵ سال

los-angeles-premiere-of-cake-after-party

آن ها اوایل دهه ۸۰ میلادی با یکدیگر ملاقات کردند و قبل از ازدواج ۱۵ سال نامزد بودند. اکنون ۲۰ سال از ازدواج رسمی آن ها می گذرد، اما خانم هافمن همچنان در این رابطه هیجان زده است. وی اظهار داشته: “من هنوز هم به او عشق می ورزم. من خیلی خوش شانس هستم که همسری مانند او دارم. دیدن ویلیام هنوز هم مرا سر ذوق می آورد.”

آنجلا باسِت و کورتنی بی ونس؛ ۳۷ سال

5.170921

بازیگر مجموعه «داستان ترسناک آمریکایی» شوهرش را در سال ۱۹۸۰ ملاقات کرد. آن ها در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند و اکنون فرزندان دوقلو دارند که نامشان برونوین و اسلیتر است.

آزی و شارون آزبورن؛ ۳۸ سال

LOS ANGELES, CA - FEBRUARY 22: TV Personality Sharon Osbourne and Musician Ozzie Osbourne attend the 23rd Annual Elton John AIDS Foundation Academy Awards Viewing Party on February 22, 2015 in Los Angeles, California. (Photo by Jamie McCarthy/Getty Images for EJAF)

این دو نفر کاملا برای یکدیگر ساخته شده اند. آن ها در سال ۱۹۷۹ با هم آشنا شدند و سه سال بعد به طور رسمی ازدواج نمودند. آن ها اخیرا مشکلاتی با یکدیگر داشته اند، اما به نظر می رسد در حال بازسازی روابط هستند و قصد دارند امسال زندگی را دوباره آغاز کنند.

دختر آن ها در این رابطه می گوید: “مراقبت از زندگی چیز خوبی است. هر کسی در زندگی اش روزهای سختی دارد، اما آن ها معنای عشق واقعی هستند. دیدن دوباره عشق ورزیدن آن ها و این که می خواهند عمیقا همدیگر را دوست داشته باشند، باعث می شود که بفهمم خانواده من تا چه میزان خاص است.”

مریل استریپ و دان گامر؛ ۳۹ سال

328-w700

مریل استریپ که بیشترین نامزدی اسکار در میان تمام بازیگران را در کارنامه دارد، در سال ۱۹۷۸ همسر خود را ملاقات کرد؛ تنها ۶ ماه پس از درگذشت شوهر اولش بر اثر سرطان ریه. حاصل این ازدواج ۴ فرزند بوده است. آن ها درباره رابطه شان چندان صحبت نمی کنند، اما خانم استریپ هنگام دریافت جایزه اسکار در سال ۲۰۱۲، درباره همسرش این جملات را به زبان آورد:

“من می خواهم اول از دان تشکر کنم، زیرا اگر این کار در آخر سخنانم انجام شود، موسیقی پخش می گردد و همه چیز به هم می ریزد. من می خواهم بدانی که با ارزش ترین چیز ها در زندگی مان را تو به من داده ای.”

دنزل و پائولتا واشنگتن؛ ۴۰ سال

329-w700

آن ها در سال ۱۹۷۷ با یکدیگر آشنا شدند و ۶ سال بعد به طور رسمی ازدواج نمودند. با این حال درخواست ازدواج آقای واشنگتن قبلا سه بار رد شده بود. وی قبلا فکر می کرده که خواسته اش را تنها دو بار مطرح کرده، اما همسرش در مصاحبه ای این گفته را اصلاح نمود.

دالی پارتن و کارل دین؛ ۵۲ سال

330-w700

آن ها در سال ۱۹۶۴ همدیگر را دیدند و ۲ سال بعد ازدواج کردند. آن ها درباره بیش از ۵۲ سال زندگی مشترکشان چیز زیادی در رسانه ها بروز نداده اند، اما یک تفاوت آن ها را کنار یکدیگر نگه داشته است. پارتن در این رابطه می گوید: “مسئله جذب شدن به چیزهای مخالف است. ما کاملا با هم متفاوت بودیم و همین موضوع سرگرم کننده بود. من هیچوقت نمی دانم که او چه چیزی می خواهد بگوید و یا چه کاری انجام می دهد. همسرم همیشه مرا شگفت زده می کند.”

منبع: thisisinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود