دیوید فینچر ساخت قسمت دوم فیلم «جنگ جهانی زد» را بر عهده خواهد داشت

دیوید فینچر ساخت قسمت دوم فیلم «جنگ جهانی زد» را بر عهده خواهد داشت

علاقه مندان به سینما و فیلم های آخرالزمانی، حتما با اثری به نام «جنگ جهانی زد» (World War Z) آشنایی دارند. این فیلم بر اساس رمان پرفروشی به نام «جنگ جهانی زد: تاریخ شفاهی جنگ زامبی» ساخته شد و توانست به موفقیت نسبی دست یابد.

برت پیت در اثر سینمایی یاد شده نقش یک مامور سازمان ملل را ایفا می کند و سعی دارد از شیوع نسل زامبی ها جلوگیری نماید. علی رغم آنکه فیلم در مجموع خوب ظاهر شده، اما هیچکس انتظار مجموعه ای شدن آن را نداشته است. حالا خبری منتشر شده که از ساخت قسمت های بعدی توسط دیوید فینچر حکایت دارد.

بر اساس گزارش ها، آقای فینچر در آستانه عقد قرارداد برای شروع ساخت قسمت های جدید در اوایل سال میلادی آینده است. برد پیت بار دیگر در نقش بازیگر اصلی و تهیه کننده ظاهر خواهد شد. این هنرپیشه و دیوید فینچر سابقه همکاری طولانی با یکدیگر دارند و تا به حال در سه پروژه مشترک (هفت، باشگاه مبارزه و مورد عجیب بنجامین باتن) حضور داشته اند.

آقای فینچر از سال ۲۰۱۴ تا به حال و از زمان کارگردانی «دختر گمشده» هدایت هیچ اثری را بر عهده نداشته است. وی در این مدت تلاش کرده نسخه آمریکایی سریال انگلیسی «آرمان شهر» را بسازد، اما موفق به انجام این امر نشده است. همچنین انتظار می رفت که او کارگردانی نسخته بازسازی شده فیلم «۲۰ هزار فرسنگ زیر دریا» را بر عهده بگیرد.

با این حال در حال حاضر باید وی را سرگرم پروژه «جنگ جهانی زد ۲» بدانیم. با توجه با آثار ساخته شده توسط آقای فینچر، می توان گفت که او یکی از بهترین کارگردانان نسل خود است. قسمت دوم قرار بود توسط «خوان آنتونیو بایونا» ساخته شود و تابستان نیز به نمایش در بیاید، اما او در حال حاضر ساخت قسمتی جدید از «دنیای ژوراسیک» را دنبال می کند.

منبع: gizmodo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • محمد آبان ۲۷, ۱۳۹۸

    ظاهرا در جریان نیستید که دیوید فینچر دو فصل از سریال شکارچیان ذهن را پس از دختری با خالکوبی اژدها کارگردانی و تهیه کنندگی کرده است