چهره‎ های مشهوری که کودکانی را به فرزند خواندگی پذیرفته ‎اند

چهره‎ های مشهوری که کودکانی را به فرزند خواندگی پذیرفته ‎اند

همه ی خانواده ها شبیه به هم نیستند و ممکن است از نظر نوع، تعداد و نژاد با یکدیگر متفاوت باشند.

آنجلینا جولی و برد پیت تا پیش از جدایی شان، مشهورترین نمونه ی خانواده های ترکیبی بودند. هفت فرزند آن ها از چهار کشور مختلف بودند؛ چهار تای آن ها فرزند خوانده و سه تای آن ها فرزندان بیولوژیکی شان هستند. اما چهره های مشهور زیاد دیگری هم هستند که بچه هایی را به فرزند خواندگی پذیرفته اند.

تام کروز و نیکول کیدمن

تام کروز و نیکول کیدمن پیش از جدایی شان در سال ۲۰۰۱، دو کودک به نام های کانر و ایزابلا را به فرزند خواندگی پذیرفتند. اگرچه کیدمن اعلام کرده بود فیلم سینمایی «شیر» که در سال ۲۰۱۶ در آن بازی کرده بود «نامه ی عاشقانه» ی او برای فرزند خوانده هایش است اما حقیقت آن است که رابطه ی خوبی میان آن ها وجود ندارد.

کانر و ایزابلا که حالا ۲۳ و ۲۵ سال سن دارند و به فرقه ی ساینتولوژی گرویده اند، بعد از جدایی کیدمن و کروز، زندگی با پدرشان را انتخاب کردند.

احتمالا آن ها به دلیل اینکه کیدمن از اعضای کلیسای ساینتولوژی نیست از او دوری می کنند. ایزابلا در مصاحبه ای با سایت ساینتولوژی درباره ی مادرش گفته بود علاقه ای به صحبت با مادرش ندارد و او را زنی سرکوبگر خواند که تلاش می کند جلوی تمام خوبی های دنیا بگیرد.

کیدمن از همسر فعلی اش، کیت اربن دو دختر بیولوژیک به نام های ساندی رز و فیث مارگارت دارد که به ترتیب ۹ و ۷ ساله هستند.

ساندرا بولاک

ساندرا بولاک در میانه ی جدایی از همسر سابقش جس جیمز، پسری به نام لوییس و پنج سال بعد از آن، دختری به نام لیلا را به فرزند خواندگی پذیرفت.

بولاک فرزند خواندگی دومش را مخفی نگه داشت تا ثابت کند که می تواند برای فرزندانش یک فضای خانوادگی عادی فراهم کند.

هیو جکمن

هیو جکمن و همسرش دبورا لی فرنس بعد از تلاش های نافرجام برای بچه دار شدن، یک پسر به نام اسکار و یک دختر به نام آوا را به فرزند خواندگی پذیرفتند.

طبق گفته های جکمن، او و همسرش دبورا لی که در زمان ازدواج شان ۴۰ سال سن داشت، مدت زیادی را درگیر سقط جنین و انجام لقاح مصنوعی بودند.

وقتی آن ها تصمیم گرفتند بچه ای را به فرزند خواندگی بپذیرند، دو نوزاد دورگه را انتخاب کردند.

مدونا

مدونا چهار فرزند خوانده دارد: دیوید بندا، مرسی جیمز و دوقلوهایی به نام های استلا و استر.

هر چهار فرزند خوانده ی مدونا متولد کشور افریقایی مالاوی هستند. او پسرش دیوید را در سال ۲۰۰۶، سپس دخترش مرسی را در سال ۲۰۰۹ و هشت سال بعد، دختران دوقلویش استلا و استر را به فرزند خواندگی پذیرفت.

مدونا در مصاحبه ای با نشریه ی People می گوید: «گاهی چشم هایم را می بندم و به این فکر می کنم که چرا آشپزخانه ی خانه ام پر از بچه هایی نیست که در آن مشغول رقصیدن باشند. بچه های زیادی وجود دارند که به یک خانه احتیاج دارند. از خودم پرسیدم منتظر چه هستی؟ دست به کار شو!»

دو فرزند دیگر بیولوژیک مدونا، یک دختر و یک پسر به نام های لوردس سیکون لئون و روکو ریچی از همسران سابق او یعنی کارلوس لئون و گای ریچی هستند.

جولی اندروز

جولی اندروز ستاره ی فیلم به یاد ماندنی «اشک ها و لبخندها» و همسرش در دهه ی هفتاد میلادی دو کودک یتیم ویتنامی را به فرزند خواندگی پذیرفتند.

اندروز و همسرش، دختران شان امی و جوانا را زمانی که آن ها تنها دو و پنج ماهه بودند به فرزند خواندگی پذیرفتند. این زوج هیچ فرزند بیلوژیکی از یکدیگر ندارند اما هر دوی آن ها از ازدواج های قبلی شان فرزندانی دارند.

اندروز درباره ی خانواده ی بزرگش می گوید: «من هم نامادری بچه های همسرم هستم، هم یک مادرخوانده. به علاوه، مادر بچه های بیوبلوژیک خودم هم هستم. وضعیت درهم و برهمی است!»

اما تامپسون

اما تامپسون و همسرش به طور غیر رسمی پسری ۱۶ ساله از کشور افریقایی رواندا را به فرزند خواندگی پذیرفتند که پیش از آن یک سرباز بود.

تامپسون آگابای ۱۶ ساله را (که به او تیندی می گوید) در یکی از برنامه های انجمن پناهجویان دیده بود. آگابا بعد از فرار از کشورش رواندا، در آن زمان در خیابان های لندن می خوابید. تامپسون از او دعوت کرد تا برای تعطیلات کریسمس پیش آن ها باشد و از آن زمان او به عضوی از خانواده ی آن ها تبدیل شد.

برد پیت و آنجلینا جولی

برد پیت و آنجلینا جولی، زوج سابق، علاوه بر فرزندان بیولوژیک شان یعنی شیلو، ناکس و ویوین، سه فرزند خوانده به نام های مادوکس، پاکس و زاهارا دارند که از کشورهای کامبوج، ویتانم و اتیوپی هستند.

جولی درباره ی فرزند خوانده هایش می گوید: «آن ها بهترین کسانی هستند که در تمام عمرم دیده ام و شادی زیادی به من می بخشند.»

لیونل ریچی

لیونل ریچی، نیکول را در چهار سالگی به دلیل مشکلات شخصی و مالی والدینش به پیش خود برد و در نه سالگی به طور رسمی او را به فرزند خواندگی پذیرفت.

ریچی در مصاحبه ای می گوید زمان زیادی طول نکشید تا او نیکول را جزئی از خانواده اش بداند: «شاید حدود یک سال بعد من شیفته ی آن دختر کوچک شده بودم و از آن زمان دیگر پدر او شدم.»

ریچی دو فرزند بیلوژیک هم به نام های سوفیا ریچی و مایلز بروکمن ریچی دارد.

چارلیز ترون

چارلیز ترون دو فرزند خوانده دارد، پسری به نام جکسون و دختری به نام آگوست.

ترون اولین فرزند خوانده اش جکسون را در سال ۲۰۱۲ از زادگاه خود یعنی افریقای جنوبی پذیرفت. سه سال بعد از آن، ترون دخترش آگوست را از امریکا به فرزند خواندگی پذیرفت.

ترون در اینباره می گوید: «همیشه می دانستم که یک روز بچه ای را به فرزند خواندگی می پذیرم. همیشه.»

شارون استون

شارون استون سه پسرخوانده دارد که یکی از آن ها تحت سرپرستی همسر سابق او است.

استون پسر خوانده ی اولش رونان را به همراه همسر سابقش فیل برانشتین به فرزند خواندگی پذیرفت. بعد از جدایی این زوج در سال ۲۰۰۴، آن ها به مدتی طولانی درگیر کشمکشی قانونی بر سر سرپرستی رونان بودند که در نهایت سرپرستی رونان به برانشتین واگذار شد.

کمی بعد از آن، استون پسر دیگرش لرد را در سال ۲۰۰۵ و یک سال بعد نیز پسر سومش کوئین را به فرزندخواندگی پذیرفت. پسران استون جایزه ی «مادر سال» را که در سال ۲۰۱۷ از طرف انجمن مطالعات سرطان های سینه و پروستات برگزار شده بود برای او به ارمغان آوردند. استون در اینباره می گوید: «از بچه هایم ممنونم که مرا انتخاب کردند. من مادر خوشبختی هستم.»

کیت بلانشت

کیت بلانشت و همسرش در سال ۲۰۱۵ دختری به نام ادیت را به فرزند خواندگی پذیرفتند. این زوج سه پسر بیولوژیک هم دارند.

بلانشت می گوید او بعد از تولد اولین پسرش در سال ۲۰۰۲ تصمیم گرفته بود بچه ای را به فرزند خواندگی بپذیرد: «من احساس می کردم که ما فضای عاطفی کافی در قلب هایمان و ویژگی های لازم برای داشتن فرزند دیگری را داریم و این احساس از نظر بیولوژیک نبود.»

مگ رایان

مگ رایان پنج سال بعد از جدایی از همسر سابقش دنیس کوئید که از او یک پسر بیولوژیک دارد، دخترش دیزی را در سال ۲۰۰۶ از کشور چین به فرزند خواندگی پذیرفت. رایان درباره ی مسأله ی فرزند خواندگی می گوید: «من متقاعد شده ام، کاملا متقاعد شده ام که در مورد فرزند خواندگی هیچ چیز تصادفی ای وجود ندارد. او همان دختری است که من باید داشته باشم.»

منبع: thisisinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • irani اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷

    همشونم کاکاسیاه برداشتن
    خب یه ایرانی برمیداشتی شما که میخوایی برداری

    • فرهنگ اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷

      نژادپرست نباشیم

    • امیر اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷

      چه خودتم بالا میگیری برادر من!
      همون سیاه پوست ها چه ضعفی نسبت به جنابعالی دارن؟! یه جوری حرف میزنی انگار رنگ پوست به ارزش انسان هم ربط داره!

    • amir اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷

      وقتی تو اسمت ایرانیه و به یه انسان دیگه میگی کاکا سیا انتظار نداشته باش تویه بیشعور رو ببرن. برو علفتو بخور تو غارت بخواب حاجی

    • badgall ri ri مهر ۲۰, ۱۳۹۸

      حتما توی ناقص العقلو که نمیفهمی از نظر امریکاییا ما هم جزو کاکاسیاها حساب میشیمو ورمیداشتن?

  • ds اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۷

    این از استار های خارجی که همش بچه تبلیغ میکنن اینم از سیا سوخته های ایرانی ما که دارن سگ و گربه تبلیغ میکنن. وای بر این مردمان ابله و ندید بدید.