۳ سریال علمی تخیلی جدید سرویس نتفلیکس که بزودی منتشر می‌شوند

۳ سریال علمی تخیلی جدید سرویس نتفلیکس که بزودی منتشر می‌شوند

علاقه سرویس نتفلیکس به ساخت سریال های جدید و اورجینال بر کسی پوشیده نیست و این کمپانی اخیراً درخواست ساخت سه سریال علمی تخیلی جدید به نام های «فرقه اکتبر» (October Faction)، «آی لند» (The I-Land) و «راهبه جنگجو» (Warrior Nun) را صادر کرده است تا باز هم بر مجموعه اورجینال این کمپانی افزوده شود. غول دنیای استریمینگ در طی سال های اخیر سریال های اورجینال بسیاری تولید کرده است و سال ۲۰۱۸ یکی از بهترین سال ها برای این کمپانی بوده است. در سال کنونی شاهد پخش تعدادی از بهترین سریال های ساخت این سرویس بودیم که در میان بهترین سریال های سال قرار می گیرند.

سریال جدید نتفلیکس

در هفته های اخیر شاهد پخش سریال های «دیوانه» (Maniac)، فصل دوم سریال «خرابکار آمریکایی» (American Vandal)، سریال جدید «پلیس خوب» (The Good Cop)، فصل پنجم سریال انیمیشن «بوجک هورسمن» (BoJack Horseman) و البته فصل دوم سریال «مشت آهنین» (Iron Fist) بودیم. اما این تنها ذره ای از برنامه های سرویس نتفلیکس برای ماه سپتامبر و چند ماه باقیمانده از سال ۲۰۱۸ است. برای مثال در سریال درام و علمی تخیلی «آی لند» که نیل لابوت نقش شورانر آن را بر عهده دارد، کیت بووسوورث و الکس پتیفر بازی خواهند کرد که داستانی مابین سریال های «گمشدگان» (Lost) و «بازمانده» (Survivor) داشته و انتظار می رود موفقیتی دیگر را برای سرویس نتفلیکس رقم بزند. بر اساس اخباری که در روزهای اخیر منتشر شده، نتفلیکس همزمان روی سه پروژه سریالی متمرکز شده و هر سه را با هم منتشر خواهد کرد.

سریال «فرقه اکتبر»

این سریال جدید که بر اساس یک کتاب کمیک بوکی موفق نوشته استیو نایلز ساخته شده، داستان دو شکارچی هیولا به نام های فرد و دلوریس را روایت می کند که بعد از مرگ پدر فرد و همراه با بچه های نوجوانشان به شهر دوران کودکی خود در نیویورک باز می گردند. در حالی که آن ها باید با خانواده جدید خود کنار بیایند، فرد و دلوریس باید هویت خود به عنوان اعضای یک سازمان مقدس را از دیگران پنهان نگه دارند و خیلی زود متوجه می شوند که شهر دوران کودکی شان آنطور که فکر می کرده اند نیست.

سریال «آی لند»

سریال جدید «آی لند» یک سریال ماجراجویانه و علمی تخیلی جدید است. بر اساس داستان این سریال، ۱۰ نفر در یک جزیره خشن و مرگبار از خواب بیدار می شوند بدون این که بدانند کی هستند، چه اتفاقی برایشان افتاده و چطور از این جزیره سر درآورده اند. آن ها در ادامه، سفری سخت و پرماجرا را برای بازگشت به خانه آغاز می کنند و خیلی زود متوجه می شوند که دنیای جزیره آن طور که فکر می کنند نیست. در مواجهه با چالش های سخت روانی و فیزیکی جزیره، آن ها باید به بهترین شخصیت خود رسیده و یا در بدترین شخصیت خود با مرگ مواجه شوند.

سریال جدید نتفلیکس

سریال «راهبه جنگجو»

سریال جدید «راهبه جنگجو» که بر اساس یک سری مانگا ساخته شده داستان یک راهبه ۱۹ ساله را روایت می کند که ناگهان در یک مرده شورخانه از خواب بیدار شده و دستگاهی کار گذاشته شده در پشتش را کشف می کند. وی خیلی زود در می یابد که جزئی از یک پیمان باستانی برای مقابله با شیاطین و هیولاها در روی زمین است و نیروهای قدرتمندی که نماینده بهشت و جهنم هستند برای پیدا کردن و کنترل او تلاش می کنند.

هنوز هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای این سه سریال علمی تخیلی جدید توسط سرویس نتفلیکس اعلام نشده است.

نقدی کوتاه بر سریال جدید و اکشن «جک رایان» از سرویس اینترنتی آمازون

۷ سریال انیمه دیدنی برای کسانی که چیزی در مورد این ژانر نمی دانند

۹ قاتل سریالی که در فصل دوم سریال «شکارچی ذهن» به آن ها پرداخته خواهد شد

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود