اعدام برادران باند مخوف تجاوز به ۳۶ زن در مشهد، گلستان و مازندران

اعدام برادران باند مخوف تجاوز به ۳۶ زن در مشهد، گلستان و مازندران

دو تن از اعضا باند مخوفی به نام برمودا که در چند سال اخیر به ۳۶ زن در استان خراسان، مازندران و استان گلستان تجاوز کرده بودند، به داور مجازات آویخته شدند. اعدام دو تن از اعضا این باند مخوف دهه نود شمسی، بامداد امروز در زندان مرکزی مشهد انجام گرفت تا دو برادر شیطان صفت، به سزای اعمال کثیف خود برسند. این ۲ برادر به جرم تجاوز به نوامیس مردم به بیش از ۱۰ بار اعدام محکوم شده بودند.

این دو برادر به همراه زنی به نام افسانه، دختران و زنان را در سال های اخیر اغفال کرده و مورد تجاوز جنسی قرار داده و اموال ان ها را به سرقت می بردند. اعضا این باند که به باند برمودا شهرت دارد، در تحقیقات قضایی به تجاوز به ۳۶ زن اعتراف کردند. ۱۰ مورد از ۳۶ فقره تجاوز جنسی اعضا باند برمودا به قربانیان، در شهر مشهد رخ داده است. شماری از اعضای باند برمودا به اعدام محکوم شدند که ۲ برادر امروز به دار مجازات آویخته شدند.

حکم اعدام این دو برادر توسط دیوان عالی کشور تایید شده بود. پرونده محکوم به اعدام دیگر نیز در حال انجام مراحل قانونی است. اعضا باند برمودا را افرادی چون ابوالفضل، علی، محمد و افسانه تشکیل می دادند. مکان فعالیت های مجرمانه این باند، استان تهران، مازندران، خراسان رضوی، گلستان و خراسان شمالی اعلام شده است.

تصویر اعضا باند مخوف برمودا و خودروهایی که توسط آن ۳۶ زن را اغفال کرده و مورد تجاوز جنسی قرار می دادند

در مخفی گاه اعضا باند مخوف برمودا تعداد زیادی کارت عابر بانک متعلق به قربانیان کشف شده است. از اعضا باند ، ۲۰ میلیون وجه نقد و مقادیری طلا نیز کشف و ضبط شد. اعضا باند از پراید و پژو نقره ای برای اقدامات مجرمانه استفاده میکرد که تصاویرش را مشاهده می کنید. باند برمودا برای هدایت برنامه های کثیف خود، از علامت آژانس استفاده کرده و همواره زنی به نام افسانه را در صندلی جلو قرار می دادند تا طعمه ها شک نکنند.

یک آقا نیز در صندلی عقب می نشست تا زمانی که طعمه سوار ماشین می شود، او را با چاقو تهدید کند. بازگشت اعضا این باند از استان خراسان به سمت استان گلستان، زمینه حضور یک اکیپ مجهز عملیاتی پلیسی در مشهد و دستگیری این افراد شد.

پس از سوار کردن سوژه مورد نظر با توجه به اینکه شیشه‎های خوروها نیز به صورت دودی شکل بوده با بالا کشیدن شیشه‎ها فرد را به جنگل‎های حاشیه شهر برده و در صورت مقاومت فرد با ضرب و جرح نسبت به سرقت طلا و جواهر، گوشی تلفن همراه و هر شی قیمتی دیگر اقدام می‎کردند.

رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در سال ۱۳۹۷ به ایسنا گفته بود که تجاوز به کودکان در ایران، کمتر از نصف میانگین جهانی است. با این حال، رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در سال ۱۳۹۶ گفته بود که به ۹۰ درصد کودکان کار تجاوز می شود. سعید مدنی جامعه شناس معتقد است که ۸۰ درصد تجاوز جنسی در ایران گزارش نمی شود و بیشترین آمار تجاوز گزارش شده مربوط به استان تهران است. روزنامه مردم سالاری هم اخیرا در گزارشی اعلام کرد که بیشترین آمار تجاوز جنسی به زنان در ایران، در شهر تهران رخ می دهد.

باند برمودا آخرین باند تبهکاری که توسط جوانان برای سرقت اموال دختران و تجاوز جنسی به زنان راه اندازی شده نبوده و نخواهد بود. بنابراین، سطح آگاهی عموم درباره ناهنجاری های جامعه و رعایت مسائل ایمنی و حریم خصوصی و استفاده از خدمات عمومی رسمی و صلاحیت دار، با در اولویت قرار بگیرد. فناوری اطلاعات و کسب و کارهای مجازی (حمل و نقل اینترنتی) می تواند تاثیر زیادی در کاهش وقوع چنین جرم هایی داشته باشد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵ نظر

ورود

  • hosein شهریور ۲۶, ۱۳۹۹

    تجاوز به کودکان نصف میانگین جهانی است. حالا چطور امارهامون نصفه؟ ۸۰ درصدشو شکایت نمیکنن. کسی اصلا نمیفهمن. کلا مملکت یه بهشته ما کوریم نمیبینیم.
    به خود من تو کودکی تجاوز شد. یکی از معلمامون ماه اخر سال پنجم دبستان منو رو پاش نشوند مالید. موقع امتحانا معلممون یه دوستشو اورد تا با دانش اموزا کار کنه. اونم منو مالوند.
    بعد ساعتای ۹ یه سر برین توپخونه تا خود جمهوری تو تک تک کوچه خیابونا کارتن خواب خوابیده. یکی از دوستای قدیمیم مغازش انقلابه. بعضی شبا تا ساعتای ۱۰ وایمیستم مغازش.

  • محمد حسین شهریور ۲۶, ۱۳۹۹

    اعدام واسه این انگلا کمه، باید شدیدترین بلاها من جمله قطع عضو تدریجی رو سرشون بیارن که به ناموس مردم تجاوز میکنن.

  • آنتی رضا ستوده شهریور ۲۶, ۱۳۹۹

    اینا دلشون جانی و طوسی رو میخواد.

  • علیرضا شهریور ۲۷, ۱۳۹۹

    اینا باید ۱۰۰۰ بار اعدام بشن

  • حسین شهریور ۴, ۱۴۰۲

    اینها رو باید زجر کش کرد با دیگه به ناموس ایرانی تجاوز نکنن