توافق هری و مگان مارکل با نتفلکیس برای ساخت ریالیتی شویی درباره خودشان

توافق هری و مگان مارکل با نتفلکیس برای ساخت ریالیتی شویی درباره خودشان

گزارش ها حاکی از آن است که هری و مگان مارکل با سرویس نتفلکیس بر سر ساخت یک ریالیتی شو به توافق رسیده اند. رسانه ها می گویند، مارکل، بازیگر سابق هالیوود مشتاق است در این ریالیتی شو «خود واقعی اش» را به مردم نشان دهد.

در ابتدا تصور می شد قرارداد همکاری ۱۱۲ میلیون پوندی این زوج با نتفلیکس بیشتر حول محور تهیه کنندگی و گویندگی باشد.

اما حالا منبعی به وبسایت The Sun گفته برنامه ی مذکور این فرصت را برای دنیا فراهم خواهد کرد تا نگاهی اجمالی به درون زندگی این زوج مشهور و جنجالی بیاندازند. این در حالی است که هری و مگان برای فرار از آنچه مزاحمت های رسانه ها عنوان شده بود به آمریکا نقل مکان کردند.

ساسکس ها که از مقام خود به عنوان اعضای ارشد خاندان سلطنتی کناره گیری کردند، گفته اند امیدوارند بتوانند «درباره ی مردم و مسائلی که در دنیا وجود دارد آگاهی بخشی کنند.»

هری و مگان مارکل نتفلکیس

منبعی گفته: «آن ها شاید خودشان ایده های بزرگی درباره ی تولید آثاری در زمینه ی مسائل زیست محیطی و فقر داشته باشند، اما نتفلیکس به وضوح دنبال حضور واقعی خود آن ها است.»

این منبع همچنین گفته این ریالیتی شو «خوش ساخت» و نه از جنس ریالیتی شوهای سطحی خواهد بود و تمرکز آن را بر فعالیت های خیرخواهانه ی هری و مگان عنوان کرده است.

گفته می شود برای ساخت این ریالیتی شو این زوج سه ماه در برابر دوربین خواهند بود، گرچه هنوز مشخص نیست آیا در این برنامه از عمارت مجلل شان در لس آنجلس هم تصاویری پخش خواهد شد یا نه، خانه ای که این زوج در ماه جولای سال جاری میلادی مخفیانه به آن نقل مکان کردند.

با این حال، نشریه ی مجستی گفته تمام این ماجرا «اندکی متظاهرانه به نظر می رسد» چون هری و مگان اعلام کردند برای دوری از کانون توجه عمومی به آمریکا نقل مکان کردند.

اما برخی کارشناسان معتقدند هری و مگان مارکل می خواهند این کار را «به شیوه ی خودشان» انجام دهند، به علاوه همه ی آثار موفق سرویس نتفلکیس ریالیتی شو بوده اند بنابراین این تصمیم آن ها «قابل درک» است، گرچه «هضم آن برای خاندان سلطنتی بریتانیا دشوار خواهد بود».

نتفلیکس تأیید کرده پروژه های مشترک متعددی با ساسکس ها در پیش دارد، از جمله یک برنامه ی مستند با موضوع حیات وحش و یک برنامه ی انیمیشنی درباره ی زنان الهام بخش.

این اتفاق بعد از آن رخ داد که برخی مدعی شدند اظهار نظرهای هفته ی گذشته ی هری و مگان مارکل درباره ی انتخابات آمریکا «نقض» معامله ی صورت گرفته میان آن ها با ملکه الیزابت دوم بر سر خروج شان از انگلیس بود.

هری و مگان در پیامی ویدئویی که آن را در عمارت ۱۱/۴ میلیون پوندی خود در لس آنجلس ضبط کرده بودند از مردم آمریکا خواستند «تحت تأثیر سخنان تنفرآمیز، اخبار نادرست و تنفرپراکنی های فضای مجازی قرار نگیرند».

اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا باید از نظر سیاسی بی طرف باشند، موضوعی که هری خود در این پیام ویدئویی به آن اذعان کرد و گفت هرگز در انتخابات انگلیس رأی نداده است.

این در حالی است که در ماه مارس سال میلادی جاری وقتی هری و مگان اعلام کردند قصد دارند انگلیس را به مقصد کشور دیگری ترک کنند، به ملکه تعهد دادند کاری برخلاف ارزش های او از آن ها سر نزند.

از طرفی به تازگی نیز ادعا شده دوشس ساسکس به این دلیل در دوران حضورش در انگلیس تابعیت آمریکایی اش را حفظ کرد که راه ورود به عرصه ی سیاست را برای خود باز نگه دارد.

منبعی به نشریه ی ونتی فر گفته: «یک دلیل اینکه مگان مصر بود تابعیت آمریکایی اش را نگه دارد این بود که بتواند وارد سیاست شود.»

«من فکر می کنم اگر مگان و هری مقام سلطنتی شان را کنار گذاشته بودند او به طور جدی به نامزد شدن برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فکر می کرد.»

بیشتر بخوانید:

مگان مارکل می خواست نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود!

محققان: چهره مگان مارکل قابل اعتمادتر از ملکه انگلیس است

اختلاف عروس های خاندان سلطنتی بریتانیا؛ مگان مارکل دسته گل کیت میدلتون را قبول نکرد

در جستجوی آزادی؛ افشاگری‌های جدید درباره علت جدایی هری و مگان مارکل از خاندان سلطنتی بریتانیا

۱۰ قانون پروتکل سلطنتی که هری و مگان مارکل دیگر مجبور به رعایت‌شان نیستند

۹ حقیقت جالب درباره مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا

دعوای عروس های خاندان سلطنتی بریتانیا بر سر پوشیدن جوراب شلواری!

نگاهی به ۱۹ مورد از ازدواج خاندان های سلطنتی با افراد عادی

 

دیدن این ویدئو را به شما توصیه می کنیم:

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود