مگان مارکل می خواست نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود!

مگان مارکل می خواست نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود!

منبعی نزدیک به هری و مگان مارکل مدعی شده اگر این زوج زودتر از مقام سلطنتی خود کناره گیری کرده بودند، مگان به طور جدی به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فکر می کرد.

دوشس ساسکس ۳۹ ساله و همسرش، هری ۳۵ ساله که حالا در عمارتی در لس آنجلس زندگی می کنند، اخیراً در یک پیام ویدئویی از آمریکایی ها خواستند در انتخابات ریاست جمهوری کشور خود شرکت کنند. این زوج در صحبت های خود اشاره ی ظریفی هم به حمایت شان از جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات داشتند.

هری و مگان مارکل در حالی به بیان این صحبت ها پرداختند که تنها چند هفته تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز ۳ نوامبر (۱۳ آبان ۹۹) باقی مانده است و رأی گیری در برخی ایالت ها از مدتی قبل آغاز شده است.

منبع نزدیک به این زوج به نشریه ونتی فر گفته: «یک علت اینکه مگان خیلی مصر بود تابعیت آمریکایی اش را نگه دارد این بود که بتواند وارد سیاست شود. من فکر می کنم اگر هری و مگان زودتر از مقام سلطنتی شان کناره گیری کرده بودند، مگان به طور جدی به نامزد شدن برای انتخابات ریاست جمهوری فکر می کرد.»

مگان مارکل انتخابات آمریکا

با این حال، افراد دیگری که همکاری نزدیکی با مگان مارکل دارند ادعا می کنند او هیچ تصمیمی برای ورود به سیاست ندارد.

یک منبع آگاه به نشریه ونتی فر گفته: «هیچ شکی نیست که مگان به سیاست علاقه دارد و در بحث های سیاسی شرکت می کند، اما چنین بلند پروازی ای که خودش شخصاً وارد دنیای سیاست شود ندارد.»

هری و مگان مارکل پیام ویدئویی خود را برای نشریه ی تایم ضبط کرده بودند.

در این پیام ویدئویی، هری از مردم خواست «تحت تأثیر سخنان تنفرآمیز قرار نگیرند» و دوشس ساسکس هم انتخابات پیش روی آمریکا را «مهم ترین انتخابات دوران زندگی ما» عنوان کرد.

هری در اظهار نظری که مخاطبان آن را تبلیغی برای جو بایدن و تودهنی ای به دونالد ترامپ قلمداد کردند گفت: «از آنجایی که چیزی تا ماه نوامبر نمانده، خیلی مهم است که تحت تأثیر سخنان تنفرآمیز، اخبار نادرست و نفرت پراکنی های مجازی قرار نگیریم.»

مارکل ۳۹ ساله که متولد ایالت کالیفرنیای آمریکا است گفت: «شش هفته تا انتخابات باقی مانده و امروز روز ملی ثبت نام رأی دهندگان است.»

«هر چهار سال یک بار همان حرف همیشگی را به ما می زنند که این مهم ترین انتخابات دوران زندگی ما است. ولی این یکی واقعاً هست. وقتی رأی می دهیم، آن چیزهایی که برای ما ارزش تلقی می شوند را عملی می کنیم و صدایمان شنیده می شود.»

دربار انگلیس نگرانی خود را  از این اظهار نظرها ابراز کرده است چرا که از ملکه و خانواده اش انتظار می رود در همه حال بی طرفی سیاسی خود را حفظ کنند.

کاخ باکینگهام همچنین مسئولیت صحبت های هری را به عهده ی خود او دانسته است. آن ها اعلام کرده اند دوک ساسکس دیگر عضو فعال خاندان سلطنتی نیست و اظهارات او نظر شخصی اش هستند.

اما گرچه بسیاری از مخاطبان صحبت های هری و مگان مارکل را اشاره ی ظریفی به حمایت شان از جو بایدن تلقی کردند، اما یک منبع نزدیک به هری می گوید دوک ساسکس به ترامپ یا شخص خاص دیگری اشاره نکرده بود.

این فرد گفته: «حرف دوک درباره ی جو مناظره های پرشور قبل از انتخابات بود.»

«او در مورد نامزد یا کمپین خاصی صحبت نمی کرد. در مورد چیزهایی گفت که قبلاً هم در مورد آن ها صحبت کرده بود، درباره ی اجتماعات مجازی و اینکه چطور از طریق فضای مجازی همدیگر را به مشارکت ترغیب کنیم، نه اینکه بخواهد اظهار نظر سیاسی خاصی کند.»

در این میان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هم پس از انتشار پیام ویدئویی هری و مگان مارکل، به انتقاد از دوشس ساسکس پرداخت.

وقتی نظر ترامپ درباره ی این پیام ویدئویی را پرسیدند گفت: «از او (مگان مارکل) خیلی خوشم نمی آید. این را می گویم و احتمالاً خودش هم به گوشش رسیده. برای هری موفقیت زیاد را آرزو می کنم چون لازمش می شود.»

بیشتر بخوانید:

محققان: چهره مگان مارکل قابل اعتمادتر از ملکه انگلیس است

اختلاف عروس های خاندان سلطنتی بریتانیا؛ مگان مارکل دسته گل کیت میدلتون را قبول نکرد

در جستجوی آزادی؛ افشاگری‌های جدید درباره علت جدایی هری و مگان مارکل از خاندان سلطنتی بریتانیا

۱۰ قانون پروتکل سلطنتی که هری و مگان مارکل دیگر مجبور به رعایت‌شان نیستند

۹ حقیقت جالب درباره مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا

دعوای عروس های خاندان سلطنتی بریتانیا بر سر پوشیدن جوراب شلواری!

نگاهی به ۱۹ مورد از ازدواج خاندان های سلطنتی با افراد عادی

 

دیدن این ویدئو را به شما توصیه می کنیم:

منبع: dailymail
بدون نظر

ورود