اینستاگردی با آقای مجری: «باربد بابایی» در چند قاب پاییزی

اینستاگردی با آقای مجری: «باربد بابایی» در چند قاب پاییزی

باربد بابایی متولد بیستم شهریور سال پنجاه و هفت در تهران، دانش آموخته زبان انگلیسی و مجری برنامه زوجی نو شبکه ۳ است که از اوایل آبان روی آنتن شبکه ۳ رفته است.

او را در برنامه هایی که دمیرچی برای شبکه نسیم ساخته می بینیم. برنامه شب کوک از برنامه های پربیننده شبکه نسیم است. باربد بابایی در فیلم «بی خوابی اسب ها» نیز روبروی دوربین شهرام اسد زاده رفت. سابقه نقش آفرینی در سریال تلویزیونی روزهای به یاد ماندنی هم دارد. مجری خوش استایل شبکه ۳، در آلمان نیز کسب و کار دارد. شایعه ازدواجش با غزل حشمت رد شد. دوقلوهای باربد بایایی ، آیلین و شایلین نام دارد.

اینستاگرام باربد بابایی مجری مسابقه تلویزیونی زوجی نو شبکه ۳ سیما که هر شب ساعت ۲۲:۳۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه پخش می شود در نشانی @barbodbabaee قرار دارد. آقای مجری و شو من رسانه ملی، بیش از ۳۲۰ هزار دنبال کننده داشته و احتمالا در نیمه دوم پاییز امسال، شمار مخاطبانش افزایش یابد.

برخی از مجریان و کارگردانان صدا و سیما نیز از فالوئرهای باربد بابایی هستند. علیرضا عسگریان، از مجریان شبکه خبر نیز از دوستان وی محسوب می شود که در یک پست، وی را سلطان خطاب کرده است.

کامنت مجری شبکه خبر برای باربد بایایی مجری برنامه زوجی نو شبکه ۳

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) نیز که از مجریان برنامه های کودک شبکه ۲ سیما است، از دوستان باربد بابایی بوده و تولدش را تبریک گفته بود.

از کلکسیون تیپ های کژوال تابستانی باربد بایایی که با کامنت عمو پورنگ هم همراه شده است

آقای مجری مثل محمد رضا گلزار، علاقه زیادی به برند ها و مزون های لاکچری طراحی لباس مردانه دارد که رد پایش را در اینستاگرامش می توان مشاهده کرد.

باربد بابایی
از کلکسیون تیپ های کژوال باربد بایایی مجری برنامه زوجی نو شبکه ۳ که در پاییز امسال در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت
در شب تولدش، این ترانه را که توسط گیتاریست جوان اجرا شده به اشتراک گذاشت

در اینستاگرام باربد بابایی می توانید درباره سبک زندگی او، همسر و دوقلوهای باربد بایایی، پشت صحنه برنامه های تلویزیونی و غیر تلویزیونی که باربد بابایی در آن ها نقش آفرینی کرده اطلاع کسب کنید. باربد بایایی مثل اینستانوشته های مفهومی استاد پرویز پرستویی، علاقمند است تا پست های مد و لباس و گردشگری و مجری گردی خود را با نوشته هایی از ادبیات ایران و جهان غنی کند. برای همین گاها با نوشته هایی از جنس شعر و کلام ، علایق ادبیاتی خود را نیز به نمایش می گذارد.

دیدار نوروزی باربد بابایی با فریدون آسرایی و دوستان در آستانه نوروز باستانی ۱۳۹۹ در تهران

باربد بابایی که دستی در ساخت برنامه های مختلف رسانه ملی به خصوص در حوزه موسیقی دارد، همواره در اینستاگرامش از موسیقی دم دستی این روزها انتقاد می کند. او از هشتگ موسیقی حرمت دارد، هر آهنگی را گوش ندهیم و ملودی ، نجابت دارد نیز گاها استفاده می کند. پرستو صالحی، محمد پور صباغیان (کارگردان زوجی نو)، حامد تقوی، سعید فتحی روشن (منتالیست دورهمی)، مهدی ماهانی، خانه مبل مانلی از جمله فالوئرهای باربد بابایی هستند.

تصویر باربد بایایی در اینستاگرام رسمی برنامه زوجی نو شبکه ۳

باربد بابایی احتمالا از مطرح ترین مجریان رسانه ملی در پاییز ۹۹ باشد چرا که ۱۴۰ قسمت فصل اول برنامه تلویزیونی زوجی نو شبکه ۳، توسط وی اجرا خواهد شد. اینستاگرام برنامه زوجی نو شبکه ۳ در نشانی: @zojinotv قرار دارد که پست های این صفحه معمولا با حضور آقای مجری همراه شده است.

برای حضور در برنامه زوجی نو شبکه ۳ و قرارگیری کنار باربد بایایی صرفا زوج هایی که ۶ تا ۳۶ ماه از ازدواج آن ها گذشته باشد امکان شرکت دارند و نیاز به تماس به آقای مجری نیست. درباره حقوق باربد بایایی در برنامه زوجی نو شبکه ۳ سیما اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. این برنامه با اسپانسری مینیمم مانی ساخته شده است.

پیش از برنامه باربد بابایی ، سریال طنز صفر بیست و یک ساعت ۲:۴۵ روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود که احتمالا در فهرست پر مخاطب ترین برنامه های رسانه ملی در نیمه دوم سال ۹۹ در کنار سریال بوم و بانو و نجلا قرار بگیرد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود