تمسخر عروس‌های خاندان سلطنتی بریتانیا در کارتون The Prince

تمسخر عروس‌های خاندان سلطنتی بریتانیا در کارتون The Prince

تمرکز سریال جدید HBO، با نام «شاهزاده»، خصومت بین مگان مارکل و کیت میدلتون است و این سریال به تمسخر دعواهای این دو می‌پردازد. این سریالِ انیمیشنی جدید که خالق آن، نویسنده سریال «Family Guy»، گری جنِتی است، برداشتی طنزآمیز از ساز و کار و روابط درونی خاندان سلطنتی است. وقایع سریال، روابط خیالی پشت پرده افراد خاندان را از دید پرنس جورج ۸ ساله نشان می‌دهد.

در این سریال، خاندان سلطنتی به طرز بی‌رحمانه‌ای مورد ریشخند قرار می‌گیرند، و برخی به این خاطر که سریال پسر بزرگ پرنس ویلیام را یک بچه لوس نمک‌نشناس نشان داده است، به آن تاخته‌اند.

تمسخر عروس‌های خاندان سلطنتی بریتانیا در کارتون The Prince

در صحنه‌ای جدید از سریال، مگان و کیت را می‌بینیم که مشغول جر و بحث درباره FaceTime هستند.

مگان می‌گوید: «سلام کیت. مگان هستم. می‌خواستم ببینم خبری از هری داری؟»

کیت جواب می‌دهد: «مگان کیه؟» و وانمود می‌کند که او را نمی‌شناسد.

«مگان مارکل. جاری‌ت!» در همین اثنا، شاهزاده هری داخل می‌شود. مگان می‌گوید: «مهم نیست. خودش اومد.»

کیت جواب می‌دهد: «عالیه عزیزم.» در همین حال صدای شاهزاده ویلیام را می‌شنویم که می‌پرسد: «کی بود؟»

«مگان بود. یه بی‌شعوری شماره ما رو بهش داده!» و بعد متوجه می‌شود تماس‌شان هنوز قطع نشده: «لعنتی!» و سریع تماس را قطع می‌کند.

مگان تلفن را روی میز می‌اندازد: «دلم براش تنگ نشده!»

تمسخر عروس‌های خاندان سلطنتی بریتانیا در کارتون The Prince

فرد آگاهی به US Weekly گفته که الآن رابطه این دو بهتر شده است. بر طبق شنیده‌ها رابطه مگان مارکل و کیت میدلتون پس از مصاحبه مگان با اپرا وینفری پرتنش شده بود.

مگان در پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر این که وی گریه‌ی کیت را درآورده بود، می‌گوید که اتفاقا برعکس این حقیقت دارد و حین جر و بحثی درباره لباس ساقدوشی کیت گریه او را درآورده است.

فرد آگاه مذکور می‌گوید که روابط آن‌ها آرام‌تر شده است: «کیت حتی برای نوزاد مگان یک هدیه فرستاده و بعد از تولد لیلیبت با هم پیام‌های متنی هم رد و بدل کرده‌اند.»

تمسخر عروس‌های خاندان سلطنتی بریتانیا در کارتون The Prince

این کارتون شبکه HBO طرفداران خاندان سلطنتی را دو دسته کرده است. برخی معتقدند که بزرگ‌ترین فرزند دوک و دوشس کمبریج نباید سوژه سریال باشد و مسخره کردن یک بچه درست نیست.

برخی دیگر از ایفای نقش سوفی ترنر، ستاره سریال «بازی تاج و تخت» در سریال ابراز ناراحتی کرده بودند. این بازیگر صداپیشگی شخصیت پرنسس شارلوت را به عهده داشته و خیلی‌ها با توجه به تناقض این کار با اظهار نظرهای بی‌پرده او درباره حریم خصوصی بچه‌ها از این کار او به انتقاد پرداخته‌اند. وی در ماه مه، در شبکه‌های اجتماعی‌اش از پاپاراتزی‌هایی که سعی در گرفتن عکس از دخترش داشتند، انتقاد کرده بود.

بیشتر بخوانید:

اختلاف عروس های خاندان سلطنتی بریتانیا؛ مگان مارکل دسته گل کیت میدلتون را قبول نکرد

دختر مگان مارکل و پرنس هری در صف جانشینان سلطنت بریتانیا قرار گرفت

مصاحبه جنجالی پرنس هری و مگان مارکل با اپرا وینفری نامزد جایزه امی شد

منبع: Mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود