«خاله شادونه» کرونا گرفت

«خاله شادونه» کرونا گرفت

خاله شادونه هم به کرونا مبتلا شد. خاله شادونه امسال هم مثل سال‌های قبل، از عید نوروز برنامه‌ی «کلبه خاله شادونه» را روی آنتن داشت اما چند وقتی می‌شد که در تلویزیون نبود. حالا ملیکا زارعی در صفحه‌ی اینستاگرامش با انتشار پستی از ابتلای خود به کرونا خبر داده و دلیل غیبتش را این بیماری ذکر کرده است.

وی در این پست نوشته: «مدتی نبودم. ممنونم که جویای احوالم بودین. گفتم غیبت طولانی شد و دلیلش رو بهتره بدونین. بله با وجود رعایت پروتکل، ناباورانه مبتلا شدم. رفتم در دنیای عجیب و پر از ترس کرونا… آخ که نگم براتون دلتا، هیچ وقت فکر نمی‌کردم اون موقع‌ها که ریاضی حل می‌کردم Δδ دلتا قراره چیکار کنه با من.»

وی در ادامه از سختی این بیماری می‌گوید و از دردهایی که مجبور به تحمل‌شان است: «منم مبتلا شدم و امروز پانزدهمین روزم رو می‌گذرونم. نبرد صبح تا شب و شب تا صبح و لحظه‌های سختی که فقط خدا می‌دونه و خود کرونا دلتا و خودم… قادر نیستم در جملات توصیف کنم چقدر سخت بود اما سعی می‌کنم با قدرت عبور کنم.»

خاله شادونهزارعی همچنین از مدافعان سلامت تشکر کرده و می‌گوید تا پیش از این قادر به درک رنج و مشقت‌هایی که این «فرشتگان روی زمین» متحمل می‌ شوند نبوده است. او در ادامه از پزشک‌ معالجش تشکر کرده و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و شفای مریضان، به خصوص بیماران کرونایی را آرزو می‌ کند.

ملیکا زارعی مجری پرطرفدار برنامه‌ های کودک تلویزیون و خواهر مریلا زارعی است که بچه‌ ها او را بیشتر با نام «خاله شادونه» می‌ شناسند.

روزیاتو برای این مجری و هنرمند تلویزیون آرزوی سلامتی دارد.

بیشتر بخوانید:

بابک حمیدیان به کرونا مبتلا شد

موج جدید ابتلای هنرمندان به کرونا: حمید لولایی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور و …

چهره های مشهور سراسر دنیا که به کووید ۱۹ مبتلا شدند

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود