قبولی کیم کارداشیان در آزمون مقدماتی رشته وکالت پس از سه بار رد شدن!

قبولی کیم کارداشیان در آزمون مقدماتی رشته وکالت پس از سه بار رد شدن!

کیم کارداشیان اعلام کرد در یک آزمون کلیدی رشته ی حقوق قبول شده است.

او روز دوشنبه در توییتر خود نوشت در آزمون دانشجویان سال اول رشته ی حقوق کالیفرنیا قبول شده است، آزمونی که یک روز به طول می انجامد و قبولی در آن برای آن دسته از متقاضیان ورود به حرفه ی وکالت در ایالت کالیفرنیا که به شیوه ی سنتی – یعنی شرکت در کلاس های حضوری دانشگاه – در این رشته تحصیل نمی کنند، الزامی است.

کارداشیان با انتشار عکسی از خود که در آن با لباسی به رنگ آبی تند ژست گرفته بود، برای ۷۰/۷ میلیون دنبال کننده ی توییترش نوشت: «خدای من آزمون مقدماتی را قبول شدم!!!! برای آن هایی که در جریان ماجراهای تحصیلم در رشته ی حقوق نیستند می گویم که برایم کار راحتی نبود.»

قبولی در این آزمون مقدماتی به این معنا است که کارداشیان می تواند تحصیل در رشته ی حقوق را ادامه دهد و در آزمون نهایی آن شرکت کند. او در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که تحصیل در رشته ی حقوق را آغاز کرده تا وکیل شود. به گفته ی کارداشیان، او این کار را از طریق یک برنامه ی دولتی انجام می دهد که با آن امکان آموزش متقاضیان ورود به حرفه ی وکالت زیر نظر یک وکیل یا قاضی مجرب فراهم شده است.

کالیفرنیا یکی از چند ایالت آمریکا است که این برنامه در آن به اجرا در آمده است اما تنها ایالتی است که یک آزمون مقدماتی هم برای این برنامه درنظر گرفته است.

آمار پذیرفته شدگان آزمون مقدماتی ۲۶ اکتبر کالیفرنیا که کارداشیان در آن شرکت کرده، هنوز منتشر نشده است اما تنها ۲۱ درصد از شرکت کنندگان آزمون ماه ژوئن در آن قبول شدند.

برگزارکنندگان این آزمون روز دوشنبه اعلام کردند اطلاعات مربوط به نتایج آزمون محرمانه است و نمی توانند قبولی کارداشیان را تأیید کنند.

کارداشیان پیش تر گفته بود می خواهد وکیل شود تا بر روی اصلاح قوانین کیفری آمریکا کار کند. پدر او، رابرت کارداشیان در سال ۱۹۹۵ جزء تیم وکلای او. جی. سیمپسون بود، بازیکن فوتبال آمریکایی و هنرپیشه ی اهل آمریکا که متهم به قتل همسرش بود.

کیم کارداشیان که زیر نظر دو وکیل به نام های ارین هانی و جسیکا جکسون، آموزش می بیند، در توییت روز دوشنبه ی خود از آن ها هم تشکر کرد و گفت آن ها او را با خود جلسات دادگاه شان می بردند.

کارداشیان همچنین گفت که پیش از این سه بار دیگر نیز در آزمون مقدماتی شرکت کرده اما در آن رد شده بود. به همین دلیل این آخر فرصت او برای قبولی در آزمون مقدماتی بود. شرکت کنندگان آزمون مقدماتی کالیفرنیا معمولاً تنها سه بار اجازه ی شرکت در این آزمون را دارند، اما به دلیل همه‌گیری کرونا، به تمامی کسانی که موفق به قبولی در آزمون ژوئن سال ۲۰۲۰ نشده بودند، یک فرصت دیگر داده شد.

پروفسور استیو کالندریلو، استاد رشته حقوق دانشگاه واشنگتن، که از طریق جلسات آنلاین به کارداشیان برای شرکت در آزمون مقدماتی تدریس می کرد، در واکنش به خبر قبولی او گفت: «خیلی برایش خوشحالم. دو سال گذشته را سخت تلاش کرد. امتحان راحتی نیست.»

 

بیشتر بخوانید:

انتقال دختران فوتبالیست افغان به انگلیس با کمک کیم کارداشیان

موی دم اسبی کیم کارداشیان در مت گالا ۱۰ هزار دلار قیمت داشت

ناراحتی شدید کیم کارداشیان از مقایسه اش با کیت میدلتون در دوران بارداری

کادیلاک اسکالاد سفارشی کیم کارداشیان معرفی شد

دلیل اصلی جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست با افشای اسناد طلاق آن ها فاش شد

کیم اوه نه! داستان «کیمونو» و ناخشنودی ژاپنی‌ها از اهانت «کیم کارداشیان» به لباس سنتی‌شان

منبع: reuters
دیجیاتو
بدون نظر

ورود