با Wonder of the Seas، بزرگ‌ترین کشتی کروز دنیا آشنا شوید + ویدیو

با Wonder of the Seas، بزرگ‌ترین کشتی کروز دنیا آشنا شوید + ویدیو

اخیراً ویدیویی منتشر شده که بزرگ‌ترین کشتی کروز جهان با نام Wonder of the Seas (شگفتی دریاها) را در حالی نشان می‌دهد که به سفر دریایی آزمایشی خود پایان می‌دهد. به گزارش دیلی میل، این کشتی عظیم‌الجثه‌ی ۳۶۲ متری سال آینده در امریکا و اروپا کار خود را آغاز خواهد کرد و در ۴ مارس ۲۰۲۲ از خانه‌ی خود در فورت لادردیل به دریای کارائیب و بعد به بارسلونا و رم رهسپار خواهد شد و بدین ترتیب آغازگر تعطیلات تابستانی خواهد بود.

Wonder of the Seas

ویدیوی منتشر شده نشان می‌دهد که Wonder of the Seas از کارخانه‌ی کشتی‌سازی Chantiers de l’Atlantique در سن-نزر فرانسه ـ جایی که در آن ساخته شده است ـ به بیرون بکسل و سپس برای نشان دادن قابلیت‌هایش رهسپار آب‌های آزاد می‌شود.

Wonder of the Seas

در طول چهار روز، این کشتی، مسافتی معادل ۲۸۷۰ کیلومتر را طی کرده و به سرعتی معادل ۴۴ کیلومتر بر ساعت دست یافته است. بیش از ۴۰ آزمایش دریایی تکمیل و بازرسی‌های بسیاری بر روی این کشتی انجام شد. حدود ۵۰۰ کارگر در انجام این آزمایش‌ها نقش داشتند. ماه مه بعد، Wonder of the Seas برای انجام سفرهایی هفت‌شبه از بارسلونا و رم به سوی مدیترانه راهی خواهد شد.

Wonder of the Seas

Wonder of the Seas امکانات فوق‌ العاده‌ای از قبیل استخر، بار، صندلی‌ های راحتی برای استراحت و محوطه‌ی بازی بچه‌ها با چشم‌اندازهایی شگفت‌انگیز را در اختیار مسافران خواهد گذاشت. از امکانات دیگر این کشتی کروز می‌توان به بزرگ‌ترین سرسره‌ی دریایی و محوطه‌ای پر از گیاهان طبیعی اشاره کرد.

Wonder of the Seas

Wonder of the Seas، پهنایی معادل ۶۴ متر دارد و می‌تواند ۶۹۸۸ مسافر را در ۱۸ عرشه‌اش جا دهد. این کشتی کروز ۲۴ آسانسور برای مسافرها دارد و ۲۳۰۰ نفر به عنوان خدمه بر روی آن کار می‌ کنند و می‌ تواند با سرعتی معادل ۴۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

بیشتر بخوانید:

با خطرناک‌ترین سفرها با کشتی‌ های تفریحی در جهان آشنا شوید

تایتانیک چینی به زودی به آب انداخته می شود

منبع: Dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود