افشای ۴ راز دیگر با تحت فشار گذاشتن امبر هرد و بازجویی شدن توسط تیم حقوقی جانی دپ

افشای ۴ راز دیگر با تحت فشار گذاشتن امبر هرد و بازجویی شدن توسط تیم حقوقی جانی دپ

با شروع دادگاه جانی دپ و امبر هرد ، بازیگر آکوامن متوجه شد که توسط تیم حقوقی جانی دپ رسما مورد بازجویی قرار گرفته است. زیرا پای شاهدها وسط کشیده شد و آنها در مورد رابطه زناشویی این زوج با هم صحبت کردند.

امبر هرد توسط تیم حقوقی جانی دپ در مورد پرونده افترای چند میلیون دلاری این زوج سابق مورد بازجویی قرار گرفت.

دپ، ۵۸ ساله، از همسر سابقش به اتهام تهمت شکایت می کند. این شکایت مربوط به مقاله ای برای واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸ است. در این مقاله، هرد گفته بود که او قربانی آزار خانگی بوده است. این بازیگر این اتهامات را رد می کند، اما ستاره آکوامن برای دریافت غرامت ۱۰۰ میلیون دلاری از او شکایت کرده است.

از آنجایی که امروز یک شاهد شهادت داد، و هرد با سوالات بیشتری از سوی تیم حقوقی دپ مواجه شد، ما در این مطلب روزیاتو، به برخی از بزرگترین افشاگری‌هایی نگاه خواهیم کرد که امروز از این جایگاه به دست آمد.

امبر هرد انکار می کند که دپ نقشش را در فیلم آکوامن به او داده است

در طی بازجویی متقابل خانم هرد در روز سه‌شنبه، وکیل دزدان دریایی کارائیب، کامیل واسکوئز، ادعا کرد که همسر سابق امبر ، جانی، کسی بوده که باعث شده امبر در فیلم سینمایی آکوامن بازی کند.

او این موضوع را تکذیب کرد و گفت:

«نه خانم واسکوئز، من خودم آن نقش را با تست زدن به دست آوردم.»

علاوه بر این، هرد درباره آنچه که ادعا می‌کرد یک «کمپین بدنام‌سازی سازمان‌دهی‌شده» علیه او بود، صحبت کرد و گفت که پس از آزاد کردن او از قراردادش، به «جنگ» برای به دست آوردن نقشش در این مجموعه ابرقهرمانی ادامه داد.

او گفت:

«حملات آنلاین، رسانه ها – شما نمی توانید از آن اجتناب کنید. من خیلی می خواهم به زندگی خود ادامه دهم.»

به ادعای شاهدان، دپ گفته است پس از ازدواجشان، می تواند به صورت هرد مشت بزند

آیو تیلت رایت، که زمانی دوست صمیمی آقای دپ و خانم هرد بود، از طریق لینک ویدئویی صحبت کرد و در جریان دادرسی روز سه‌شنبه شهادت داد. او در شهادت خود مدعی شد که مصرف مواد مخدر جنبه «بی رحمانه و زن ستیزانه» آقای دپ را نشان می دهد.

علاوه بر این، طبق ادعای آقای رایت، این بازیگر به او اعتراف کرده است که سوء مصرف مواد مخدر و الکل او باعث ایجاد مشکلاتی در روابط قبلی اش شده است. اما جانی که پدر دو فرزند است «زندگی هوشیارانه را دوست نداشت»

او تا سال ۲۰۱۵ با هر دوی این زوج دوست بود، سپس رابطه خود را با دپ قطع کرد و اکنون فقط با هرد دوست است.

آقای رایت ادعا می کند که دپ پس از ازدواج با هرد به او گفته است:

«دیگر حالا که ازدواج کرده ایم می توانم به صورت او مشت بزنم و هیچ کس نمی تواند کاری انجام دهد.»

او ادعا کرد که دپ متقاعد شده بود در طول ازدواج آنها «امبر با هر مردی که با آنها کار می کرد و هر زنی که با آنها تماس داشت» رابطه داشته است.

هرد توضیح داد که «چرا دپ به چشمان او نگاه نمی کند»

در جلسه امروز دادگاه، بازجویی متقابل از هرد به پایان رسید. هرد در حالی که او در جایگاه صحبت می کرد، بسیار احساساتی بود و گفت:

«من زنده ماندم. من از آن مرد جان سالم به در بردم و اینجا هستم و می توانم به او نگاه کنم.»

او افزود:

«جانی می‌داند که گناهکار است، می‌داند که دروغگو است. و گرنه چرا نمی‌تواند به چشمان من نگاه کند.»

دادگاه روز سه شنبه از تیم حقوقی دپ شنید که دپ پس از اینکه در سال ۲۰۱۶ عهد کرد دیگر به چشمان او نگاه نکند، در طول پرونده قضایی پرمخاطب آنها از تماس چشمی با همسر سابق خود اجتناب کرده است.

فیلمی از بازدید جیمز فرانکو از آپارتمان هرد قبل از طلاق نشان داده شد

در بخشی از روند امروز دادگاه، اعضای هیئت منصفه که روی پرونده کار می کردند، فیلمی از ورود بازیگر ۴۴ ساله به آپارتمان پنت هاوس هرد در لس آنجلس، درست قبل از ساعت ۱۱ شب در ۲۲ می ۲۰۱۶ نشان داده شد.

درست یک روز بعد، امبر پس از حدود یک سال ازدواج، درخواست طلاق از دپ را داد.

ملاقات در اواخر شب نیز یک روز پس از آن صورت گرفت که پلیس در ۲۱ مه ۲۰۱۶ به دنبال یک حادثه خشونت‌آمیز به آپارتمان فراخوانده شد. زیرا در این حادثه بازیگر ادعا می‌کرد شوهر سابقش یک تلفن همراه به سمت او پرتاب کرده بود. دپ این اتهامات را رد می کند.

پس از تماشای فیلم، هرد تایید کرد که خودش و آقای فرانکو در این ویدئو هستند.

به شما پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

نمایش تصاویر بدون جراحت امبر هرد روز بعد از ادعای ضرب و شتم توسط جانی دپ + ویدیو

تمسخر ماجرای خرابکاری امبر هرد در تخت جانی دپ در برنامه تلویزیونی مشهور + ویدئو

پاسخ پزشک تیک تاکی به احتمال انجام جراحی زیبایی توسط جانی دپ و امبر هرد + ویدیو

واکنش دختر جانی دپ به دادگاه پدرش و امبر هرد

گریه های امبر هرد در دادگاه و روایت او از خشونت و رفتارهای عجیب جانی دپ + ویدیو

وقتی پای اندام های خصوصی جانی دپ به دادگاه جنجالی او و امبر هرد باز می‌شود

اعتراف امبر هرد به خرابکاری در رختخواب جانی دپ / آیا هرد از دنباله آکوامن حذف می‌شود؟

منبع: mirror
۴ نظر

ورود

  • ارمی اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۱

    کسی اگر دادگاه رو دیده باشه می دونه که چطور هرد در سوالات متقابل (cross examination) توسط وکیل جانی دپ له شد و چطور تمام دروغها و ادعاهای بی اساسش رو شد. آخرهاش دیگه نزدیک بود گریه اش بگیره. شهادتش هم که تموم شد مثل بز سرش رو انداخت از دادگاه رفت بیرون درحالیکه باید میرفت کنار تیم حقوقی اش. احتمالا خیلی از دست وکیلهاش کفری بوده که نتونستند کمکش کنند.
    نکته ای که بازهم نشون میده چقدر ادعاهای هرد دروغه اینه که تیم حقوقی هرد جرات نکردند تا حالا هیچ کدوم از شاهدهاشون از جمله آیو رایت و راکل پنینگتون رو به دادگاه بیارن و فقط فیلم ضبط شده از اونها که به سوالات جواب دادن رو پخش کردند. علتش هم کاملا مشخصه چون اگر شاهدها به دادگاه می اومدند با سوالات متقابل وکلای دپ دروغهاشون رو میشد و وضعیت هرد از اینی که هست هم بدتر میشد. اون راکل پنینگتون که خودش ورژن دوم هرده از بس فیلم بازی می کنه و گریه الکی میکنه. خود هرد هم وقتی می خواست وقایع رو به یاد بیاره اینقدر ادای ناراحت بودن رو در نمی آورد.
    مطمئنا اگر یک درصد حرفهای هرد هم راست بود تیم حقوقی اش مجبور نبودند برای تحت تاثیر قرار دادن هیئت منصفه این همه دلقک بازی در بیارن. فقط کافی بود یک مدرک واقعی، یک عکس، یک پرونده پزشکی از فقط یکی از موارد ضرب و شتم ادعایی اش رو به دادگاه اراپه می کرد. همون برای محکوم شدن جانی دپ کافی بود ولی از اونجایی که یک مورد هم نداره مجبور به این نمایشهای مسخره شدن. واقعا که برخی از مردم برای پول حاضرند چه ذلتی رو بپذیرند!

    • صادق اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۱

      اگه دختری از معدود دخترای با منطقی هستی که نظرش تو سایت ثبت شده ?

    • Army خرداد ۴, ۱۴۰۱

      کاملا موافقم?

  • ابی پیران خرداد ۷, ۱۴۰۱

    واقعا هرد حال بهم زن هست.تا رسوا میشه شروع میکنه به گریه کردن برای تحت تاثیر قراردادن داگاه.وکیلش هم ک خود شیطانه