دایان کیتن: هیچکس نمی خواست آل پاچینو در «پدرخوانده» بازی کند!

دایان کیتن: هیچکس نمی خواست آل پاچینو در «پدرخوانده» بازی کند!

دایان کیتن می گوید او قبل از آل پاچینو برای بازی در فیلم گانگستری «پدرخوانده» (The Godfather) انتخاب شده بود.

به گفته ی کیتن، آل پاچینو اولین گزینه برای ایفای نقش «مایکل کورلئونه» در فیلم فرانسیس فورد کاپولا نبود. او در مصاحبه ی اخیر خود در اینباره گفت: «هیچکس آل پاچینو را نمی خواست. آن ها نمی خواستند او این نقش را بازی کند. من را زودتر انتخاب کرده بودند.»

به نظر کیتن عجیب است که از اول قرار نبود آل پاچینو در این فیلم بازی کند، کسی که در نهایت نقش آن پدرخوانده ی مافیایی را ایفا کرد.

کیتن گفت: «من قبل از آل پاچینو برای بازی در “پدرخوانده (۱)” انتخاب شده بودم. عجیب نیست؟»

او در ادامه گفت: «”پدرخوانده” بدون آل پاچینو چطور می شد؟ این هم از آن اتفاقات عجیب و غریب زندگی است.»

کیتن گفت در جلسه ی دوم تست بازیگری آل پاچینو حضور داشت، زمانی که تهیه کننده های فیلم بالاخره این نقش را به او دادند.

او در ادامه گفت: «باورتان می شود؟ یک بار دیگر قبل از آن هم تست داده بود ولی آن ها او را نخواسته بودند.»

آل پاچینو در نهایت به خاطر بازی اش در این نقش، در سال ۱۹۷۳ نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. کیتن در این فیلم نقش «کی آدامز» را برعهده داشت، یک معلم سر به زیر که به «مایکل کورلئونه» دل باخته بود، پیش از آنکه پی ببرد مایکل محکوم به تکرار اشتباهات مرگبار خانواده ی خود است.

کیتن همچنین در این مصاحبه از تست بازیگری خود برای فیلم «پدرخوانده» گفت. او در اینباره گفت: «وقتی برای تست بازیگری “پدرخوانده” رفتم، نه کتابش را خوانده بودم، نه چیزی درباره اش می دانستم. فقط رفتم آنجا و مثل زن های دیگر آنجا منتظر شدم. اصلاً نمی دانستم برای چه کاری به آنجا رفته بودم. ولی آن ها مرا برای این نقش انتخاب کردند.»

«پدرخوانده»، فیلمی بر اساس یک رمان پرفروش و جنجالی به همین نام و نوشته ی ماریو پوزو، یکی از پروژه های پر سر و صدای استودیوی فیلمسازی پارامونت بود. ماجرای ساخت این فیلم در سریالی به نام «پیشنهاد» (The Offer) به تصویر کشیده شده است که چندی قبل از سرویس استریم پارامونت پلاس پخش شد.

منبع: insider
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود