بهترین مدل بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM کدام است؟

بهترین مدل بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM کدام است؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به طور قطع نمی توان گفت که مدل خاصی بهترین این برند خواهد بود، چرا که باید براساس نیاز و انتظاراتی که از یک بیسیم واکی تاکی دارید آن را انتخاب کنید و با توجه به قیمت ارزان و بصرفه، هرسه مدل MC444 , MC555 , MC666 برند موتوکام MOTOCOM گزینه مناسبی برای خرید میباشد.

برند موتوکام MOTOCOM در کنار کیفیت بی نظیری که برای هر سه مدل بیسیم واکی تاکی MOTOCOM در نظر گرفته قیمت را جزء شاخص های اصلی قرار داده است بطوری که کاربران می توانند با حداقل هزینه یکی از بهترین بیسیم های واکی تاکی مجاز را خریداری نمایند.

بیسیم های واکی تاکی شامل مدل های زیاد و متنوعی از هر برند میباشد، برند موتوکام MOTOCOM بهترین و پرفروش ترین بیسیم واکی تاکی است و در سه مدل MC444 , MC555 , MC666 که هر یک از آن ها با مشخصات فنی و فیزیکی منحصر بفرد بهمراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در سایت MOTOCOM-CO.ir عرضه میگردد.

کارشناسان فروش ما در بهترین مرکز خرید و فروش بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان میباشند. برای مشاوره رایگان جهت خرید بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM متناسب با هر بودجه ای و نوع کاربری، با ما در تماس باشید.

وبسایت: www.MOTOCOM-CO.ir

معرفی مدل های بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

از ویژگی های محبوب برند موتوکام MOTOCOM ، قیمت ارزان و کیفیت بالا میباشد. گفتنی است که در ادامه مطلب هر سه مدل بیسیم واکی تاکی برند موتوکام MOTOCOM را از تمام زوایا مورد بررسی و بحث قرار داده ایم که می توانید برای اطلاع از آن ها همراه ما باشید و با توجه به توضیحات ارائه شده می توانید مدل مناسب با نوع نیاز و استفاده خود را انتخاب نمایید.

بهترین مدل بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM کدام است؟

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC444

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444 از مدل های پرفروش و مقرون به صرفه میباشد و مناسب برای افرادی است که میخواهند با کمترین هزینه بیسیم واکی تاکی با کیفیت داشته باشند و یکی از بیسیم های فوق العاده است که ارزش خرید را دارد. ممکن است با مشکل تمام شدن شارژ بیسیم واکی تاکی در مکانی که امکان دسترسی به پریز برق را نداشته باشید مواجه شوید، در این مواقع استفاده از آپشن شارژ ثانویه توسط Port USB Android کاربردی میباشد که امکان شارژ دستگاه بیسیم توسط پاوربانک و یا فندکی خودرو را ممکن میسازد که از ویژگی های بارز این مدل از برند موتوکام MOTOCOM جهت خرید میباشد که توجه مخاطبانش را به خود جلب کرده است. آنتن بلند و انعطاف پذیر شبیه بیسیم واکی تاکی کنوود این مدل از بیسیم موتوکام MOTOCOM باعث افزایش قدرت ارسال و دریافت فرکانس در نتیجه آنتن دهی بهتر دستگاه بیسیم واکی تاکی میشود و در نتیجه کیفیت صدای آن بالا و واضح میشود. سایر مشخصات فنی و فیزیکی منحصربفرد بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC444 بشرح زیر است:

  • دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • دارای ضمانت و خدمات پس از فروش
  • دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF
  • دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر
  • قابلیت شارژ باتری با Port USB Android
  • ابعاد دستگاه: بدنه: ۶۰*۱۱۵ میلیمتر ، ضخامت: ۳۰ میلیمتر
  • ارتفاع آنتن: ۱۵۰ میلیمتر
  • وزن دستگاه: بهمراه باتری ۱۷۵ گرم
  • رنگ: مشکی

بهترین مدل بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM کدام است؟

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC555

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555 خوش دست ترین مدل برند موتوکام MOTOCOM میباشد. اگر ظاهر و طراحی بیسیم واکی تاکی برای شما مهم میباشد این بیسیم واکی تاکی گزینه مناسبی برای خرید است. از ویژگی های این مدل از برند موتوکام MOTOCOM جهت خرید می توان به داشتن ۱۶ کانال در باند فرکانسی UHF ، دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر علاوه بر شارژ توسط پایه شارژ یا استند رومیزی قابلیت شارژ با Port USB Android را دارد بنحوی که با اتصال کابل به باتری بصورت مجزا میتوان باتری بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC555 را بدون دخالت دستگاه بیسیم شارژ نمود. همچنین امکان شارژ دستگاه بیسیم توسط پاوربانک و یا فندکی خودرو را ممکن میسازد. سایر مشخصات فنی و فیزیکی منحصربفرد این مدل از برند موتوکام MOTOCOM بشرح زیر است:

  • دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • دارای ضمانت (گارانتی) و خدمات پس از فروش
  • دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF
  • دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر
  • قابلیت شارژ باتری با Port USB Android بصورت مجزا با باطری
  • ابعاد دستگاه: بدنه: ۵۹*۱۱۴ میلیمتر ، ضخامت: ۳۳ میلیمتر
  • ارتفاع آنتن: ۸۵ میلیمتر
  • وزن دستگاه: بهمراه باتری ۱۸۰ گرم
  • رنگ: مشکی

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC666

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666  از مدل های مقرون بصرفه و جذاب برند موتوکام MOTOCOM میباشد. دارای رنگ بندی متنوع بین تمامی بیسیم های واکی تاکی مجاز ایران که در چهار رنگ نارنجی ، سبز ، زرد و قرمز عرضه میگردد که توجه مخاطبان را بخود جلب کرده است. از ویژگی های این دستگاه جهت خرید میتوان به داشتن قابلیت شارژ ثانویه توسط Port USB Android امکان شارژ توسط پاوربانک ، فندکی خودرو و … را ممکن میسازد اشاره نمود.

  • دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • دارای ضمانت(گارانتی) و خدمات پس از فروش
  • دارای ۱۶ کانال در باند فرکانس UHF
  • دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر
  • قابلیت شارژ باتری با Port USB Android
  • ابعاد دستگاه: بدنه: ۵۵*۱۱۰ میلیمتر ، ضخامت: ۳۵ میلیمتر
  • ارتفاع آنتن: ۱۱۵ میلیمتر
  • وزن دستگاه: بهمراه باتری ۱۸۰ گرم
  • رنگ: قرمز، نارنجی، زرد و سبز

تعمیر و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

مرکز نمایندگی رسمی تعمیرات بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM ارائه دهنده خدمات تخصصی انواع سرویس های تعمیر و همچنین لوازم جانبی اصل (اورجینال) بیسیم واکی تاکی برند موتوکام MOTOCOM در مدل های MC444 , MC555 , MC666 به متقاضیان محترم در سراسر کشور میباشد.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای انواع مدل های بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM عیب یابی و تعمیرات، آن را به مرکز رسمی تعمیر بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM بسپارید.

لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

وقتی بحث بهترین مدل بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM در میان باشد و بخواهیم به ارائه راهنمای خرید بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM بپردازیم، باید به مسئله لوازم جانبی اشاره کنیم.

سایت MOTOCOM-CO.ir یکی از بهترین مراجعی است که میتوانید انواع لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی MOTOCOM در مدل های MC444 , MC555 , MC666 را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

انواع لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM شامل: آنتن ، قاب ، پایه شارژر رومیزی (استند) ، گیره کمری ، بند آویز ، باطری لیتیومی ، هندزفری دو فیش بادیگاردی و حلزونی و … میباشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

گارانتی و خدمات پس از فروش بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM تمامی مدل های بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM از قبیل MC444 , MC555 , MC666 که در مرکز نمایندگی موتوکام MOTOCOM عرضه میگردد دارای گارانتی معتبر (ضمانت) و خدمات پس از فروش میباشد.

خرید بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM

مرکز تخصصی فروش بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM با کادری متخصص ارائه دهنده انواع مدل های MC444 , MC555 , MC666 با گارانتی و خدمات پس از فروش و کلیه لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM به کلیه متقاضیان و همکاران محترم در سراسر کشور میباشد.

از همکاران محترم در زمینه توزیع بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM جهت اخذ نمایندگی رسمی توزیع در سراسر کشور دعوت به همکاری میگردد. خواهشمند است برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی ، قیمت ، سفارش و خرید بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM به سایت MOTOCOM-CO.ir مراجعه نمایید و با ما در تماس باشید.

وبسایت: www.MOTOCOM-CO.ir

بدون نظر

ورود