۸ راز جذابیت همیشگی فرشته های زیباروی ویکتوریا سکرت

۸ راز جذابیت همیشگی فرشته های زیباروی ویکتوریا سکرت

مدل های ویکتوریا سکرت زندگی پرجنب و جوشی دارند و برنامه ی شلوغ آن ها می تواند حتی منظم ترین آدم ها را از پای درآورد. با این حال، آن ها همیشه ظاهر خوب و مناسبی دارند و حتی اگر گاهی تنها ۴ ساعت بخوابند، باز هم می درخشند، گویی که هیچ اتفاقی رخ نداده است. جادویی در کار نیست؛ بلکه پای ترفندهایی در میان است که مدل های حرفه ای از آن ها بهره می گیرند. در ادامه با تعدادی از این ترفندها آشنا خواهیم شد.

۱- استفاده از خمیردندان برای از بین بردن جوش

جیجی حدیدمی گوید از خمیردندان های معمولی برای از بین بردن جوش هایش استفاده می کند. البته بحث ها درباره ی این ترفند زیاد است. برخی آن را کاملاً تأیید می کنند و می گویند خمیردندان حاوی مواد شیمیایی است که باکتری ها و ورم را از بین می برد. اما برخی هم این روش را قبول ندارند و معتقدند بالعکس، جوش ها را تشدید می کند.

۲- بوکس

آدریانا لیما بیشتر از ۱۰ سال است که ورزش بوکس انجام می دهد. او می گوید این ورزش هم برای ذهن و هم برای بدنش کارکرد درمانی داشته است. به علاوه، با بوکس می توانید در عرض تنها یک ساعت، ۸۰۰ کالری بسوزانید و این ورزش به طور کلی اعتماد به نفس تان را بالا می برد.

۳- گرم کردن فرمژه با سشوار

تیلور هیل همیشه پیش از استفاده از فرمژه آن را با سشوار گرم می کند. او این ترفند را از میکاپ آرتیست ها یاد گرفته است. وقتی فرمژه را گرم می کنید، این کار کمک می کند مژه ها برای مدت طولانی تری فر بمانند و بالاتر هم بروند. فقط پیش از استفاده مطمئن شوید فرمژه خیلی داغ شده نباشد.

۴- شستشوی صورت با آب معدنی

آدریانا لیما برای شستشوی صورتش به جای آب شیر از آب معدنی استفاده می کند. او می گوید آب شیر مملوء از مواد شیمیایی و باکتری است که البته درست هم می گوید. به گفته ی متخصصان، کلرین و دیگر مواد سمی ای که به واسطه ی حمام کردن با آب شیر جذب بدن مان می شود، ممکن است بیشتر از آن چیزی باشد که با نوشیدن از آب شیر جذب می کنیم.

۵- خوردن میان وعده هر ۲ ساعت یک بار

باربارا پالوین بسیار غذا دوست است و مخالف محدود کردن تغذیه ی خود به کمترین میزان ممکن، به ویژه در هنگام صبح است. ایرادی ندارد هر ۲ ساعت یک بار میان وعده ای بخورید، تنها به این شرط که مواد غذایی سالمی را انتخاب کنید. مصرف میان وعده روش بسیار خوبی برای غلبه بر هوس های غذایی و بهبود سوخت و ساز بدن است.

۶- استفاده از آب برنج برای ریزش موی بعد از زایمان

موهای رزی هانتینگتون – وایتلی بعد از بارداری اش آسیب قابل توجهی دیده و شکننده شده بود. او روش بسیار خوبی برای درمان ریزش موی بعد از زایمانش پیدا کرد: آب برنج.

این ترفند به دلیل مؤثر بودنش، در شبکه اجتماعی تیک تاک محبوبیت زیادی پیدا کرد. خبر خوب آنکه آب برنج خریدنی نیست و می توانید بعد از جوشاندن برنج، به راحتی از آب آن استفاده کنید.

۷- رفتن به سونا یا اتاق بخار دست کم یک بار در هفته

ایرینا شایک از طرفداران پرو پاقرص اتاق بخار است. این کار باعث باز شدن منافذ مسدود شده ی پوست می شود و تنها ۱۵ دقیقه حضور در اتاق بخار برای پاکسازی کامل صورت کافی است. اگر وقت کافی برای رفتن به سالن های اسپا را ندارید، می توانید با ریختن آب جوش در داخل یک کاسه و نگه داشتن صورت خود در بالای آن، اثر مشابهی را ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که باید یک حوله هم روی سر خود بیاندازید.

۸- خوردن شیرینی در هنگام صبح برای غلبه بر هوس شیرینی جات

الساندرا آمبروزیو اذعان کرده شیفته ی غذا به ویژه شیرینی جات است. او رژیم خاصی ندارد و از هر چیزی به میزان متعادل می خورد. او معمولاً صبح ها با خوراکی های مورد علاقه اش دلی از عزا درمی آورد. او دوست دارد برای صبحانه تخم مرغ، میوه، قهوه، کیک مافین، ساندویچ یا نان بیگل بخورد.

منبع: brightside
بدون نظر

ورود