اریکا اروین بلندقدترین مدل دنیا که زمانی یک مرد بود

اریکا اروین بلندقدترین مدل دنیا که زمانی یک مرد بود

بر اساس تحقیقات، قد ما می تواند بر وضعیت روانی ما اثرگذار باشد. کسانی که احساس کوتاه بودن می کنند حس آسیب پذیری و پارانویا را به میزان بیشتری تجربه می کنند. اریکا اروین، زنی که می خواهیم از او صحبت کنیم هرگز چنین تجربه ای در زندگی خود نداشته چون قد بسیاری بلندی دارد اما در مسیر رسیدن به شادی با مشکلات بسیار دیگری مواجه بوده است.

اریکا از سن کم احساس متفاوت بودن می کرد

کشمکش های اریکا با خود و اطرافیانش از دوران کودکی آغاز شد. ۵ ساله بود که احساس کرد با بقیه فرق دارد و در ۷ سالگی فهمید که پسر بودنش مشکل بزرگ او است. به گفته ی اریکا، وقتی در آینه به خود نگاه می کرد میل شدیدی به دختر شدن در خود احساس می کرد. آن زمان تمام دوستانش دختر بودند و او علاقه ی زیادی به اسباب بازی های دخترانه داشت.

پدر اریکا هرگز او را نپذیرفت و آن ها رابطه ی بسیار دشواری با یکدیگر داشتند تا اینکه بالاخره مادرش از این مرد آزارگر جدا شد.

مسیر رسیدن به پذیرش خود برای اریکا با تغییر جنسیت آغاز شد

اریکا در سال ۲۰۰۴ با عمل تغییر جنسیت، خود را به یک زن بدل کرد، آرزوی همیشگی او که بالاخره به حقیقت پیوست اما برایش بدون پیامد نبود. هیچ یک از اعضای خانواده اش از او حمایت نکردند و او در نهایت تنها ماند و از کمک عزیزانش برخوردار نشد. با این حال، او هرگز تسلیم نشد و به مرور زمان توانست شبکه ی حمایتی گسترده ای از مردم سرتاسر دنیا برای خود بسازد که او را تحسین و درک می کنند و هرگز او را به خاطر انتخاب هایش قضاوت نمی کنند.

او حالا از فعالان حقوق افراد ترنس، کودکان آزاردیده و افراد مبتلا به اِچ‌آی‌وی است. اریکا همچنین انگیزه بخش کسانی است که اعتمادشان را به خود از دست داده اند.

او در اینباره گفته: «هر زنی شایستگی شکوفایی را دارد. حمایت دوستان و خانواده واقعاً مهم است، بنابراین وقتی حقیقت وجودتان را با خانواده تان در میان گذاشتید، صبور باشید. خودتان را دوست داشته باشید. نسبت به چیزی که در آینه می بینید محتاط باشید و با خودتان مهربان باشید. به خودتان بگویید که شایستگی عشق را دارید. پذیرش خود یکی از مهم ترین عوامل در تغییر شما و سلامت روانی تان است. خوش بگذرانید و قدر زندگی تان را بدانید. مراقب خودتان باشید.»

صبر و تلاش اریکا او را به شهرت رساند

اریکا یک مدل، مربی فیتنس و بازیگر است. او در یکی از فصل های سریال مشهور «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) نقش ثابتی داشت و همان زمان بود که به خاطر قد بسیار بلندش مشهور شد. او ۲ متر و ۳ سانتیمتر قد دارد.

اریکا مدت ها برای ورود به دنیای بازیگری در تلاش بود اما در ابتدا از آن منصرف شد چون دائماً نقش موجودات بیگانه یا هیولا به او پیشنهاد می شد. در مقطعی او از زندگی کارمندی ای که آن زمان داشت خسته شد و در یک باشگاه ثبت نام کرد. در آنجا بود که اولین شکست خود را تجربه کرد چون در تلاش بود تا سایز خود را به صفر برساند، امری که به قیمت صدمه به سلامتش تمام شد. او اما از اشتباهش درس گرفت و حالا تصور ذهنی سالم تری نسبت به بدن خود دارد و به خود به چشم نسخه ی فوق بزرگ سوپر وومن نگاه می کند.

او حالا به دور دنیا سفر می کند و در جلسات عکاسی مقایسه ی قد و کارهای مدلینگ معمول شرکت می کند. اریکا در سال ۲۰۱۱ از سوی رکوردهای جهانی گینس به عنوان بلندقدترین مدل دنیا شناخته شد.

عشق واقعی راه خود را به قلب اریکا باز کرد

اریکا معمولاً از تمامی مردانی که با آن ها آشنا می شد بسیار قدبلندتر بود. حالا اما او در یک رابطه ی شاد عاشقانه است و برای در آغوش گرفتن مرد زندگی اش چندان مجبور به خم شدن نیست. شریک زندگی او، دنیس هارگرو که شصت و چند ساله است و ۱۹۳ سانتیمتر قد دارد نیز بالاخره توانست زنی تقریباً هم قد خود بیابد. این زوج زمانی با یکدیگر آشنا شدند که دنیس به عنوان حسابدار اریکا مشغول کار شد و آن ها فوراً جذب یکدیگر شدند.

دنیس اریکا را تحسین و درباره ی شخصیت او به صراحت صحبت می کند: «او یک همنشین بامحبت برایم است. گاهی از قدش شکایت می کند اما می دانم که از قد بلندش لذت می برد. دوست دارد در یک فانتزی ابرقهرمانی زندگی کند. خودش را تصور می کند که یک لباس مخصوص تنش است و با کمک ذهن، هنرهای رزمی و عدالت که تنها سلاح هایش هستند، دنیا را از پلیدی پاک می کند.»

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۹۰ نظر

ورود

  • یه ادمی فروردین ۱۳, ۱۴۰۲

    مقاله بسیار غرب زده و مزخرف بود این کارای مسخره توی کشور اسلامی چه معنی داره مثلا ما مسلمانیم

    • مرتضی فروردین ۱۳, ۱۴۰۲

      یه آدمی به نام حاج محمود،شایدم امیر‌.

    • لی لی فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

      چه منافاتی با مسلمان بودن ما داشت؟!!

      • سیاوش فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

        تو نمی‌خوای نخون

      • تورج فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

        خدا مردو افریده که مرد باشه وزن رو افرید که زن باشه من این کارو قبول ندارم درضمن عمل جنسیتو درست کردن که اونایی که نه زن ونه مرد هستن یعنی دوجنسه هستند رو به ی طرف بفرستن تا تکلیفشون مشخص بشه نه اینکه زن بره عمل بکنه که بشه مرد ودر نهایت ۹۸درصدشون با مشگل جنسی از لحاظ رابطه برقرار کردن بشن و عزیزان من به ما ربطی نداره هر کسی خودش واسه خودش تصمیم میگیره ولی تورو به هرچی که دوس دارید اول خوب فکر کنید بعد

        • وحدان فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

          وقتی نمیدونی مجبوری چرت بگی

        • پویا فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

          ده خط قضاوتشون کردی آخرش یک جمله نوشتی به ما ربطی نداره؟!!
          اگر ربطی نداره پس چرا قضاوتشون کردی؟
          شماها مگه از حال و اوضاع و احساس ترنس ها باخبرند که قضاوتشون میکنید؟
          خوبه که حالا در فقه شیعه عمل تغییر جنسیت مجازه و اختلال جنسیتی مادرزادی هم در پزشکی خیلی وقته اثبات شده ،مغزهاتون رو آپدیت کنید

    • . فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

      همه جا که جمهوری اسلامی نیست

      • ;)Ryan فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

        حق نداری به پدر کسی فحش بدی اولن‌…!دومن که سوال دارم تو فکر کردی به حمایت ما نیاز داره؟اینکه تغییر جنسیت داده به خودش مربوطه هرکی بخواد بره جهنم خودش میره لازم نیس کسی پشتش …بخوره:/با این کارا میخواین همرو به بهشت راهی کنین؟یکم آدم باشین انسان باشین نه یه درنده که تو کالبد انسانه…سرتون تو کار خودتون باشه.

    • Mz فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

      خدا شفات بده با اون مغز فندقیت

    • خاک تو سر جنسیت زدت کنن مگه دست خودش بوده؟قبل از اینکه عیب های بقیه رو بگیری خودتو تو اینه ببین فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

      جنسیت زده نباشیم مگه دست خودش بوده؟هرکی ی علاقه و عیب هایی داره ک باید بهش احترام گذاشت عادی سازی شه امیدوارم این موضوع

      • مجتبی فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

        سلام
        با احترام شاید خیلی ها علاقه داشته باشن به شما تعرض کنن،آیا باید احترام بذارین به علاقشون؟؟!!
        قرار نیست علاقه ی هر شخصی در جامعه و اجتماعی تسری پیدا کنه.

        • وحدان فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

          حالا این بنده خدا که به کسی تعرض نکرده خیلی هم آدم مفیدی بوده

        • انسان فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

          مثالتون خیلی بی ربط بود
          اولن کسایی که ترنس هستند علاقه ندارن، مجبورن و قطعا ذهن شما توانایی درک نداره و همچینین ذهن من ولی با توجه به مطالبی که خوندم و علم اندکی که دارم میدونم باید عمل کنن لطفا در مورد چیزی که میخواید حرف بزنید اول ببینید اطلاعی دارید یا صرفا از روی ذهن خودتون اونها رو قضاوت میکنید

    • mili فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

      چقدر حرف مفت

    • انسان فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

      سکوت میکنم و تاسف میخورم از بی شعوری

  • سلطانی فروردین ۱۳, ۱۴۰۲

    لعنت بر پدرتون ، این چه حرفی است که از این جور آشغالها حمایت می کنید

    • ارمی? فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

      خوب گوش کن دوست عزیز،این ها هم آدم هستن فقط باما فرق دارن.مطمئنااگه خودت به ترنس دچاربودی هرگز این حرف هارو نمیزدی.شاید برای تو حرف باشه ولی برای کسانی که به ترنس دچارهستند عین یه گلوله ازیه تفنگِ که به سمت اونا شلیک شده،اوناهم انسانن عین منووتو.این بده که درمورد همچی نظربدی،آدما چیزی از خودشون رو انتخاب نمیکنن نه صدا،نه چهره،نه هیکل ولی اینوبدون تو بیشعوربودن رو انتخاب کردی.امیدوارم ذهنیت راجب اینجورآدما تغییر کنه!شادوخوشحال باشین بای?

      • فراموش شده فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

        درود صد دورد

      • آفرین بر شما فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

        با سلام خدمت همه عزیزان خداوند بزرگ خالق و قدرت مطلق آفریننده همه چیز صحبتی که بعضی از دوستان داشتن و اظهار ناراحتی از عنوان کردین این مسئله داشتن و ادعای مسلمان بودن می‌کنند آیا وجود خالق بودن خدا و قدرت اون رو انکار می‌کنند و آیا خونشون در چگونگی خلقت خودشون دخیل بودند؟ و آیا اختیاری در خلقت و جنسیت خودشون داشتن؟ پس به خلقت خداوند توهین نکنید چون در اصل خداوند انسان آفرید و نامش رو آدم یا حوا گذاشت پس یادمون باشه که خداوند انسان آفرید پس انسان باشیم با هر نام و مرام و جنسیت و مسلکی که هستیم پس مخلوقات خداوند رو با عقل و انسانیت نگاه کنیم و احترام بذاریم به خالق یکتا
        شاد و سلامت و تندرست باشید

      • K_poper فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

        حققق ترین جمله جهان??

      • سحر فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

        دقیقا دوست عزیز ما آدما همه با تفاوت های گوناگون خلق شدیم و چه خوبه که همه یکدیگر رو اونجوری که هستیم بپذیریم و سعی کنیم در امور دیگران دخالت نکنیم و سعی کنیم دنیای بهتر و شاد تری برای هم بسازیم ??❤️

      • خوز فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

        درود… حرف حساب

    • لیلا فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

      جناب سلطانی ، بنظر من این حمایت نبودا!!! تنها یک خبر بود.

    • محمد فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

      شما که اینهمه از آزادی حرف میزنید چرا اگه کسی خواست حجاب داشته باشه بهش حمله میکنید هر کاری میخاد بکنه آزاده درصورتی که مفهومش کثافت کاری باشه عزیز من ترنس از گذشته بوده و درمان می‌شده نه که صورتش رو درست کنن و بعد اون زیر چی میشه ….و بعد هم بخاطر عوارض هورمون و مشکلات میمیرن یا پیری زودرس میگیرن اینها رو به اسم آزادی تو حلقت میکنن بچه مسلمون زرنگ باش اگر هم مسلمان نیستی و خدا نداری هرکاری مجازه حتی ازدواج با خواهر

      • Ryan فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

        ب تو چه خو خودش تصمیم گرفته اینکارو کنه..وقتی زن چادری به دخترامون حمله نکنه با نگاهش آزارشون نده یا بسیجی حمله نکنه هیچ مشکلی پیش نمیاد… این که اون زیر چی میشه به قول خودت والا اون زیر دیگه به دکترش و خودش مربوطه شما نگران زیر بقیه نباش.

        • زهرا فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

          والا ما که ندیدیم بسیجی به کسی حمله کنه منم محجبه نیستم ولی این چیزایی شما میگی ندیدم شما خودتون دیدی که یه بسیجی به یه دختر حمله کنه؟؟؟؟

      • غلامی فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

        امکان داره خواهش کنم دیدگاه امام خمینی در مورد تغییر جنسیت و حکم اون رو بخونید..بنده حساسیت شما نسبت به این موضوع رو درک میکنم ولی فرصت داشتید حتما این کار رو انجام بدید..یاعلی

    • حرف حق فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

      این خیلی زشته که به پدر دیگران توهین میکنی ؟ شاید کسی پدرش در قید حیات نباشه واقعا متاسفم برای چنین تفکرات فاسدی هرکسی دیدگاهی داره آخه چه کسی اینجا به پدر شما به خاطر دیدگاهتان توهین کرد من کلا به این مقاله کار ندارم فقط این ادبیات زشت ناراحتم کرد

      • حرف حق فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

        البته من منظورم به آقا یا خانم سلطانی بود با اون ادبیات بی ادبانه که به پدر همه لعنت میکنه خیلی زشته

    • نادرشاه افشار فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

      جوانک مشکلت جیه ؟ایاوجودخدااعتقادداری ?پس به تمام مخلوقات خدااحترام بگذار,گناه این شخص چیه ؟ایا خودش مقصرهست فکرکن این مسیله برای تو پیش می امد,چرافوراهرچیزی رابه فحشاوچر ندیاتی که درذهنتان هست نسبت میدهیدشخصی ترانس بوده جنس مونث قبول کرده چراجامعه ملت به این شعورنرسبدندکه ممکن است این وضعیت برای خودشان پیش ایدچقدرپدرومادراحمق وبی منطق که فرزندبیگناه راطردکردند,مذهبی ترازمن وجودنداشت امامن دینم مذهبم رادقیق شناختم نه باتعصب ها ی مزخرف بی ارزش ,,اکثرشماهابه ظاهردیندار هستیداماابدابه خداوندهم معتقدنیستیدازمخلوقات خداوند تا باتودرگیرنشدندومزاحمت نشدندعشق بورز,دوست داشتن مخلوقات خداوندیعنی اعتقادبه خالق هستی جهان”یعنی عاشق خداوندبودن”قرارنیست خداوندهمه رابنز ووی ام و خلق کندیکی هم ژیان وپیکان وفولو کس وپژو زانتیاوووبشودایرادی ندارد

    • دلینا فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

      ولی فکر کنم ….تو هستی با اون افکار پوسیدت

      • اه فروردین ۱۹, ۱۴۰۲

        درود بر انسانهای با فهم و شعور

  • م فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

    جدیدا چی شده که از تغییر جنسیت ها حمایت میشه نکنه با سباست پشت پرده آمریکا که نابودی زیرساختهای جوامع فرهنگی اصیل است همسو شده اید، یه خبرهایی پشت پرده در حال رخ دادنه

  • Abbas فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

    این چه کاریه خوراک رسانه ایی نداشتی
    ؟مطلب گیرت نیومد.ازش ما چه باید بفهمیم؟ خدایی برای پذیرش همجنس بازی چه مطالب زیرکانه ایی میگذارید

    • Mahsa فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

      حالم از اینایی که جنسیتی که خدابهشون داده رو بخاطر هوا وهوسشون تغییرمیدن وازچشم جامعه وخانواده میوفتن همچنین نعمت پدر یا مادر بودنو کفران میکنن بهم میخوره هرکاری دوس داریدبکنید فقط تبلیغ نکنید تصورکنید بچتون بااین اراجیف جوگیربشه وبگه میخوام تغییرجنسیت بدم توروخدافاز ازمابهترون برندارید و این چیزا رو تبلیغ ندید

      • مهرداد فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

        ترنس ها هم از افراد بدون دانشی مثل شما مهسا خانم حالشون بهم میخوره و همچنین بقیه افراد عاقل که اسلام و دین درست دارن
        ترنس ها به دلیل مشکلات ژنتیکی و هورمونی و محیطی به دلیل رفتار های نادرست والدین دچار این مشکل میشن و هویت و روحشون جنسیت مخالف را میابد و در اسلام هم گفته این افراد باید درمان شوند پس این افراد بیمارند و دست خودشون نیست مثل کسی که فلج به دنیا میاد
        پس اگه کسی هم فلج باشه و بخواد بره عمل پیوند انجام بده حال به هم زن و کثافته اره؟
        ترنس ها هم مثل افرادی که نقص دارند باید درمان شوند نه اینکه توسط افراد سطحی نگری مثل شما تخریب شوند
        بدبخت به بچه های شما

  • مگه مهمه؟ فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

    مطلب عالی بود??
    امیدوارم به جایی برسیم که بعضیا بفهمن یسری مسائل دیگران مثل گرایش و جنسیت ربطی به دیگران نداره

    • کیومرث فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

      زندگی بدون قانون مال حیووناس اگه بدون قانون میخوای زندگی کنی برو جنگل
      شما اگه احترام سرتون میشد به این مسئله که ایران یه کشور اسلامیه و همجنس گرایی توش حرامه احترام میذاشتید

      • تو رو سنننه فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

        بازم به اوسکل دیگه کی میخوای بزرگ شی خدا میدونه خداکنه زمین از ومود شما حیوون های انسان نما پاک اوسکل پلشت

      • دلینا فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

        کاش شما نظراتتونو برای خودتون نگه دارید.

      • بابا رایانم دیگه چن بار بنویسم اسممو:/ فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

        کیومرث جان…مث اینکه باید رو حرف شمام ریپ کنم..اوکی ما حیوانیم شما درستی اولن که چه ربطی داره کشور اسلامیه که اسلامیه اصلا معلوم نیس چی میگین والا دارین قیمه هارو میریزین تو ماستا:/ یکم به سلایق و علایق بقیه احترام بزارین و جلوی دهنتون و بگیرین.

  • Bahar فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

    قبل از اینکه جایی نظر بدید ببینید اصلا به شما ربطی داره یا نه بعد بیایید عقاید پوسیدتون رو همه جا جار بزنید

  • سمیرا فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

    آخی خدا حفظش کنه حتما با خیلی آدما جنگیده و سخت بوده براش

  • داریوش فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

    نمی خوام بحث اسلامی یا دینی کنم ولی خیلی نفرت انگیزه! مرد خودش رو زن کنه یا بالعکس! که چی ما خودمون انتخاب نمی کنیم مرد باشیم یا زن ما خیلی چیز ها رو انتخاب نمی کنیم، خانواده مون رو شهر و کشوری که بدنیا میایم چه سالی بدنیا میایم پولدار بدنیا میایم یا بی پول که چی؟! آخرش این مرد که عمل تغییر جنسیت داده مرده! تک تک سلول هاش ژنوم شون گواهی میدن مرده فقط یک سری هورمون زنانه رو به خودش تزریق کرده تا هیکلش زنونه رشد کنه و صداش نازک بشه! (لااقل اگر قبل بلوغ این عمل رو انجام میداد زن تر بود چون هورمون ها تاثیر خاصی رویه رشد مغز و نگرش اون میزان درواقع مغزش میدونه رشد کرده!) باید قبول کنیم مرد و زن تفاوت هایی دارن که این تفاوت نا باعث میشه یکی برتر باشه نه باعث میشه یکی فرو تر ، خودتون دو پس نزید، خودتون رو اینطور که هست با همه کاستی هاش بپذیرید و اگه مشکلی هست سعی کنید کم کم رفع ش کنید نه که یهو مثل یارو که اینطور کرده تازه با یه بابابزرگ شصت و شش ساله ازدواج کرده! اینها درواقع ژنی بخوایم بگیم همجنس گرا ن! یارو مغزش یه جای دیگه بود مهم نی یارو چیه فقط چطوره!

    • حورا فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

      جناب مردم انتخاب نمیکنن که ترنس باشن
      مردم انتخاب نمیکنن که مرد یا زن باشن
      خدا برای هر مشکلی یه راه حلی گذاشته
      الحمدالله الان علم اونقدری پیشرفته کرده که انسانای ترنس هم میتونن به جنسیت واحدی که میخوان برسن و زندگی کنن
      البته اگه افرادی با عقاید پوسیده و مغز های زنگ زده بزارن
      خیلیا دارن ادعای دین داری و دانایی میکنن ولی از یه بچه ۵ ساله کمتر میفهمن
      کافیه یه نگاه به رساله رهبر بندازن تا بفهمن موضوع تغییر جنسیت یه موضوع کاملا تائید شده است
      اون آدمایی که ترنسن میدونین تا چند سال درد میکشن عذاب میکشن تا به چیزی که میخوان برسن
      نخیر نمیدونین چون از نزدیک ندیدین شاید هم دیدین و خودتونو زدین به کری و کوری
      وقتایی که بعد تزریق هورمون و عمل های پی در پی اشکاشونو قایم میکنن هق زدناشونو خفه میکنن میدونین دیدنش چقدر درد داره؟
      مردم انتخاب نمیکنن ترنس باشن یا مرد یا زن ولی انتخاب میکنن شعور و عقل و منطق و درک داشته باشن یا نه:)

    • مهرداد فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

      اگه یذره دانش جمع میکردی الان باید میدونستی که همجنس گرا با ترنس فرق داره ترنس ها به دلایل ژنتیکی و محیطی از لحاظ همون فکری هم که تک میگی مشابه جنس مخالف فکر می‌کنند و دست خودشون هم نیست که گناهکار باشن
      ولی بیشعوری آدم دست خودشه
      در ضمن خود امام خمینی مجوز برا ترنس ها صادر کرد و تو اسلام هم ترنس بودن یه مشکل و درده نه یخ گناه که باید درمان بشه
      ترنس مثل کسی که بدون انگشت یا دست و پا به دنیا میاد هست یعنی خدا اون فرد رو با نقص نیافریده بلکه رفتار غلط پدر و مادر ها و اطرافیان و ژنتیک و ژن ها و عوامل محیطی درون و مغز فرد رو مثل جنس مخالف رشد میده و در نهایت اون یه مرد در لباس یه زن یا یه زن در لباس یه مرد میشه
      که با این موافقم که الان عمل تطبیق جنسیت ناکافی هست چون سلول ها و اندام های فرد کامل درست نمیشن
      و امیدواریم زودتر بشر بتونه راهی برای عمل تغییر جنسیت برای این افراد پیدا کنن که واقعا موثر باشه
      ولی باید بدونی همجنسگرا به کسی میگن که مشکلی با جنسیت خودش نداره و خیلی عادی از لحاظ فکری و پوشش هم مثل جنس خودش رفتار میکنه ولی میخواد با همجنس خودش باشه که در واقع یه مریضی روانی هست و در اسلام هم حرامه و فرد باید با جلسات روانپزشکی درمان شه تا علایقش درست شه
      اسلام زن و مرد رو آفریده تا نه فقط جسمشون در کنار هم باشه بلکه روحشون هم باهم ممکل باشه و قضیه روحه که خیلی مهمه پس فرد ترنس ویژگی روح رو داره و همونطور که گفتم به دلایل مختلف تو یه بدن دیگه گیر افتاده و شما باید یاد بگیری به انسان ها هم مانند بقیه احترام بذاری نه توهین کنی

    • انسان فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

      شما اگه میخوای خودتو بپذیر لارزم نیست سرت تو ک..ن دیگران باشه نظراتت هم واسه خودت نگه دار

  • احمد فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

    آخه نمی‌دونم آقا یا خانم م…چرا اسرار به نادانی میکنید…خود این بنده خدا داره میگه که پدرش باهاش مشکل داشته کل خانواده و دوستانش این حس و عقیده اونو نپذیرفتن…خواه پس تو کل دنیا افرادی مثل تو هستن …که اسرار به نفهمیدن دارن …حالا چه ربطی به کشورها یا دولتهای خاصی داره…ما انسان آفریده شدیم.( پس سعی کن انسانی رفتار کن)

  • Ali فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

    لعنت به این مقاله ی م خرفتون لعنت به سند ۲۰۳۰شما توامریکا مدشده به پسرها دامن می پوشنن تاحذف کنن جنسیتشون رو

  • عسل فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

    نشانه های اخر زمان

  • سعید فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

    تو خود غرب هم خیلیا با تغییر جنسیت مخالف هستند چون با این قضیه صرفا احساسی برخورد می کنند اما این یک مسئله علمی هست و شاید هم کلمه علمی استفاده میشه برخیا این پدیده ترنس بودنو ضدیت با دین تصور کنند اما توجهتون به فتوای امام خمینی در این باره جلب میکنم

    ۱: تغییر جنس دادن مرد به زن و بالعکس تغییر جنس زن به مرد، همچنین اقدام شخص خنثی به منظور ملحق شدن به یکی از دو جنس، ظاهرا حرام نیست. (رجوع شود به تحریرالوسیله، ج ۲؛ البحث حول المسائل المستحدثه، مبحث “و منها تغییر الجنسیه” مسأله ۱)

    ۲: در صورتى که شخص، حقیقتا از جنسی باشد و تغییر جنسیت واقعی او به جنس دیگر نیز ممکن باشد. با این فرض؛ اگر زن در خود احساسات و تمایلاتى از سنخ تمایلات مرد یا بعضى از آثار مردانگی را ببیند یا مرد در خود تمایلات جنس مخالف یا بعضى از آثار آن را مى‌بیند، ظاهر آن است که تغییر جنس واجب نیست.

    ۳: .اگر کسی علم داشته باشد به این‌که قبل از عمل، در جنس مخالف داخل است، و عمل جراحی، جنس او را به جنس دیگر تبدیل نمى‌کند بلکه آن‌چه که پنهان است را کشف و آشکار مى‌نماید، در این صورت اگرچه در وجوب ترتیب آثار جنس واقعى مستور و حرمت آثار جنس ظاهر شبهه‌اى نیست‌، اما تغییر صورت و آشکار ساختن جنس واقعی، واجب نیست مگر این‌که عمل به تکالیف شرعى یا بعضى از آن‌ها، متوقف بر آن بوده و احتراز از محرمات الهى ممکن نباشد مگر به آن؛ پس در این صورت تغییر جنسیت و آشکار ساختن جنسیت حقیقی و باطنی واجب مى‌باشد. (همان، مسأله ۲)

  • سحر فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

    دقیقا دوست عزیز ما آدما همه با تفاوت های گوناگون خلق شدیم و چه خوبه که همه یکدیگر رو اونجوری که هستیم بپذیریم و سعی کنیم در امور دیگران دخالت نکنیم و سعی کنیم دنیای بهتر و شاد تری برای هم بسازیم ??❤️

  • Art فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    ما باید به هم نوع خودمون با هر دین و عقایدی احترام بگذاریم هیچ انسانی نمیخواست عیب و ایرادی داشته یاشه حکمت خداست که مارو مختلف از هم آفریده و همه تفاوت ها چه بد چه خوب دنیا را زیبا تر میکنند. اگه شما واقعا یه آدمی به هم نوع خودت احترام بزار با نژاد پرستی عدالت رو از جای برداشتین کوش اون جمهوری اسلامی که بر پایه عدالت بود اینکه فقط مسلمان هارا جزو آدمیزاد حساب میکنید خدا هم چوبی داره که صدا نداره وقتی به بقیه بنده های خدا توهین میکنید آنهارو هم خدا آفریده هزجور که باشند با حرف گربه سیاهی مثل شما بارون نمیباره همه ما انسان هستیم با هر دین و عقایدی و همه ما را خدا آفریده با هر عیب و ایرادی و مسخره کردن بنده خدا هم جوابی داره که خدا در قیامت بهتون میده چون خودش همه مارو با هر دین و مذهبی و ایراد آفریده و شمارو هم با مغزی پوسیده که فکر میکنید در دوران حضرت علی زندگی میکنید

  • Leily •-•? فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    نظری درباره ی این مقاله ندارم فقط چون جالب بود اومدم D :

  • بیتا فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    فشار بخور بدبخت
    تغییر جنسیت میدیم خوبش هم میدیم ببین و بسوز تو دنیای واقعی میدیدم یک تف رو صورتت هم مهمونت میکردیم.

  • sam فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    تنها دلیل وضع موجود کشور افکار پوسده و تعصب کور کورانه خودمونه.
    با یه جستجوی ساده میتونید دریابید که کشورهای در جهان به پیشرفت و خوشبختی و اسایش شهروندانشون رسیدن که تحمیل یک تفکر به همه جامعه کنار گذاشتن و به همه ارا شهروندان احترام قایل میشن.
    هنگامی که ما فردی رو میبینیم که با ما متفاوته و نوعی دیگه به زندگی نگاه میکنه ،خشمگین میشیم و شروع به توهین میکنیم نشانه ضعف شخصیت ما و به این دلیله که ما حتی برای طرز تفکر خودمون هم دلیل قانع کننده ای نداریم .

  • (: فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    من قد بلندم و احساس …دارم??

    • سیلوستر فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

      حاجی دهنتو ???

    • ستاره فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

      سلام
      ما انسانیم و روح انسان مجردها و مذکر و مونث ندارد هرکدام بهره ای از کار خود دارند و هر دو زیبا و باعث کمال جامعه انسانی هستند به شرط اینکه در جای خود قرار بگیرند و به وضعیت هم حسادت نکنند قرار جامعه به کمال برسه اگر مطالب تغییر جنسیتی به دلیل رواج پیدا بکنه اصلا این امر از لحاظ انسانی و اخلاقی کاری بسیار. زشت و ناپسنده و صحیح نیست
      مگر اینکه از لحاظ کروموزومی و ژنتیکی تایید بشه و اون انسان ایراد داشت باشه که باید حتماً اگه اینطور بود در این مقاله ذکر میشد بجای اینکه از نارضایتی خانواده و عزیزان ایشون صحبت بشه
      واقعا بسیار زشته که چنین مطالب ضد انسانی و اخلاقی و باعث فساد تباهی انسان گذاشته بشه و نباید اینکار رواج پیدا کنه

  • یکتا فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    جای بسی تاسف هست برای بعضی ها که کامنت میذارن و نفهم بودن و بی شعور بودنشون رو به رخ میکشن،کسانی که به ترنس ها احترام نمیذارن امیدوارم خداوند بزرگ یک بچه ترنس بهشون بده که شاید یاد بگیرن یکم درک و فهم داشته باشن .بی مغز ها ی مغز پوسیده

  • m فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    سلام اگر ممکن است عکس و مطالبی که در سایت می گذارید از لحاظ انسانی و اسلامی رعایت شده باشد مثلاً حجاب و عفاف

  • Amir فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    نرود میخ اهنی در سنگ با همین حرفا و عقایدتون نه فقط مملکت بلکه اسلام و مسلمون بودن رو هم از چشم مردم انداختین یه نگاهی بکن به عقب ببین مردم ایران ۴۰ یال پیش معتقدتر بودن یا الان؟ چرا؟چون خشک مذهبهای مثل بعضی از این دوستان فقط ظاهر دین رو میبینن مثل خوارج زمان امام علی(ع) و چیزی کلا حالیشون نیست دین اسلام و کلا همه ادیان منظورشون عشق به ذات حق تعالاس و عشق و محبت به انسانهای دیگه نه اون چیزی که شما برداشت کردین توی بهشت هم که بری قلمان برای مردهای بهشتی موجوده توی قران هستش قلمان یعنی پسران نوجوان زیبا روی بهشتی که کارکردی مثل حوری دارن

    • Ryan فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

      دقیقا

    • ناشناس فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

      جناب Amir حالاکی بهت گفته که هدف خداونداز آفرینش پسران زیبا روی بهشتی صرفآ هم جنس بازیست کی گفته؟؟؟

      پس اگه خداوند باهم جنس گرایی مشکلی نداره چرا تو همون قرآن اومده که خداوند قوم لوط رو بخاطره عمل زشته هجنسگرایی عذاب کرد !!!!!
      البته واضح هست که مسئله ترنسها با مسئله هم جنسگرایی متفاوت هست و اتفاقآ این عزیزان باید مورده عمل جراحی قرار بگیرن تا مشکلشون حل بشه
      اما اینکه شما صراحتآ میخوای بگی تو قران خداوند گفته پسران زیبا رو برای همجنسگرایی آفریدم غلط محض و چرتو پرتی بیش نیست

  • Ryan فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    دقیقا

  • Ryan فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    اومدم بنویسم که آدم باشین.هرکی میخواد بره بهشت خودش تنهایی بره ما بهشت نخواستیم.هیچ توهینی نمیکنم تنها چیزی که میگم حرف حقه تنها چیزیم که ازش پیروی میکنم عدالته…کم قرآن و زیر و رو کنین و چرت و پرت بنویسین کم نظرای منفی بدین یارو خودش پشیمون شد که این مقاله رو گذاشت…آقا جان نمیخواین بخونین دوست ندارین نخونین چتونه انگار دارین با دشمنتون حرف میزنین..خجالت بکشین بیدار شین از خواب ما هموطنیم هممون یه دین داریم هممون پیامبرمون محمده ما هممون انسانیم ولی مشکل اینه که کسایی هستن که به علایق احترام نمیزارن…اول باور نمیکردم همچین کسایی تو ایران باشن.ولی دیگه آبروی خودتونو بردین با لحن حرف زدنتون.اونم از اون که به پدر بقیه فحش میده باشه شما خوبین ما بدیم..

  • بلوچی فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۰۰۶۱۴۹۹۸ ش کارتبه جون بچه هام کلاه بردار نیستم .به همین ماه رمضان قسم

  • Z فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    چقدر قوی و عالی احسنت??

  • ستاره فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    آخه این چه وضعیه
    واقعا معلوم نیست تو دنیا چه خبره
    مطالب مزخرف و بدرد نخور که هیچ فایده ای برای انسان ندارد همه جا را فرا گرفته
    واقعاً چرا ما باید داستان انسانی را بشنویم که حتی پدر و مادر و آشناینشم او را ترد کردند و مطالب تغییر جنسیتی و فساد را پخش کنید حداقل اگه واقعا کروموزومی اشکال داشته بنویسید که اشتباه برداشت نشه و ترویج نکنید این فرهنگ زشت را

    • سهیلا فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

      جماعت همه خل شدن.هیچکسو تو گور کسی نمی‌زارن فکر گور خودتون باشید.حمایت های کور کورانه.دلتون خوش بخدا.تستسترونش مشکل داشته

    • انسان فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

      وقتی علم نداری اطهار نظر نکن
      اگرم خوشت نمیومد لازم نبود میخوندی احمق

  • sandy فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    خیلی جالب و الهام بخش بود، ممنون

  • سعید فروردین ۱۵, ۱۴۰۲

    اینکه چیزی نیست الان تو ایران روشنفکر ها ضربدری کار میکنن

  • سیامک فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

    سلام و درود ب شما با اسم یه ادمی. عزیزم منم یک مسلمانم و خیلی خیلی هم ب دین و اسلام اعتقاد خاصی دارم ولی با این حرفتون مخالفم چون منطقی نیست عزیزم شما برو کردار و رفتار پیامبر و بخون چی بوده تو‌ زمان پیامبر همه مسلمان نبودن کلی فرقه و ادم های مختلف بوده ببین پیامبر ب کدوم یکی از اونا حتی کافرا بی احترامی کرده هیچ کدوم چون پیامبر قبل از اینکه دین و اسلام بهش وحی بشه انسان خوبی بوده ک خداوند ایشون رو پیامبر گذاشته پس ببین خدا اول انسانیت رو دیده درونش ک بهش این مقام مهم رو داده پس همیشه انسان باشیم با عقل ادمی پیش بریم ن اینکه هر کسی بهمون یچیزی رو تحمیل کنه جز باورامون بشه خدا بهمون عقل و شعور داده اگه بتونیم که میتونیم ازش درست استفاده کنیم….خودش یه دین خاص میشه انشالله که خدا بهتون کمک کنه دوست عزیز و به راه درست قدم بگذارید و باعث ازار هیچ انسانی نشید پروردگارا همه ای انسان هارو کمک کن و ببخش و هدایت کن

  • معلم فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

    بچه های اربابهات اونجا تو آمریکا دارن عشق و حالشون رو میکنن بیچاره، بعدشم تغییر جنسیت تو ایران هم قانونیه، جنسیت واقعیش زن بوده بیسواد.

  • غلامی فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

    سلام من دیدم قبلا بد بود ولی وقتی متوجه شدم امام خمینی(ره) اونم سال۶۰ حکم دادن به حلال بودن تغییر جنسیت و اتفاقادر صورت تأیید کامل شدن از سوی آزمایشات پزشکی و فراپزشکی کشورمون تنها جائیه که وام هم میدن که حمایت کنند..و خیلی از علما اعتقاد دارند اینجور اشخاص نمونه ای از قدرت خداوند هستند که روح انسانی رو درون جسمی متفاوت قرار داده..
    البته منظور بنده اونهایی که تظاهر میکنند به ترنس بودن نیست..

  • آرتمیس فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

    اگر فرزند شما رفتار دوگانه دارد قطعا بهتر است دنبال تغییر جنسیت باشد ،شما بینش خودتان درست بکنید ،که شما ملاک نیستید ، زندگی یک انسان ملاک است،بخاطر هوسرانی و خودسری امثال شماها فرزند نباید زندگی اش نابود بشود ۰
    به هر حال فرد اگر زن است باید تمامی رفتارها و حرکاتش زنانه باشد ،اگر مرد است باید تمامی رفتارها و حرکاتش مردانه باشد در حالی که اگر مغایر این باشد فرد ترنس است و باید خود را بر یک جنس کند
    که ترنس بودن سوء استفاده های جنسی بسیاری از آنها می کنند و کاملا از منظر روان آسیب می بینند
    و پدیده همجنس گرایی شکل می گیرد در حالی که فردی زن است مرد قلمداد می‌شود و فرد دیگر زن است و زن قلمداد می شود آنگاه در ظاهر گرایش بر زن دیگر دارد که آن زن مرد است
    این یک بعد از پدیده هم جنس گرایی.
    یا فرد مرد است زن قلمداد می شود و فرد دیگری مرد است و مرد قلمداد می شود آنگاه رابطه با کسی برقرار می کند که در ظاهر هم جنس خودش است و این هم بعد دیگر هم جنس گرایی.
    و آنگاه تفکیک افراد بیمار از افرادی که اگاهانه به مقوله هم جنس گرایی می پردازند دشوار می شود کسانی که خود دنبال فرهنگ سازی روابط نابهنجار اجتماعی و نامشروع هستند ۰

  • سهیلا فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

    تستسترونش مشکل داشته

  • ایمان فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

    واقعاً مطمئنی که ی آدمی…….من که باورم نمیشه

  • ایمان فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

    البته منظور م اون یه آدمی هست

  • وحدان فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

    نظرتان ایدولوژی زده و بسیار مزخرف است مگر اسلام تغییر جنسیت را حرام کرده،

  • سلام و درود و احترام بر همه عزیزان?? خواهشا ??? توجه ? فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

    کجای دین و اسلام به شما جواز و اجازه فحش و توهین داده؟؟ آنهم توهین به مقام والای پدر اشخاص؟؟ یا حتی کجا توصیه و یا دستور داده شده که به اسم دین و اسلام توهین و فحاشی کنید؟؟ یا اصلا دیده اید که پیامبر و معصومین حتی در یک مورد توهین و فحاشی کرده باشند؟؟؟ چرا به اسم دین و اسلام ؛ چنین رفتارهای زشت و ناپسندی میکنید که مردم را از دین و اسلام و حتی خداوند بزرگ ؛ متنفر و دور میکنید؟؟ چرا با کلام زشت و اعمال نادرست ؛ اعتقاد و دین مردم را تباه میکنید؟؟ بدتر از آن ؛ چه کسی به شما اجازه دخالت در زندگی و امور دیگران را داده است؟؟ آیا در قرآن کریم نیامده که در زندگی دیگران تفحّص و دخالت نکنید..؟؟ و باز بدتر از آن چرا راجب موضوعاتی که به آن علم ندارید دخالت میکنید و حتی رأی و فتوا صادر میکنید؟؟؟ مگر کارشناس دینی و یا مرجع تقلید و یا پزشک و کارشناس امور جنسی و تغییر جنسیت هستید؟؟؟ بی علم و در نهایت نادانی ؛ به خود اجازه گفتن هر حرف و جواز توهین و صدور حکم و اعمال مجازات میدهید؟؟؟ اگر مسلمان بودید که مانند پیامبر اسلام ص ؛ در نهایت مهربانی و خوش اخلاقی و زیباترین کلام ها با دیگران برخورد و رفتار میکردید… چرا وقتی نمیدانید و ذره ای آگاهی به موضوع ندارید ؛ چنین تند و زشت و خشن برخورد میکنید؟؟؟ اول بدانید که موضوع تغییر جنسیت با موضوع همجنسگرایی ؛ کاملا متفاوت بوده و اصلا ربطی به یکدیگر ندارد… آخر چقدر و چندنفر که همگی نظرات متفاوت ولی کاملا اشتباه و نادرست و در نهایت نادانی و بی علمی داده اند؟؟؟ مگر حضرت علی ع نفرموده اند که ؛ از ورود و دخالت به مطالب و موضوعاتی که بدان علم ندارید ، اجتناب و پرهیز کنید..؟؟ ماشاءالله که همه ما هم در هر موضوعی خودرا کارشناس و صاحب نظر میدانیم… با اینکه همه کامنت ها و نظرهارا خواندم ، ندیدم که حتی یک نفر پاسخ و دفاعی کامل و درست بیان کنه و حتی برخی عزیزان با قصد دفاع ؛ ناخواسته و ندانسته از کلماتی استفاده کردند که خود توهینی به این قبیل افراد بود… اول اینکه بدانید در خود کشور اسلامی ایران نیز ؛ تغییر جنسیت انجام میشود و آنهم به صورت قانونی… البته با کسب مجوز لازم از پزشکی قانونی و حاکم شرع…. پس نادان هایی که در کامنت خود ذکرمیکنند که در کشور اسلامی نباید مطلبی راجب تغییر جنسیت منتشر شود و یا نادان هایی که تغییر جنسیت را با همجنسگرایی یکی میدانند و یا تغییر جنسیت را حرام میدانند ؛ لطفا قبل نظردادن اول تحقیق و مطالعه کنند و از روی فشار باد معده حرف نزده و به دیگران توهین نکنند… آندسته از عزیزان نیز که در دفاع ؛ از روی علم کم ، متاسفانه کسانی که نیاز به تغییر جنسیت دارند را افرادی مریض و یا از بابت آفرینش معیوب و حتی زشت خطاب کردند و در دفاع گفتند که این مریضی و زشتی و عیب تقصیر و انتخاب خود شخص نیست ؛ هم در حق این قبیل افراد و حتی در مورد خداوند ظلم و توهین کردند…. چراکه همه آفریده های خداوند بزرگ بسیار زیبا و در نهایت کمال آفرینش هستند… و خداوند بزرگ هیچ یک از مخلوقاتش را زشت و نازیبا و یا معیوب نیافریده است… پس چرا و به چه حقی عیب و ایراد بر روی آفریده های زیبای خداوند یکتا میزاریم؟؟ اگر زشتی و عیب و ایرادی هست ؛ در نحوهء نگرش و در افکار ماست… یه چیز جالب بگم که مطمعنم هیچکدام از شما نویسندگان کامنت تا به حال نخوانده و نشنیده اید که اگر میدانستید ؛ همانند این بنده حقیر خداوند ؛ از خواندن چنین کامنتهایی ناراحت میشدید… احتمالا تاکنون کلمه تالاسمی را شنیده اید.. و همه تالاسمی را یک بیماری و مریضی و نقص میدانید…؟؟؟ درسته؟؟؟ اما تالاسمی نعمت و محبتیست از جانب خداوند یکتا که قرنها حکمت آن درک نمیشد… آیا میدانید تالاسمی در کدام مناطق دنیا و کدام کشورها بسیار است و یا وجود دارد؟؟ اگر کامل شرح دهم باید بگویم در کشورها و مناطق دارای آب و هوای مدیترانه ای… و خلاصه آنکه هرجایی که بیماری مالاریا و پشه آنوفل وجود داره و یا وجود داشتهـ.. یعنی تالاسمی یک جهش ژنتیک مفید و بسیار عالی بوده برای جلوگیری از اینکه انگل مالاریا که توسط نیش پشه وارد خون انسان میشه ؛ نتواند رشد و تکثیر شود و افرادی که تالاسمی داشته باشند از بیماری مالاریا جان سالم به در میبرند… در صورتی که بقیه مردم تا هزاران سال از بیماری مالاریا میمردند و یا به سختی و یکی از هزار زنده میماندند… به یقین هرآنچه که ما در آفریده های خداوند بزرگ عیب و یا زشتی و نقص میپنداریم ؛ فقط و فقط بی علمی و نادانی ماست و هیچ چیزی در نظام وسیع آفرینش خداوند لایتناهی ؛ بی حکمت و بی دلیل نیست… و فقط این ما هستیم که از درک علت ها و حکمت ها ؛ عاجز و ناتوانیم….. به یقین چه آنهایی که خنثی هستند و یا آن دسته از انسان ها که نیاز به تغییر جنسیت دارند ؛ نتنها معیوب و مریض نیستند ؛ بلکه روزگاری کشف خواهد شد که خداوند چه نعمت خوب و ویژه ای به آنان بخشیده… و حکمتش به لطف خداوند بر همگان آشکار خواهد شد… در ضمن هیچکس در این مطلب و پست به کارهای خیر و خوب و خداپسندانه این شخص بزرگوار توجه نکرد… چرا اغلب فقط دنبال پیدا کردن عیب هستند؟؟؟ و دسته دیگری هم از دسته اول عیب و ایراد میگیرند… و هیچکس به زیبایی ها نگاه نمیکند متاسفانه…. به قول معروف : هرکه بی هنر افتد ؛ نظر به عیب کند…. عزیزان نگاه و قلب و فکرتونو زیبا کنید لطفاااا… این شخص دارای رکورد گینس هست و صدتا خوبی و زیبایی و صفات خوب داره… ولی هیچکسی حتی درمورد یک خوبی این شخص صحبت نکرد و یا خوبیها و اراده و قدرت و افکار این شخصو نقد نکرد… فقط به زورم شده عده ای خواستن برای این بزرگوار عیب و ایرادی بتراشن و حتی از نویسنده مقاله هم ایراد گرفتن… الله اکبر… یا عیب و ایراد میگیرید و یا میسازید برای دیگران… اما هزاران خوبی را از دیگران و هزاران بدی را از خود نمیبینید…. التماس تفکر

    • تتلیتی فروردین ۱۷, ۱۴۰۲

      هی کاش زمین از ادم های ترنس پاک میشد ازین ترنس ها خیلی بدم میاد یا ازین مردای اوبی که دوست دارن زن باشن
      کاش اینا اثلا بزمین‌ نمیومدن

  • Sara فروردین ۱۸, ۱۴۰۲

    خوب همین اتنامین مرداس تازه مردا ازش خوشتیپترن قیافه شامپانزش زیادی به زنا شباهت نداره

  • سالار فروردین ۲۰, ۱۴۰۲

    یه کم مطالعه کن ببین که علت چی بوده عزیز دل تغییر جنسیت که کشکی کشکی نیست تا اون شخص شرایط تغییر جنسیت نداشته باشه و دکتر تشخیص نده که انجام نمیشه التماس یه سرسوزن تفکر و اگر در مور چیزی اطلاعاتی نداری لطف کن نظر نده