بهترین راننده فیلم های «سریع و خشن» کدام بازیگر است؟

بهترین راننده فیلم های «سریع و خشن» کدام بازیگر است؟

سونگ کانگ، ستاره ی فیلم «فست ایکس» (Fast X) نظر خود را درباره ی بهترین راننده در تمام فرانشایز «سریع و خشن» (Fast & Furious) گفته است. کانگ با فیلم «سریع و خشن: توکیو دریفت» (The Fast and the Furious: Tokyo Drift) به این فرانشایز پیوست، فیلمی که در آن نقش هان لو را برعهده داشت. شخصیت هان از آن زمان در اغلب دیگر قسمت های مجموعه فیلم «سریع و خشن» حضور داشته است و با دیگر ستاره های این فرانشایز، وین دیزل، پل واکر و دواین جانسون همبازی بوده است.

کانگ در مصاحبه ی جدیدی گفت که فکر می کند پل واکر بهترین راننده ی فرانشایز «سریع و خشن» بود. او همچنین نظر خود را درباره ی بدترین راننده در میان بازیگران این مجموعه فیلم گفته است.

بهترین راننده پل بود. پل واکر بهترین بود. او عاشق ماشین های اسپرت بود. نظر من این است که او بهترین بود. نمی دانم بدترین راننده چه کسی است. هر کسی توانایی های خودش را دارد. وقتی فیلم را نگاه می کنید، برای همه ی شخصیت ها پیش می آید که لحظات بدی داشته باشند، چون در نهایت هر شخصیت همیشه با ماشین هایش تصادف می کند. بنابراین فکر نمی کنم هیچ کدام مان بدترین راننده باشیم. ما سریع راندن را بلدیم ولی گاهی باید یاد بگیریم که چطور ماشین را نگه داریم.

میراث پل واکر برای فرانشایز «سریع و خشن»

پل واکر نقش برایان اوکانر، شخصیت اصلی فیلم «سریع و خشن» را برعهده داشت، فیلمی که آغازگر فرانشایز «سریع و خشن» بود. او شخصیت برایان را تا قسمت هفتم این فرانشایز از جمله فیلم «سریع و خشن: توکیو دریفت» تکرار کرد، اما در سال ۲۰۱۳ در یک سانحه ی رانندگی درگذشت، امری که به فیلمبرداری دوباره ی «سریع و خشن ۷» برای خداحافظی مناسب با شخصیت برایان انجامید.

شخصیت برایان در بسیاری از لحظات به یادماندنی فرانشایز «سریع و خشن» حضور داشت و یکی از اعضای کلیدی خانواده ی «سریع و خشن» بود. با توجه به اینکه خداحافظی شخصیت برایان در پایان قسمت هفتم «سریع و خشن» رخ داد، روشن است که پل واکر روح زیادی به این فرانشایز بخشیده بود.

یاد و خاطره ی برایان با پسر کوچک شخصیت دومنیک به نام برایان نام دارد که نام عمویش را بر روی او گذاشتند. صحبت های سوگ کانگ درباره ی بهترین راننده بود واکر هم نشان می دهد که این بازیگر فراموش نشدنی است و تا چه حد در شکل گیری فرانشایز «سریع و خشن» نقش داشته است. با وجود مرگ تراژیک پل واکر، روشن است که او هنوز در یاد و خاطره ی بازیگران این فرانشایز باقی مانده است.

منبع: screenrant
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • Bhr خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

    از نظر من بهترین راننده دومینیک تورنتو بود

    • ۰۰۰ خرداد ۱۴, ۱۴۰۲

      دقیقا منم همین نظرو دارم . اگه پاول نمرده بود انقد بهش توجه نمیکردن

    • nima شهریور ۶, ۱۴۰۲

      خیلی هم جذاب بازی میکنه خدایی، به نظر من
      بهترین همست توی این کار