با فرزندان بازیگران سریال محبوب «دوستان» آشنا شوید

با فرزندان بازیگران سریال محبوب «دوستان» آشنا شوید

سریال «دوستان» (Friends) یکی از محبوب ترین مجموعه های تلویزیونی تاریخ شمرده می شود که توانست به بازیگران خود شهرتی جهانی ببخشد. اما علیرغم شهرت و محبوبیت فراوان بازیگران سریال «دوستان»، فرزندان آن ها چندان شناخته شده نیستند. در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

دیوید شویمر

در سال ۲۰۱۱، دیوید شویمر، بازیگر نقش راس در سریال «دوستان»، و همسر آن زمانش، زویی باکمن، صاحب دختری به نام کلیو شدند. گرچه شویمر معمولاً درباره ی جزئیات زندگی دخترش صحبت نمی کند، اما او در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه ای از رابطه ی خود با دخترش که آن زمان ۶ سال داشت، گفت. شویمر در این مصاحبه بر اهمیت احترام به فضای شخصی دخترش برای او و تلاش هایش برای ایجاد اعتماد به نفس دخترش تأکید کرد و گفت که سعی می کند شجاعت ابراز نظر  را در دختر خود به وجود آورد.

لیسا کودرو

پسر لیسا کودرو – بازیگر نقش فیبی در سریال «دوستان» – که جولیان نام دارد هم در این سریال حضور داشت، اما نه به آن شکلی که تصور می کنید. در فصل چهارم این سریال که با ماجرای بارداری شخصیت فیبی همراه بود، کودرو واقعاً پسرش جولیان را باردار بود. کودرو در سال ۲۰۲۱ در ویژه برنامه ی تجدید دیدار بازیگران سریال «دوستان» گفت که پسرش که حالا ۲۵ سال دارد، به دستاوردهای مادر خود بسیار افتخار می کند.

کورتنی کاکس

کورتنی کاکس که با نقش ماندگارش، مونیکا در سریال «دوستان» شناخته می شود، تصاویر زیادی از زندگی خود با دخترش کوکو که ثمره ی ازدواج او با همسر سابقش، دیوید آرکت است، منتشر می کند. چه حضور در مراسم فرش قرمز جدیدترین فیلم کاکس باشد و شرکت در مراسم رونمایی از ستاره ی او در پیاده راه مشاهیر هالیوود، کوکو همیشه همراه و پشتیبان مادر مشهور خود است.

جالب است که جنیفر آنیستون، بازیگر نقش ریچل در سریال «دوستان» با آنکه خود فرزندی ندارد، اما مادر تعمیدی کوکو است. آنیستون در سال ۲۰۱۹ با انتشار عکسی در اینستاگرامش حیرت خود را از سرعت بزرگ شدن کوکو ابراز کرد. او برای این عکس نوشته بود: «کوکو! تو داری خیلی سریع بزرگ میشی یا من خیلی حساسم؟ خیلی دوستت دارم.»

مت له بلانک

مت له بلانک، بازیگر نقش جویی در سریال «دوستان»، رابطه ی نزدیکی با دختر خود، مارینا پرل دارد که حالا ۱۹ ساله است و ثمره ی ازدواج او با همسر سابقش، ملیسا مک نایت است. وقتی مارینا تنها ۱۱ ماه داشت، معلوم شد او که به یک اختلال مغزی نادر دچار است، با این حال، خانواده ی له بلانک موفق شدند این مشکل را به خوبی پشت سر بگذرانند و مارینا در نهایت سلامت خود را به دست آورد.

گرچه مارینا عمدتاً از قرار گرفتن در کانون توجه عمومی خودداری می کند، اما پدرش یک بار در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای از علاقه ی او به اسب ها و ریانا، خواننده ی مشهور گفت.

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود