«دکتر استرنج»؛ صدرنشین جدید باکس آفیس این هفته

«دکتر استرنج»؛ صدرنشین جدید باکس آفیس این هفته

بار دیگر با یکی از گزارش های هفتگی باکس آفیس در خدمت شما هستیم. این هفته را باید کاملا به محصول جدید مارول اختصاص داد. فیلم «دکتر استرنج» اثر جدید این کمپانی توانسته در سه روز نخست ۸۴.۹ میلیون دلار بفروشد و صدر جدول را به خود اختصاص دهد. این آمار باعث شده که «دکتر استرنج» دهمین فیلم موفق تاریخ مارول لقب بگیرد.

«بندیکت کامبربچ» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته و توانسته بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کند. «دکتر استرنج» به یکی از آثار سینمایی شاخص تبدیل شده و موفقیت های زیادی پیش روی آن قرار دارد. اکران جهانی نیز تاکنون بسیار موفق بوده و فروش ۳۲۵ میلیون دلاری را به همراه داشته است. این محصول قطعا سودآور خواهد بود و می تواند رکوردهای مارول را جا به جا کند. شواهد حاکی از آن است که فعلا باید «دکتر استرنج» را صدرنشین بدانیم.

فیلم «ترول ها» آخرین انیمیشن شرکت «دریم ورکس» نیز جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. این اثر سینمایی، در سه روز نخست ۴۵.۶ میلیون دلار فروش داشته؛ بهترین عملکرد برای یک انیمیشن از زمان ««زندگی پنهان حیوانات خانگی.» این فیلم در زمان مناسبی اکران شده و نقدهای مثبتی پیرامون آن صورت گرفته است.

فیلم «لبه تیغ» ساخته مل گیبسون، با فروش ۱۴.۷ میلیون دلاری در هفته نخست، توانسته در رتبه سوم بایستد.  این اثر سینمایی رمانی جنگی را روایت می کند. باید منتظر باشیم و ببینیم که «لبه تیغ» در هفته های آتی چه عملکردی خواهد داشت. رقبایی مانند «قدم های طولانی بیلی لین» و «متحد» نیز وجود دارند اما به نظر می رسد «لبه تیغ» بتواند به راه خود ادامه دهد.

andrew-garfield-hacksaw-ridge-w700

«Boo! A Madea Halloween» که در هفته های گذشته صدرنشین بود، به جایگاه چهارمی بسنده کرده است. فروش ۷.۸ میلیون دلاری هفتگی، مجموع درآمد آن را به رقم ۶۴.۹ میلیون یورو رسانده. «جهنم» با فروش ۶.۲ میلیون دلاری اش در جایگاه پنجم ایستاده است. این فیلم تاکنون در آمریکا ۲۶ میلیون دلار و در گیشه جهانی ۱۸۵.۳ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

«حسابدار» ساخته «بن افلک» نیز با فروش ۵.۹ میلیون دلاری توانسته در جایگاه ششم قرار بگیرد و مجموع درآمد خود را به ۷۰.۸ میلیون دلار برساند. «جک ریچر: هیچوقت برنگرد» نیز با فروش هفتگی و مجموع ۵.۵ و ۴۹.۲ میلیون دلاری، در سکوی هفتم ایستاده است.

tom-cruise-jack-reacher-2-never-go-back-w700

فیلم «اویجا: ریشه شیطان» ۳.۹ میلیون دلار فروش داشته و مجموع درآمدش نیز به ۳۱.۳ میلیون دلار رسیده است. «دختری در قطار با فروش هفتگی و مجموع ۲.۷ و ۷۰.۷ میلیون دلاری، تواسنته در جایگاه نهم بایستد. آخرین رتبه نیز به فیلم «خانه خانم پِرِگرین برای کودکان عجیب و غریب» اختصاص دارد. این اثر سینمایی در هفته اخیر تنها ۲.۱ میلیون دلار فروش داشته و توانسته ۸۳.۳ میلیون دلار درآمد کسب کند.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود