«راک» از احتمال شرکت در انتخابات آینده ریاست جمهوری خبر داد

«راک» از احتمال شرکت در انتخابات آینده ریاست جمهوری خبر داد

هنگامی که دونالد ترامپ توانست بیشتر آرا را به خود اختصاص دهد و به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود، بسیاری دریافتند که در دنیای سیاست، غیر ممکن وجود ندارد. حالا با توجه به اتفاقات پیش آمده، برخی چهره های دیگر نیز به فکر رئیس جمهور شدن افتادند. یکی از آن ها «دواین جانسون» ملقب به «راک» است که در این رابطه اظهار نظر نموده.

ابر ستاره هالیوود، دو روز پیش هنگام تبلیغ برای فیلم «موانا»، در رابطه با چشم انداز سیاسی اش اظهار نظر کرده است. هنگامی که از وی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ میلادی سوال پرسیده شد، راک احتمال حضور در این رویداد سیاسی را رد نکرد. او در این رابطه گفت: “این جایگاه فرصت بسیار مناسبی را برای کمک به مردم فراهم می کند. انتخابات اخیر نشان داد که هر اتفاقی می تواند رخ دهد.”

ستاره سابق مسابقات «WWE»، قبلا نیز در این رابطه به اظهار نظر پرداخته است. او اسفند ماه سال گذشته، در توییتی از احتمال رئیس جمهور شدن خود در آینده سخن گفت. وی تیرماه نیز در اینستاگرامش، ایده به قدرت رسیدن برای تاثیرگذاری مثبت و تغییر جهانی را بسیار اغوا کننده خوانده بود.

آقای جانسون سال ۲۰۰۰ میلادی، در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان به سخنرانی پرداخت. او در حال حاضر یکی از اعضای رسمی این حزب به شمار می رود. اگر راک بخواهد رقیب ترامپ در انتخابات آینده شود، شانس چندان زیادی نخواهد داشت، زیرا تاکنون هیچ رقیب اولیه ای نتوانسته رئیس جمهور وقت از همان حزب را شکست دهد.

«موانا» انیمیشن جدید کمپانی دیسنی که راک در آن صداپیشگی نموده، بیست و سوم ماه میلادی جاری اکران خواهد شد.

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود